با تصمیم نهایی از سوی سازمان لیگ نشست پیش از بازی مربیان استقلال و سپاهان در کمپ ناصر حجازی فقید برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فوتبال باشگاه ساوتهمپتون درباره نبرد لیورپول و چلسی برای به خدمت گرفتن ستاره این تیم رومئو لاویا توضیح داد.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
روزنامه ایران در مطلبی انتقادی درباره رئیس مجلس نوشت: محمدباقر قالیباف صورت مسأله ماجرای تهدید وزیر کشور به استیضاح و اعمال فشار برای جابه‌جایی معاون سیاسی این وزارتخانه را پاک کرد.
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
مس کرمان بعد از سقوط تلخ در لیگ بیست و دوم، چالش جدید خود را برای بازگشت به سطح اول مسابقات آغاز کرده است.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
نکته قابل تامل، اما ورای هجمه یک پیام رسان وابسته به یک سازمان به پیام رسان وابسته به مجموعه دیگر، استفاده از بستر یک پلتفرم خارجی برای بیان این نکات است؛ بیان این مسائل در توییتر که سالهاست فیلتر است، اما از فرط بی جایگزینی و به مدد مزایای دیگر، مورد علاقه‌ترین شبکه اجتماعی برای مسئولان کشورمان هم هست.
سرمربی تیم ملی المپیک مصر خواهان حضور محمد صلاح در تیمش برای شرکت در المپیک 2024 است اما لیورپول حاضر نیست ستاره مصری خود را در هفته‌های حساس فصل از دست بدهد.
آخرین دقیقه از وقت های تلف شده فینال لیگ اروپا صحنه درگیری شدید اعضای نیمکت دو تیم بود؛ مورینیو نقش اول این لحظات ملتهب بود.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ کلیه دعاوی مربوط به امور خانواده در تهران در دو مجتمع قضایی خانواده یک و دو مورد پذیرش و رسیدگی قرار گرفته‌است.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همه دعاوی مربوط به امور خانواده در تهران در دو مجتمع قضایی خانواده یک و دو مورد پذیرش و رسیدگی قرار می‌گیرد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ» می‌گوید: خدایا از تو توفیق می‌خواهم که در ماه رمضان اطاعت تو را کنم و گناه انجام ندهم. روایت داریم از امام نهم (ع) که فرمود: مومن باید سه خصلت داشته باشد؛ اول توفیق داشته باشد، دوم خودش را موعظه کند و سوم اینکه نصیحت دیگران را قبول کند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اللهمّ لاتؤاخِذْنی فیهِ بالعَثراتِ» می‌گوید: خدایا من را به لغزش‌ها مؤاخذه نکن. گاهی آدم می‌لغزد و ایمانش ضعیف می‌شود و تقوایش از بین می‌رود. گناهان آدمی همان لغزش است و باید از خدا بخواهد که مؤاخذه نشود.
مجید انصاری گفت: واقعا نمی‌فهمم چرا FATF همان روز‌های اول که به مجمع آمد، تصویب نشد! آن‌قدر این موضوع و احتیاج کشور برای پیوستن به سیستم بانک جهانی آشکار است که اساسا نیازی به تحلیل ندارد.
اگر تصور می‌کنید در یک رابطه طولانی مدت مثل ازدواج قرار نیست هیچ بحث و گفتگو یا دعوایی بین شما پیش برود و همه چیز مانند روز‌های اول آشنایی شیرین و بدون مشکل پیش برود کاملا در اشتباهید.
در دقایق پایانی نیمه اول دیدار سایپا و استقلال خوزستان، حاشیه‌ای عجیب کنار زمین رخ داد.
دو بازیکن آلومینیوم در خلال بازی برابر تراکتور با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.
باب اول و دوم کتاب سوم جلد سوم (در ادله اثبات دعوی) قانون مدنی به موضوعات «موارد و شرایط شهادت» پرداخته است.
در اواسط نیمه اول مسابقه استقلال و تراکتور یک درگیری عجیب میان اعضای دو تیم پیش آمد.
یکی از حواشی جذاب بازی امروز استقلال و مس، دعوای نیمکت‌نشینان دو تیم، پس از سوت پایان نیمه اول بود.
بلافاصله پس از سوت پایان نیمه اول توسط عرب براقی شاهد جنجالی تند و چند دقیقه‌ای وسط چمن استادیوم آزادی شدیم.
مصاف دو تیم مدعی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
مدافع ذوب آهن معتقد است که عملکرد خوبش در هفته اول، ارتباطی به تیم مقابل نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ