یوسی یوشع، خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در توئیتر نوشت: «فرصت از دست رفته؛ رئیس جمهور ایران به سوریه سفر کرد. پاسخ مهم به غزه نه تنها لازم بود بلکه فرصت بسیار خوبی بود تا بازدارندگی آسیب دیده در جبهه شمالی را بازگردانیم؛ اما فرصت از دست رفت، یعنی کار به درستی مدیریت نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه سیاست سرکوب و تجاوزگری وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، سازمان همکاری اسلامی ترور ۳ جوان فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر در شهر نابلس را محکوم کرد.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ‌سفید تصویب قانون اصلاحات قضایی صهیونیست‌ها را «تاسف بار» خواند.
جنبش حماس ضمن واکنش به تداوم تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، به شهرک‌نشینان در خصوص ادامه این تعرض‌ها هشدار داد.
دفترسیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید یورش نظامیان صهیونیست به جنین، شکست صهیونیست‌ها را حتمی دانست.
قطر امروز دوشنبه به یورش نظامیان صهیونیست به جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری واکنش نشان داد و از جامعه جهانی خواست که اقدامات صهیونیست‌ها را متوقف کند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
حمله پهپادی شامگاه امروز صهیونیست‌ها به جنین که با هدف انتقام از عملیات غرورآفرین مقاومتی «عیلی» و ترور جوانان مقاومت صورت گرفت، با واکنش و محکومیت مقامات و گروه‌های فلسطینی روبه‌رو شد.
مصر و اردن با صدور بیانیه‌هایی به تجاوزهای جدید رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا و شهر جنین واکنش نشان دادند.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌هایی نسبت به جنایات امروز شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام‌الله واکنش نشان دادند.
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای با حمایت از ساکنان جولان اشغالی در برابر طرح‌های اشغالگران در این منطقه اعلام کرد که جولان، سوری، عربی و بخش جدایی ناپذیر از خاک جمهوری عربی سوریه است.
اتحادیه عرب ضمن محکومیت تجاوز امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، مسئولیت تبعات این تجاوز را برعهده صهیونیست‌ها دانست.
سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز به حل‌وفصل یکی از پرونده‌های پادمانی ایران از سوی آژانس انرژی اتمی واکنش غضبناکی نشان داد.
اتحادیه عرب در واکنش به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه و شهادت فرماندهان مقاومت و شماری دیگر از فلسطینیان نشست اضطراری برگزار کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
جنبش حماس، تحرکات صهیونیست‌ها در نزدیکی مصلی باب‌الرحمه در مسجدالأقصی را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات تل‌آویو مبنی بر ترور رهبران این جنبش، یک تلاش شکست‌خورده برای بهبود وجهه رژیم‌صهیونیستی است.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
پس ازهتک حرمت صهیونیست‌ها به ساحت مسجد الاقصی واکنش «سخت» از سمت مقاومت در نوار غزه امری قابل پیش‌بینی بود؛ اما حملات عصرگاه پنج‌شنبه از مرزهای شمالی تمام محاسبات را در تل‌آویو را تغییر داد.
حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس، از مناطق مختلف نوار غزه به سمت شهرک‌های رژیم‌صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
مقامات صهیونیست در سخنانی در ارتباط با دو انفجار شدید صبح امروز در قدس اشغالی که تاکنون یک کشته و ۲۱ زخمی برجا گذاشته اظهار نظر کردند.
در پی یورش امروز «یهودا گلیک» خاخام صهیونیست به همراه شماری از شهرک نشینان به مسجدالاقصی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ