هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید اردوی ترکیه به هماهنگی تیمی آنها بسیار کمک کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم کره‌جنوبی در سومین و آخرین بازی روز نخست مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سالن غدیر ارومیه موفق به شکست بنگلادش شد.
هری کین در اولین بازی فصل بوندسلیگا و اولین بازی‌ای که برای بایرن مونیخ فیکس به میدان رفته بود پاس گل اول تیمش را به لروی سانه داد.
هشت برد در 10 بازی برابر تیم فوتبال تراکتور، این یحیی گل محمدی حالا بهتر از همه مربیان تاریخ بازیهای 48 ساله پرسپولیس و تراکتور نتیجه گرفته است.
شمس آذر قزوین در اولین میزبانی خود با دست خالی میدان را ترک کرد، اما اتفاق مهمی در این بازی به وقوع پیوست.
یحیی فصل را با برد شروع کرد اما در شبی که تیمش در میان سکوهای ویرانه آزادی و بدون حضور تماشاگران بازی می‌کرد.
آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس قبل از شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد.
تراکتور در آخرین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه مقابل سوکلیا مولداوی به برتری رسید.
صفی در این دیدار با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر صفر،‌ آمیناتا سال فرانسوی را با شکست بدرقه کرد. او در دومین بازی خود فردا برابر لیزا مایس استرالیایی به میدان خواهد رفت.
مخالفت مردم با ممنوعیت رفراندوم را که نمی‌توان از میان برد سهل است که آن را تشدید می‌کنید و این عوارض بسیار سنگینی برای کشور دارد. بعد یک‌باره چشم باز می‌کنید و می‌بینید که مردم از رفراندوم هم عبور کرده‌اند. بنابراین اصولگرایان طرفدار وضع موجود باید خود را به اعداد و صفر‌هایی تبدیل کنند که جلوی رهبری سیاسی قرار گیرند و این مستلزم حدی از استقلال فکری است. مثل مرحوم افروغ والا میلیون‌ها صفر در پشت یک، فایده‌ای ندارد.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید با وجود شرایط خوب پیکان اما برای برد در این مسابقه به میدان خواهند رفت.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از شکست مقابل میلان تصمیمات داور بازی را زیر سوال برد.
استفانو پیولی، مربی میلان، بازی فردا برابر ناپولی در لیگ قهرمانان را کاملا متفاوت عنوان کرد و اینکه به یک برد حداقلی نیز راضی است.
مهاجم تیم ملوان امیدوار است طلسم نبردن در بازی های خارج از خانه را در دیدار با پرسپولیس بشکنند.
پرسپولیس در دیداری دوستانه موفق شد پیکان را شکست دهد.
مدافع اهل اروگوئه بارسلونا در واپسین دقایق بازی با اتلتیکو مادرید یک گل مسلم را خرید تا تیمش پیروز میدان شود.
پاکو خمس در اولین حضور روی نیمکت تراکتور سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ولوز به خبرنگاران گفت چلسی باید هر چه سریعتر خودش را آماده بازی بزرگ با میلان کند.
پیر امریک اوبامیانگ بعد از گلزنی برای چلسی در جریان پیروزی 3-0 این تیم مقابل میلان می‌گوید بعد از این برد فضای خوبی بر این تیم حاکم شده است.
در بازی ایران با سنگال کارلوس کی روش از کاپیتان استقلال درون دروازه بهره برد در حالی که پیش بینی بر این بود مرد شماره دو یعنی امیر عابدزاده در این بازی به میدان بیاید.
ناپولی با برد ارزشمند مقابل میلان در هفته هفتم سری آ ایتالیا، صدرنشین این لیگ شد.
از تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که تیم هوادار در بازی با پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود و بیشتر توپ را به یکدیگر پاس می دادند.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.
تیم بسکتبال سه نفره مردان دو دیدار پایانی خود در مرحله مقدماتی بازی های اسلامی را با برد تمام کرد تا این مرحله را بدون شکست به پایان برساند.
ستاره سابق استقلال با کشیدن خط و نشان برای استراماچونی گفت: در این بازی برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می‌شویم و به هر نحوی به دنبال برد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ