باشگاه پرسپولیس از موفقیت یورگن لوکادیا در آزمایش‌های پزشکی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از دانشمندان به رهبری یک محقق ایرانی در دوبلین دریافته‌اند که کار گروهی لزوماً همیشه بهترین راه برای انجام کارها نیست.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد) در دیدار تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست پاکستان شد.
مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه گفت: جدا از هر نتیجه‌ای که پارلمان پاکستان در رابطه با انتخابات داشته باشد، معتقدیم ایران و پاکستان باید روابط خود را همیشه در حال گسترش وحل مسائل ببینند.
دینامو زاگرب در حضور ۷۸ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود به تساوی مقابل گوریسا رسید.
شانگهای پورت در حساسترین بازی این هفته سوپرلیگ چین، حریف همشهری را با پنج گل شکست داد.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
یک بلاگر حوزه خودرو در فضای مجازی، به بررسی مشکلات عجیب یک خودرو تارا صفر کیلومتر پرداخته است.
نایب رئیس فدراسیون والیبال از تغییرات قطعی در کادر فنی تیم ملی با توجه به نظرات کمیته فنی فدراسیون خبر داد.
پاراکماندران ریکرو ایران رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را برگزار کردند.
پاراکمانداران ایران رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار کردند.
پاراکمانداران ایران رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار کردند.
نتیجه نهایی تست هوش ChatGPT چه بود؟ براساس پاسخ‌های این خرده‌آزمون‌ها، ضریب هوشی کلامی ChatGPT ۱۵۵ بود که بالاتر از ۹۹.۹درصد آمریکایی‌ها است که در آزمون استاندارد سازی WAIS III شرکت کرده بودند.
دکتر علیرضا امانی اظهار کرد: مرحومه ساناز جمشیدی، ۳۲ ساله، هفته گذشته دو بار با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و دو شب پیش فوت می‌کند و نتیجه تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شده است.
علائم چربی خون بالا مشخص نیست. بنابراین تنها راه تشخیص آن انجام آزمایش خون توسط پزشک است. نتیجه تست چربی خون، سطوح زیر را نشان می‌دهد
مشتری آلمانی هافبک سابق رئال مادرید با وجود گرفتن تست پزشکی از او و رضایتبخش بودن نتیجه این تست حاضر به عقد قرارداد نشد.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن تست نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
یک بانوی هنرمند ژاپنی برای تزیین هر غذا به اندازه طراحی یک اثر هنری وقت می‌گذارد و نتیجه کارهایش توجه مردم جهان را به خود جلب کرده است.
وزارت بهداشت قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که از سه‌شنبه هفته آینده، ارائه نتیجه منفی آزمایش PCR برای مسافران این کشور لغو می‌شود.
طبق اعلام آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ، نتیجه نمونه اولیه آزمایش دوپینگ یکی از کشتی گیران ایرانی حاضر در رقابت‌های جهانی نوجوانان سال ۲۰۲۲ مثبت بوده است.
انجام تست دوپینگ از مهدی مهدوی ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در مسابقات لیگ برتر والیبال انجام شده است و نتیجه آنالیز نشان دهنده وجود ماده ممنوعه از دسته مواد محرک S ۶ بود با نام Benzoylmethylecgonine بود.
دکتر کوین اوکانر می‌گوید بایدن احساس خوبی دارد و پس از نظارت‌هایی که در روز‌های گذشته نسبت به شرایط جسمی او صورت گرفته، بالاخره روز شنبه جواب تست او هم منفی شده است.
کاخ سفید از منفی بودن تست کرونای جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ