گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که پژو ۲۰۷ با موتور TU3 تمام استانداردهای ایمنی الزامی را دریافت کرده، این محصول را منطبق با استانداردهای مورد نیاز نظیر برخورد از رو به رو، استاندارد برخورد جانبی و استاندارد برخورد عابر پیاده دانست که این استانداردها در گواهی های بین المللی ثبت شده و مورد تایید مراجع بین المللی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آماری فلسطینی از انجام ۲۰۷ عملیات ضدصهیونیستی طی یک هفته اخیر علیه اشغالگران خبر دادند.
‌ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار پژو ۲۰۷ با عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد.
شرکت ایران‌خودرو در حال عرضه خودروی ۲۰۷ با موتور و داشبورد خودروی از رده خارج شده ۲۰۶ است و حالا مردم پول ۲۰۷ را پرداخت می‌کنند، اما عملا ۲۰۶ سوار می‌شوند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴ ماهه ابتدایی سال، ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴ ماهه ابتدایی سال، ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت:در ۴ ماهه ابتدای سال ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
بنا به اعلام کمیساریای عدالت اروپا، کشورهای غربی میلیاردها یورو از دارایی‌های خارجی روسیه را مسدود کرده‌اند.
ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU3، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.
گروه صنعتی ایران خودرو از واگذاری زودتر از موعد ۱۳ هزار دستگاه خودرو از تعهدات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد و اعلام کرد: به جز محصول ۲۰۷ با موتور TU3 که در انتظار قیمت گذاری است و بخشی از تعهدات پارس، پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی محصولات اولویت تابستان ارسال شده است.
امروز سه شنبه ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی ایران خودرو در بورس کالا عرضه شد. طی معاملات امروز برای ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی، ۴۴ هزار و ۳۷۹ تقاضا شکل گرفت. پژو 207 در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟ و خریداران چقدر سود کردند؟
فردا (سه شنبه) ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی ایران خودرو در بورس کالا عرضه خواهد شد. جزئیات این فروش را در ادامه بخوانید.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ دستی که قرار است ۲ اسفند ۱۴۰۱ عرضه شود را ابلاغ کرد. ثبت سفارش این خودرو چه زمانی است؟
قیمت پژو ۲۰۷ در معاملات دیروز بورس کالا به ۴۳۳ میلیون تومان رسید.
قیمت پژو ۲۰۷ در معاملات دیروز بورس کالا به ۴۳۳ میلیون تومان رسید.
وزیر اقتصاد گفت: روز شنبه صورت‌های مالی ۲۰۷ شرکت دولتی وابسته به بانک‌های کشور را برای اولین بار منتشر خواهیم کرد.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا، پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایانی ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت که قیمت این خودرو با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به ۴۵۶ میلیون تومان می‌رسد.
بورس‌کالا امروز ۱۰ دی ماه میزبان ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران خودرو و همچنین ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ مشکی آبنوس بود؛ تاریخ تحویل این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده است.
امروز ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا معامله شد.
قیمت ۲۰۷ در بورس کالا با قیمت کمتر از بازار آزاد معامله شد.
قیمت 207 در بورس کالا با قیمت کمتر از بازار آزاد معامله شد.
در حالی روز یکشنبه اول آبان ماه، مدیر پذیرش بورس کالای ایران از پذیرش دو محصولات تارا ‌و ۲۰۷ شرکت ایران خودرو در بورس کالای ایران خبر داد که ایران‌خودرو این موضوع را در اطلاعیه‌ای ''رد'' و اعلام کرده که فعلاً ورود این دو محصول به بورس کالا امکان‌پذیر نیست و این عرضه زمانی صورت خواهد گرفت که روند تولید و عرضه ‌آن‌ها بیشتر شده باشد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه خودروهای تارا و پژو۲۰۷ در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس نقشه راه توسعه و ارتقای محصولات، موفق به دریافت استاندارد ایمنی عابر پیاده برای محصول پژو ۲۰۷ شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای بر ادامه تولید محصول ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ طبق تقاضای مشتریان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ