کار تیم ملی هندبال ایران تنها با بک پیروزی و تحمل پنج شکست در این دوره از مسابقات به پایان رسید. هر پنج باخت ایران مقابل رقبای اروپایی رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حذف هندبال ایران با شکست مقابل آلمان
بازیکن تیم ملی هندبال زنان گفت: سرخوردگی حذف از بازی‌های آسیایی برای ما خواهد ماند و باید چهار سال دیگر منتظر باشیم تا شاید مسئولان تصمیم به اعزام بگیرند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید موضوع مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به شکلی مدیریت شد که کل فوتبال ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.
دو اسنوکر باز ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رده سنی زیر ۲۱ سال مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود در این مسابقات را قطعی کردند.
پیش‌نویس بیانیه به ادعای حاکمیت امارات بر جزایر سه‌گانه ایران و همچنین برقراری مجدد روابط دیپلماتیک بین تهران و ریاض می‌پرداخت اما در بیانیه پایانی، هر دو بند حذف شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران با حمایت از ‎فلسطین به عنوان راهبردی‌ترین مسئله جهان اسلام، مانع هضم آن در هاضمه نظام سلطه و حذف آن از اولویت‌های مهم بین‌المللی شده است.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
تنیس‌بازان ایران از هفته دوم مسابقات تنیس فیوچرز کیش حذف شدند.
رضا نصری گفت: ایران عملاً از صحنه دیپلماسی جهان حذف شده است و –به‌رغم اهرم‌سازی‌های متعدد در حوزه هسته‌ای و پهپادی و موشکی- در مناسبات دیپلماتیک جهانی توان تاثیرگذاری بسیار اندکی دارد. در واقع، باید به این حقیقت واقف شد که مقوله «دیپلماسی هوشمند» امروزه به یک ضرورت امنیتی تبدیل شده است و از این رو تقاضا کرد در این حوزه نیز بازنگری‌های جدی و قابل ملاحظه‌ای صورت پذیرد.
بازیکن تنیس روی میز ایران به جدول اصلی انفرادی مسابقات قطر نرسید.
محسن بهاروند گفت: انگلیس یا هر کشور دیگری که بخواهد حضور طبیعی و نرمالی در غرب آسیا داشته باشد قطعا به ایران نیاز خواهد داشت. بنابراین نه انگلیس در دیپلماسی ایران قابل حذف است و نه ایران در دیپلماسی انگلیس.
علی پاکدامن نتیجه نخستین دیدار خود در رقابت های گرندپری تونس را واگذار کرد و حذف زودهنگامی از این مسابقات داشت.
زنگنه می‌گوید: «توان دیپلماسی کشورمان مقداری ضعیف‌تر از گذشته شده است و از فرصت‌ها نتوانسته‌ایم به خوبی استفاده کنیم تا شبکه‌ای از ارتباط‌های منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم کنیم. زندگی امروز زندگی ارتباطات و همکاری جمعی است و از کار انفرادی یا کار محدود کمتر نتیجه گرفته می‌شود. وقتی ما نتوانیم از ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی، دیپلماسی رسانه‌ای و دیپلماسی اجتماعی بهره بگیریم فرصت برای افرادی مانند آقای مکرون فراهم می‌شود تا از این خلأ بهره بگیرد و به اظهارات نسنجیده بپردازد.»
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدامی علیه رشد بانوان ایرانی است.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در حالی آغاز شده است که وی حذف ایران از کنوانسیون مقام زن را ناشی از فشار سیاسی دشمنان دانست.
وزارت امور خارجه سوریه پایان دادن به عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را نقض منشور سازمان ملل متحد برشمرد.
۳۳ درصد مخاطبان ایسنا اعتقاد دارند ضعف مدیریت و برنامه‌ریزی مهم‌ترین عامل در حذف و ناکامی تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.
الجزیره: ایران سربالا از جام جهانی حذف شد
ایران برای ششمین بار از مرحله گروهی جام جهانی حذف شد و از صعود به دور حذفی باز ماند.
آمریکا با ادعای این که سیاست‌های ایران «به طرز فاحشی با حقوق زنان و ضوابط کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل مغایرت دارد»، آن‌ها را محکوم کرده است.
سرگئی پالکین، مدیر اجرایی باشگاه شاختار دونتسک از فیفا خواسته است تا جایگاه ایران در جام جهانی را سلب کرده و اوکراین را که در پلی آف از ولز شکست خورد، جایگزین کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تمرکزش بر روی آماده‌سازی پرقدرت این تیم برای حضور در جام‌جهانی است گفت: مردم ایران بهترین پاسخ را به کمپین حذف تیم ملی از جام‌جهانی خواهند داد.
با تایید فدراسیون فوتبال در جلسه اجلاس فیفا، بحث تحریم تیم ملی در دستور کار قرار ندارد.
یک منبع آگاه در تیم مذاکره کننده گفت: «جمهوری اسلامی ایران، درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار نگذاشته است.» پیشتر وال استریت ژورنال مدعی شده بود که ایران درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار گذاشته، اما همچنان خواستار تضمین‌های قوی‌تر از امریکاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ