سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز روز گذشته پس از پیروزی 11 بر صفر تیمش اصلا حال خوبی نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، حاضر نیست به خاطر تخلفی که در بازی منچسترسیتی داشت و به خاطر آن جریمه شد عذرخواهی کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به صحبت‌های ژاوی درباره جدی گرفتن بازی دوستانه از سوی بازیکنانش واکنش نشان داد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید جدایی بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات اتفاقی عادی است.
همین‌که چنین برجی قرار است به صورت یکجا فروشی عرضه شود، می‌تواند نشان‌دهنده ردپای یک نهاد دیگر در جریان این معاملات به عنوان خریدار باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است بازیکنانی که از فهرست این تیم برای دیدار فینال جام حذفی خط خورده‌اند باید با این شرایط کنار بیایند.
یک پزشک درباره مرگ خودخواسته می‌گوید: همین‌که کسی به خودکشی اشاره کوچکی می‌کند، یا درباره آن حرف می‌زند باید مورد توجه قرار بگیرد، حتی گفتن یک جمله در ظاهر ساده مانند این‌که بگوید «دلم می‌خواهد بخوابم و دیگر از خواب بلند نشوم» مهم است و از آن نباید به سادگی گذشت، در بسیاری از موارد آدم‌هایی اقدام به خودکشی می‌کنند که حرف و اشاره‌های آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین اطمینان دارد که لیونل اسکالونی قراردادش را تمدید می کند و مربی آلبی سلسته باقی خواهد ماند.
احمد زیدآبادی گفت: در این موقع نیت افراد برای گفت و گو چندان اهمیتی ندارد، همین‌که پشت میز مذاکره می نشینند و حاضر به گفت و گو می شوند نشان دهنده‌ی نیاز آن ها به گفت و گو و ناتوانی در اعمال زور است. شما وقتی برای پیدا کردن راه حل دم از گفت و گو می زنید همه‌ی حامیان و طرفداران خود را بر اساس منطق گفت و گو پرورش می دهید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ