ارومیه - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش ما این است بتوان در ۶ یا ۷ماه آینده خانه‌هایی را که تخریب شده، از نو ساخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم فصل گذشته استقلال به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جمع آبی‌ها پرداخت.
سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان در مورد وضعیت زهرا نعمتی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی گفت: ۶ ماه است که اطلاعی از زهرا نعمتی ندارم و اسم او در لیست نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی نیست.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بوکس ایران ۶ماه بدون رییس، بدون زمان انتخابات!
دولت بایدن خواهان عادی سازی و روابط نزدیکتر عربستان و رژیم صهیونیستی تا پیش از پایان سال ۲۰۲۳ است.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهار ماه گذشته، مهم‌ترین فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهارماه گذشته، مهمترین فعالیت‌های پیش بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهارماه گذشته، مهمترین فعالیت‌های پیش بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
صید ماهیان استخوانی دریای خزر با دو روز تمدید به پایان رسید و صید هر نوع ماهی استخوانی ممنوع و به ۶ ماه بعد موکول شد.
وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه دست‌کم یک‌صد هزار خودروی وارداتی طی ۶ ماه آینده خبر داد.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: بیش از ۶ ماه است که تقاضای استیضاح وزیر ورزش با ۲۲ به هیأت رئیسه داده شده و همچنان وزیر ورزش از انجام وظایف و تعهدات خود ناتوان است.
معاون راهبردی قوه قضائیه با اشاره به گمنام‌سازی ۴ میلیون رای در سامانه انتشار آراء قضائی گفت: امیدواریم بتوانیم در ۶ ماه آینده این سامانه را در اختیار پژوهشگران و مردم قرار دهیم.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی گفت : هوشمندسازی فرودگاه امام تا ۶ ماه آینده نهایی می‌شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر میانگین سن بازنشستگی را هر سال ۶ ماه افزایش ندهیم، صندوق‌های بازنشستگی در آینده نزدیک با چالش‌های جدی مواجه خواهند شد.
وزیر صمت با بیان اینکه رواج سوداگری خودرو را در بازار گران کرد، گفت: طی ۶ ماه آینده ۷۰۰ هزار خودروی داخلی و ۲۰۰ هزار خودروی وارداتی عرضه خواهد شد.
اثر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یا به قول دولت «جراحی اقتصادی» آنقدر ترسناک بوده که حالا رکورد تورم تاریخ در بخش خوراکی شکسته شده است. تورم خوراکی‌ها، ۶ ماه پس از این «جراحی» حالا به ۶۷.۵ درصد در آبان‌ماه رسیده؛ عددی که در تاریخ ایران پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا از افتتاح نخستین آرامستان جدید تهران در سال آینده خبر داد و گفت: برای ایجاد آرامستان‌ها اقداماتی درحال انجام است که اولین آن تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وزیر دارایی عربستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که ۶ ماه آینده و حتی شاید ۶ سال آینده برای کشورهای خاورمیانه بسیار سخت خواهد بود.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تا ۶ ماه آینده فیفا پنجره ای برای تعیین صلاحیت باز می‌کند و از این سه شرکتی که برای استعلام به مراجعه ذیصلاح اعلام شده ۲ شرکت از نظر قیمتی به فدراسیون نزدیک هستند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت:در شش ماهه آینده، ۲۵۰ نفر جدید با اولویت حوزه عملیات هوانوردی جذب شرکت فرودگاه‌ها خواهند شد.
در پی اعلام خبر توقف عرضه گاز روسیه در هفته‌های آینده، امروز دوشنبه قیمت گاز در بازارهای اروپا به شکل بی‌سابقه‌ای در ۶ ماه اخیر، ۱۶ درصد افزایش یافت.
تبریز- دستفروشی نمودی از واقعیتی کتمان ناپذیر برگرفته از عوامل متعددی مانند گسترش فقر، نبود فرهنگ مناسب و احترام به حقوق شهروندان و ضعف مدیریت شهری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ