آبادان- «علی فریدون شاه حسینی»، مهاجم ۲ رگه ایرانی - کویتی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود ملایری پس از یک دوره تحمل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان برترین بازیکنان بیست‌ودومین دوره این رقابت‌ها را معرفی کرد و سه بازیکن ایران با چهار عنوان در جمع بهترین‌های این رقابت‌ها قرار گرفتند.
اردوی تیم فوتبال امید ایران با حضور یک بازیکن دورگه در ترکیه پیگیری می شود.
بازیکن جدید تیم امید ایران امروز به اردوی این تیم پیوست.
مربی و بازیکن سابق تیم ملی ایران در یک دوره و کارگاه پیشرفته مربیگری و آموزشی فوتبال شرکت کرد.
همچنین شجاع خلیل‌زاده و احمد نورالهی جهت تکمیل دوره بازتوانی طبق برنامه کادر پزشکی تیم ملی در تهران خواهند ماند و در تورنمنت کافا حضور نخواهند داشت.
اینتر میامی آمریکا یک بازیکن دورگه ایرانی دارد.
۱۷ ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در ۹ دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست مدافع میانی دارند که سیدمحمد موسوی از بین تمامی بازیکنان بهترین عملکرد را داشته است.
57 ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها را دارند باسابقه‌ترین بازیکن در بین آن‌هاست.
بعید است مرحله دوم این رقابت‌ها هم مرحله سختی برای شهداب تلقی شود که در این دوره با چند ستاره نامی پا به این رقابت‌ها گذشته است. ستاره این تیم سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که به‌طور بسیار واضحی سطحش از این رقابت‌ها بالاتر است و مربی تیم هم رغبت نمی‌کند در تمامی دیدار‌ها از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
یک روزنامه بلژیکی شرایط امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا را تشریح و اعلام کرد که این بازیکن در دوره سخت سازگاری و هماهنگی با یک فرهنگ جدید به سر می‌برد.
علی فریدون شاه حسینی مهاجم دو رگه ایرانی کویتی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.
محمد مایلی‌کهن یکی از مهمترین چهره‌های فوتبال ایران در تاریخ معاصر به حساب می‌آید.کسی که بازیکن ملی، سرمربی ملی، کاپیتان و مربی پرسپولیس بوده و در دوره اوج یک هافبک طراح عالی نیز بود.
کریستین رونالدو اولین بازیکنی است که در پنج دوره جام جهانی موفق به گلزنی شده است.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس معتقد است که ایران می تواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند.
در این دوره از جام جهانی، 135 بازیکن با تیم ملی و کشور محل تولد متفاوت حضور دارند.
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
بنا به اعلام فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (فیبا)، بازیکن و مربی سابق تیم ملی بسکتبال با موفقیت در دوره تربیت مدرس که در ساحل عاج برگزار شد، به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال معرفی شد.
بنا به اعلام فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (فیبا)، بازیکن و مربی سابق تیم ملی بسکتبال با موفقیت در دوره تربیت مدرس که در ساحل عاج برگزار شد، به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال معرفی شد.
سرمربی تیم ملی ایران در مقایسه با آخرین دوره حضورش در این تیم سه بازیکن اصلی را در اختیار ندارد.
لیست تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا مشخص شد که پنج ملی پوش فعلی در دوره گذشته جام ملت‌ها و جام جهانی تیم ملی را همراهی می‌کردند.
لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و دوم با جذابیتی مضاعف همراه است.
۱۰ بازیکن برتر لیگ ایران در بیست و یکمین دوره مشخص شدند که سعید صادقی از گل‌گهر سیرجان با ۱۴پاس گل و ۸ گل زده، بیشترین امتیاز را جمع کرده است. او اکنون از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ