پرونده رقابتهای لیگ دسته اول تکواندو بانوان ایران با سناخت تیم های برتر چهارشنبه هفته جاری در خانه تکواندو بسته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا دیهیمی، بنیان‌گذار و رییس هیات مدیره پارس نوین مدیا درباره شکل‌گیری همکاری بین این شرکت و برند تکنو (Tecno) و بازگشت این برند به ایران گفت: در کنگره جهانی موبایل بارسلون در سال ۲۰۲۳، مذاکراتی را با «تکنو» انجام دادیم که در نهایت به توافق انجامید.
طبق گزارش آس پاری سن ژرمن به نیمار گفته است که او را با چیزی کمتر از 150 میلیون یورو نمی فروشد.
بر اساس اطلاعات تکمیلی که تا الان صفحه پارک ملی توران منتشر کرده است، «یوزپلنگ آسیب‌دیده توران» نر بوده و برنامه قلاده‌گذاری یا تکثیر در اسارت برای این یوز نر تکذیب شده است.
مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، را در کل فصل نیمکت نشین کنند.
وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.
وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.
یکی از کارکنان شبکه اسکای اسپورتس که در توییتر نوشته بود، گری نویل درباره منچستر سیتی "چرت و پرت" می‌گوید، مجبور شد اکانتش را پاک کند.
تیم دو نفره سرخوش و دیناروند موفق شدند عنوان قهرمانی مسابقات تیمی پاکت بیلیارد را کسب کنند.
با حضور عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور شركت های گروه سایپا، جمعی از مدیران ارشد گروه و مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران، از سامانه فروش قطعات خودرو ایران با عنوان ریکو پارت رونمایی شد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در مصاحبه مفصلی برای اولین بار درباره مصدومیتش و همچنین اخراج مربی محبوبش از این باشگاه صحبت کرده است.
سرمربی تیم تکواندو پارت نوین گفت: با وجود تیم جوانی که در اختیار داریم، انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک تکواندو بانوان خواهیم داشت.
پرونده رقابتهای لیگ دسته اول تکواندو بانوان ایران با سناخت تیم های برتر چهارشنبه هفته جاری در خانه تکواندو بسته خواهد شد.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور در شرایطی مشخص شد که سرمربی سرخپوشان به بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم فرصت بازی داده است.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار با ون پارس اصفهان را معرفی کرد.
دو مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس فرصت دارند تا مقابل تیم دسته اولی ون پارس بار دیگر شایستگی و توانایی خود را به نمایش بگذارند.
تا پایان رقابت های هفته اول و دوم از مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان (جام کوثر)، تیم بیمه تجارت نو صدرنشین جدول رده بندی شد.
مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.
مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.
مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، بی تاب رسیدن روز بازی برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.
تیم دو نفره محمدعلی پردل و سینا ولیزاده موفق شدند به مدال طلا ناین بال تیمی در رقابت های قهرمانی غرب آسیا دست پیدا کنند.
تیم دو نفره پردل و ولیزاده موفق شدند به مدال طلا ناین بال تیمی در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا دست پیدا کنند.
رقابت های گروه دوم جام کوثر با تقابل تیم های مدعی روز چهارشنبه 4 آبان ماه در خانه تکواندو پیگیری می شود.
لیگ دسته اول بانوان باشگاههای کشور در حالی با حضور ۱۷ تیم در خانه تکواندو آغاز شد که در میان درخشش تیم های مدعی، تیم تازه وارد پارت نوین با درخشش جوانان با آتیه به جمع مدعیان پیوست.
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: در چهارمین حراج حضوری، ۱۱۹ پارت کالا به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان عرضه شد که بیش از ۱۶ میلیارد تومان به فروش رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ