دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
روزنامه ایران در مطلبی انتقادی درباره رئیس مجلس نوشت: محمدباقر قالیباف صورت مسأله ماجرای تهدید وزیر کشور به استیضاح و اعمال فشار برای جابه‌جایی معاون سیاسی این وزارتخانه را پاک کرد.
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
نکته قابل تامل، اما ورای هجمه یک پیام رسان وابسته به یک سازمان به پیام رسان وابسته به مجموعه دیگر، استفاده از بستر یک پلتفرم خارجی برای بیان این نکات است؛ بیان این مسائل در توییتر که سالهاست فیلتر است، اما از فرط بی جایگزینی و به مدد مزایای دیگر، مورد علاقه‌ترین شبکه اجتماعی برای مسئولان کشورمان هم هست.
سرمربی تیم ملی المپیک مصر خواهان حضور محمد صلاح در تیمش برای شرکت در المپیک 2024 است اما لیورپول حاضر نیست ستاره مصری خود را در هفته‌های حساس فصل از دست بدهد.
هوگو سانچس، از ستاره‌های بزرگ تاریخ رئال مادرید، با صحبت‌های تندی که درباره اتلتیکو مادرید کرد باعث ایجاد تنش جدید بین دو باشگاه شد. روبن کانو از ستاره‌های سابق اتلتیکو هم به سانچس به تندی پاسخ داد.
ساعتی پس از انتشار بیانیه دفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
ساعتی پس از انتشار بیانیهدفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
دعوای همسایه‌ها رنگ خون گرفت
روزبه چشمی بازیکن باتجربه استقلال با وجود اخراج از بازی با تراکتور با حکم کمیته انضباطی نیز مواجه شد.
درگیری لفظی ویرژیل فن‌دایک با ووت وخهورست یکی از حواشی بازی امشب هلند-کرواسی بود.
پس از آنکه دولت چین ورود تراشه حافظه شرکت آمریکایی میکرون به صنایع کلیدی داخلی را به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع کرد، ارزش چند تراشه ساز کره جنوبی و چینی بالا رفت.
جیمی کاراگر با دفاع از عملکرد خانواده گلیزر –که بین یونایتدی‌ها به شدت منفور هستند- باعث عصبانیت گری نویل شد.
در نیمه دوم دیدار استقلال و صنعت نفت، اتفاقات عجیبی کنار زمین رخ داد و منجر به تنش میان نیمکت های دو تیم شد.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
در حالی که تلویزیون در مراحل ابتدایی فعالیت خود به عنوان یک رسانه بود، شبکه‌های «CBS» و «NBC» اولین رقابت یا به نوعی جَنگ همه‌جانبه خود را برای پوشش سریع‌تر انجام دادند تا نمایشی را برای آمریکای پس از جنگ عرضه کنند که هنوز از تصاویر متحرک هماهنگ‌شده با صدا شگفت‌زده می‌شد.
شاهدان دیدند که کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگس هنگام سوار شدن به هواپیما بر سر هم فریاد می‌زدند.
درگیری لفظی ژاوی با داور دیدار دیشب بارسا و اتلتیکو خبرساز شده و حالا رسانه‌های اسپانیا جملاتی که سرمربی بارسا خطاب به داور به زبان آورد را منتشر کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت توییتر مدعی شد که در جریان جنگ جاری بین روسیه و اوکراین ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کرده است.
مدیرعامل شرکت توییتر مدعی شد که در جریان جنگ جاری بین روسیه و اوکراین ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کرده است.
میلاد شیرواند (خبرنگار) در توئیتی از شغلی با حقوق ۲۴ میلیونی پرده‌برداری کرد.
در ادامه دعوای توییتری جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، کاراگر به آخرین ادعاهای فردیناند پاسخ داد.
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در ماه آوریل توافق اولیه برای خرید شرکت توئیتر به بهای ۴۴ میلیارد دلار را فسخ کرد و این تصمیم به یک دعوای حقوقی بین او و توئیتر منجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ