مرد سرایدار وقتی ثروت افسانه‌ای صاحب‌خانه را دید از کارش استعفا داد و با تشکیل باند سرقت خانوادگی اقدام به سرقت خانه‌ها در منطقه جردن کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراموش هم نکنیم که همه قتل‌های سریالی در ایران با انگیزه‌های گوناگون اعم از نیات جنسی، سرقت و ... نظیر جنایات بیجه در پاکدشت، قتل‌های مهین قدیری در قزوین، قتل‌های سریالی سعید حنایی در مشهد، اقدامات جنایتکارانه غلامرضا خوشرو در تهران و جنایات زنجیره‌ای دیگر، با یک قتل آغاز شده‌اند.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات، اظهارات زن و مرد جوان را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد ۲ مرد در نقش پلیس وارد ساختمان شده و زمانی که زن جوان در خانه را روی ۲ مرد جوان باز می‌کند با تهدید اسلحه آن‌ها روبه‌رو می‌شود و در ادامه مردان مسلح با تهدید اسلحه اقدام به سرقت طلا، گوشی موبایل، پول و وسایل با ارزش کم حجم داخل خانه و خودرو می‌کنند.
خوشاب ـ فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب از دستگیری متهم ۱۱ فقره سرقت سریالی و دو مالخر سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
تنها ۳۷ سال سن داشت که دست از آزار و اذیت اعضای خانواده برداشته و همراه با پسر ۱۵ ساله‌اش قتل‌های سریالی خود را آغاز می‌کند. کالینگر با عنوان فروشنده به منازل وارد شده و سپس دست به سرقت، تجاوز و آزار جنسی می‌زند که در این اقدامات ۳ نفر به شکل فجیعی با چاقو مثله شده و به قتل می‌رسند. حتی یکی از این افراد جوزف جونیور پسر خودش بوده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت از گاراژ‌ها برای رد مال دختران/ آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی/ کلاهبرداری به بهانه پیش‌فروش اینترنتی خودرو/ صاحبخانه بدجنس!/ بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم/ فوق لیسانس در بازار جاعلان ۷۰۰ هزار تومان!/ نجات معجزه آسای شوهر از سوءقصد‌های سریالی همسر
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
چندی قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان مردی به طرفم آمد. او کلاه ورزشی به سر و ماسکی به صورت داشت. کنارم ایستاد و خیلی خونسرد در حالی که چاقویی روی پهلویم قرار داد از من خواست تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم. من که از ترس نمی‌توانستم حتی فریاد بزنم، گوشی را به او دادم و بلافاصله به سمت شمشاد‌ها رفت و بعد هم ناپدید شد.
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه ۳ جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
اواخر تابستان امسال مرد طلافروشی با پلیس تماس گرفت و از سرقت گردنبند طلایش توسط یک پیرزن خبر داد و گفت: ساعتی قبل زنی سالخورده با مو‌های جوگندمی و عینک به مغازه آمد و از من خواست سینی طلاهایم را به او نشان دهم تا برای نوه‌اش هدیه‌ای بخرد، اما پس از دقایقی بدون خرید از مغازه خارج شد و زمانی که خواستم طلا‌ها را داخل ویترین بگذارم، متوجه شدم یکی از گردنبند‌ها به سرقت رفته است.
مرد معتادی که از حدود 18 ماه قبل با سرقت های سریالی از زعفران فروشی های مشهد، کسبه هسته مرکزی شهر را عاصی کرده بود، با تلاش نیروهای تجسس کلانتری نجفی به دام افتاد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی/ ویروس شبه ایدز!/ کلاهبرداری زوج جوان با صرافی آنلاین/ ۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان سابقه دار/ پسر معتاد مظنون به قتل مادر/ قتل به خاطر ۵۰ میلیون تومانی که گم شد/ شکار مردان با وعده ازدواج موقت!/ پایان جیب بری‌های سریالی عروس و خواهر شوهر‌ها
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به جنایت با همدستی زن مقتول/ رسوایی دوسویه!/ قمار خونین بر سر یک پاکت سیگار/ درگیری کارتن خواب‌ها به جنایت انجامید/ قصدم سرقت از کارگاه بود نه قتل/ ماجرای دستبرد به اشیای گران قیمت مرسوله‌های پستی!/ سرقت‌های سریالی برای هزینه عروسی مجلل
حدود سه ماه قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت کیف حاوی طلایش خبر داد و گفت: من طلافروش کیفی هستم، صبح امروز برای خرید طلا به تهران آمدم، بعد از انجام کارم در حال برگشت بودم که در نزدیکی بازار، دو موتورسوار راهم را سد کردند. مردان نقابدار با تهدید چاقو، کیف من را که حاوی یک کیلو و ۲۰۰ گرم طلا بود، به سرقت بردند.
ماجرای این پرونده از چندی پیش آغاز شد. زمانی که شکایت‌های سریالی از دزدان موبایل‌قاپ پیش‌روی ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت، رسیدگی به این پرونده را شروع کردند. طبق اظهارات شاکیان، موبایل‌قاپ‌ها با یک موتورسیکلت، در تاریکی هوا نزدیک آن‌ها می‌شدند و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کردند. این افراد بیشتر در مناطق شمال و شمال‌غرب تهران پرسه می‌زدند و طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت/ خرید نوزاد در البرز فروش در تهران/ برق جان ماهی گیر رشتی را گرفت/ انکار قتل شوهر پس از یکسال/ حمله هولناک ۲ سارق به یک زن/ سرقت های سریالی سارق عنکبوتی/ جنایت سابقه داران در کوچه سماورسازان!/ نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
سرقت های سریالی سارق عنکبوتی
متهم ادعا می‌کند که هر دو بار عاشق شده و به دستور یک زن سرقت‌هایش را انجام داده است. او هربار پس از دزدی، کفش و عطر مارک‌دار می‌خرید و با پول‌های دزدی تفریح می‌کرد. مدعی است بخشی از اموالی را که روی میز پلیس آگاهی چیده شده، با پول دزدی خریده است. ا
این مرد درباره جزئیات ماجرا گفت: «دو زن به مغازه طلافروشی من آمدند. آن‌ها گفتند که قصد خرید یک هدیه تولد را دارند. برای همین طلا‌های مختلف را نشان‌شان دادم. آن‌ها مرتب طلا‌های مختلف را می‌دیدند و با هم مشورت می‌کردند. مدتی در مغازه من ماندند. تااینکه درنهایت گفتند، به چند مغازه دیگر هم سر بزنند و دوباره برمی‌گردند. آن‌ها رفتند و من تازه متوجه شدم که یک زنجیر طلای ۵۰ میلیون تومانی را سرقت کرده‌اند. آن‌ها جوری این سرقت را انجام دادند که من اصلا متوجه نشدم. در صورتی که من همیشه حواسم هست.»
نماینده دادستان با بیان اینکه متهم به همراه همدست خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کرده است، گفت: اقدامات متهم به نحوی بوده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح قمه و چاقو علیه اموال مردم اقدام کرده و با ایجاد ناامنی در سرقت تلفن‌های همراه شهروندان داشته است.
سرقت های سریالی هنگام مرخصی از زندان
اواخر سال ۹۹، با به صدا درآمدن آژیر خطر بانکی در شهر اراک، مأموران پلیس بلافاصله راهی محل شده و سارقی را که قصد سرقت از بانک داشت دستگیر کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارق ناکام کسی نیست جز فریدون که با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمده بود.
طرح ترافیک امروز تهران از ساعت ۱۲ لغو شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ