روزنامه اطلاعات نوشت: همه قرائن نشان می‌دهد دولت بواقع هیچ برنامه مشخص و تعریف شده و زمانبندی شده‌ای برای بازگرداندن هوای پاک به مردم ندارد و مردم را رها کرده زیر گنبد کبود از سم و غبار و دل به کرم باد و لطف باران بسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
مجارستان اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای خرید موشک‌های هیمراس از دولت ایالات متحده ندارد.
وزیر نفت در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: در هر جایی که صحبت کرده ام اعم از حیاط دولت، سخنرانی و یا جایی مصاحبه داشتیم اعلام کرده ایم که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.
وزیر نفت گفت: همانطور که بارها اعلام شده است، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. میزان سهمیه‌ها نیز تغییری نمی‌کند و مطابق گذشته خواهد بود.
عبدی نوشت: دولت محترم هنوز هم در مورد شعار‌های اصلی خود هیچ برنامه‌ای را به این عنوان ارایه نکرده است. پس مجریان در عمل با مشکل مواجه می‌شوند و برای بقای خود دست به اقدامات نامتعارف می‌زنند و کار را بدتر می‌کنند و در نتیجه اختلافات زیاد می‌شود و مجبور به تغییر می‌شوند. کار به اینجا می‌رسد که می‌گویند با وجود تاکسی‌های اینترنتی هر کس بیکار باشد مشکل خودش است؟!
وزیر نفت: بارها اعلام کردیم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست لذا خواهش ما این است که مردم به این شایعات توجهی نکنند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا این لحظه برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین ندارد. البته مجلس هم این موضوع را به هیچ وجه نمی‌پذیرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا این لحظه برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین ندارد. البته مجلس هم این موضوع را به هیچ وجه نمی‌پذیرد.
پژمان فر اظهار کرد: همچنین باید آسیب‌های زیست محیطی این مسئله را به‌دلیل جایگزینی سوخت مازوت پذیرفت لذا دولت باید از همین اکنون برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده و زمینه‌های ذخیره‌سازی را فراهم کند هرچند دولت تاکنون هیچ برنامه‌ای برای ذخیره‌سازی گاز نداشته است.
بگذارید بی‌پرده سخن بگوییم؛ وقتی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مشکلات مختلف موجود در کشور را برمی‌شمارد و هیچ برنامه‌ای برای رفع یا توقف آن ارائه نمی‌شود، آیا می‌توان گفت که بخش‌های اجرائی پتانسیل عبور از مشکلات را دارند؟ و آیا این راه به تغییر شکل توانایی دولت منجر نخواهد شد؟
در این مدت این صدا که به امانت در اختیارم بود در هیچ یک از برنامه‌های رادیو و تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده نشده و امروز خوشحالم به وصیت استادم جامه عمل پوشاندم و امیدوارم با ایجاد شرایط لازم که آقای خسروی وفا ریاست محترم کمیته ملی المپیک وعده آنرا داده اند دوست داران جهان پهلوان تختی بتوانند صدای چند ثانیه‌ای تختی را که در المپیک ۱۹۶۴ توکیو از سوی استاد بهمنش ضبط شده بود را بشنوند.
رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با نوسانات قیمت دلار در بازار، گفت: دولت هیچ انگیزه‌ای برای افزایش قیمت دلار ندارد.
تاکور به همراه ناریج بیشنوی ۲۰ ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از ۱۰۰ زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا مودی مشاهده شده است. البته حزب و دولت متبوع آقای مودی همیشه این ادعا‌ها را رد کرده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه دیپلماسی دریایی و همکاری با نیروهای دریایی کشورهای همسایه و دوست را همواره مدنظر قرار داده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌ایم.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در پی ادعای موریتز کریِمر، اقتصاددان ارشد بانک نیمه‌دولتی LBBW این کشور مبنی بر مذاکرات پنهانی دولت آلمان با ایران برای واردات انرژی، به اورشلیم پست گفت که «واقعیت این است هیچ مذاکرات یا برنامه‌ای برای خریداری نفت یا گاز از ایران در کار نیست.»
مقام دولت چین در واشنگتن ادعای اخیر دولت آمریکا را رد کرد و گفت پکن هیچ برنامه زمانی مشخصی برای الحاق شبه‌جزیره تایوان ندارد.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال جاری هیچ گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما مصرف سوخت در کشور باید کنترل شود.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند.
معاون حقوقی و وصول مطالبات یک بانک دولتی گفت: هیچ دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر صدور اجراییه برای دریافت جریمه توسط این بانک وجود ندارد.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟
سخنگوی دولت اعلام کرد با پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار شده است. بهادری جهرمی همچنین توضیحاتی درباره مالیات‌های مربوط به اصناف و موضوع دهک‌بندی‌ها در پرداخت یارانه ارائه کرد و گفت که دولت هیچ‌ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ