اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق کابل‌های برق در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه‌کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول گفت: سارق مامورنما با کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان دزفول دستگیر شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می‌نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی مسروقه خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای در دیباج دامغان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
آدریانو گالیانی، رئیس سابق باشگاه میلان معتقد است که اینتر به دلیل بدشانسی زیاد نتوانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت در دامغان خبر داد و گفت: این سارق بسیار حرفه‌ای بوده و بدون تخریب درب منازل را باز می‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان فداییان اسلام تهران خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که با موتورسیکلت مسروقه از پارگینگ و انباری برج‌های مسکونی سرقت می‌کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق باغات و مزارع در محدوده خاورشهر ، خبر داد و گفت: تا کنون ۴ شاکی متهمان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.
هافبک سابق پرسپولیس با بدشانسی نتوانست در بازی امروز تیمش مقابل استقلال به میدان برود.
هافبک سابق نساجی نزدیک بود دروازه این تیم را باز کند و منجر به شکست‌شان مقابل آلومینیوم شود.
امیر قلعه‌نویی یک وجه اشتراک با کارلوس کیروش سرمربی سابق تیم ملی دارد و آن هم سمت راست خط دفاع تیم ملی است.
این زوج جوان از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بودند هر هفته با یک عدد ثابت (۱۱، ۶، ۳۳، ۲۹، ۲۲، ۱۲، ۶) در این بخت آزمایی شرکت کنند و آن روز هم مثل سابق همین کار را کردند و از شانس بدشان همان زمان که حسابشان شارژ نشده بود این عدد برنده شد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
آخرین آمار کرونا در ایران دستگیری مهندس برق با اسلحه/ بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ اشک‌های زن ۷۰ ساله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ جیغ وحشت در سکوت صبحگاهی/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت
مهدی شریفی کاملا از انتخاب های خود دفاع می‌ کند و معتقد است در فوتبالش اسیر بدشانسی شده است.
مدافع سابق پرسپولیس به شکلی عجیب مرتکب پنالتی به سود سرخپوشان شد.
هافبک سابق استقلال در روزهایی که دوران اوج فوتبال خود را به نمایش می‌گذاشت با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.
نونو گومژ، مهاجم سابق تیم ملی پرتغال، به تمجید از عملکرد کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران در جام جهانی پرداخت.
اسراییل که تقریبا هیچ توان و استعدادی در رشته کشتی ندارد، با خرید و استخدام کشتی‌گیر از کشورهای روسیه و جمهوری‌های جداشده از شوروی سابق، در پی وارد کردن ضربه به ورزش اول ایران در میادین بزرگ از جمله المپیک است.
اسراییل که تقریبا هیچ توان و استعدادی در رشته کشتی ندارد، با خرید و استخدام کشتی‌گیر از کشورهای روسیه و جمهوری‌های جداشده از شوروی سابق، در پی وارد کردن ضربه به ورزش اول ایران در میادین بزرگ از جمله المپیک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ