سرمربی تیم ملوان انزلی در آستانه شروع لیگ برتر نامه عدم نیاز به سیاوش یزدانی را به مدیران باشگاه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور گلر خارجی در این تیم، گفت: آنچه برای من اهمیت دارد دروازه‌بان‌هایی است که در تمرین حاضر می شوند نه هیچ کس دیگر!
کیلیان امباپه نه تنها از تمرین کنار بازیکنان مازاد پی اس جی ناراحت نیست که به نظر کاملا هم خوشحال است.
درگیری بارسا با عثمان دمبله ادامه دارد و با اعلام فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با تاتنهام در خوان گامپر نام این وینگر فرانسوی دیده نمی‌شود.
شوک بزرگ به مدافع چپ سابق پرسپولیس و استقلال، در حالی که او همراه با تراکتور تمرین می‌کند.
رضا اسدی که روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی پیرامون او شکل گرفته بود، در تمرین صبح امروز طلایی‌پوشان اصفهانی حاضر شد.
یکی از نکات تمرین امروز سرخ‌ها، لباس خاص علیرضا بیرانوند بود.
تمرین با بچه‌ها در یک فضای آرام در گرم‌ترین شهر ایران برای ستاره سال‌های نه چندان دور استقلال آزار دهنده نیست.
جایگزین کردن مایعاتی که در طول تمرین از دست داده‌اید باید اولویت شماره یک باشد. داشتن آب زیاد در شکم نه زیاد، بلکه کمی اشتها را کاهش می‌دهد. به محض پایان ورزش آب بنوشید تا تشنگی خود را برطرف کنید و فضایی در شکم خود اشغال کنید.
تمرین عصر یکشنبه تیم ملی در هوای نه چندان مناسب زمین تمرینی بنیادکار در تاشکند برگزار شد.
پس از پشت سر گذاشتن یک بازی نه چندان دشوار، حالا شاگردان امیر قلعه‌نویی باید با تیمی روبرو شوند که یکی از حاضران در قطر است.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
ستاره سال‌های نه چندان دور فولاد، یکی از تماشاگران ویژه بازی فولاد و نساجی بود.
ژیلا مهدی آقایی - معاون سابق آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره «ساعت زمین» می‌گوید: ساعت زمین نه فقط یک تمرین کاهش کربن بلکه یک عمل نمادین در ایجاد آگاهی و ترغیب حس مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با هدف تشویق مردم، دولت‌ها و مشاغل برای شناسایی رد پای اکولوژیک شان است. با شرکت در رویداد ساعت زمین مردم متعهد می‌شوند که با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنند و آینده بهتری برای زمین بسازند.
اولین تمرین تیم ملی فوتبال با حضور امیر قلعه‌نویی 28 اسفندماه برگزار می‌شود.
مهدی قایدی می‌گوید دلیل تحول او در هفته‌های اخیر، سایر بازیکنان استقلال هستند.
زین‌الدین با اشاره به نقل قول‌های دوستانش که حالا به عضویت طالبان در آمده‌اند و اینکه چگونه نفراتی را برای انجام عملیات انتحاری انتخاب می‌کنند، می‌گوید: «دوستانی که حالا در خدمت طالبان هستند، می‌گویند که وضعیت سیستم خیلی مناسب نیست و بدون اینکه آموزشی دیده باشند به آن‌ها سلاح داده‌اند و در چند درگیری کوچک هم شرکت کرده‌اند. نه فشنگی برای تمرین به آن‌ها می‌دهند و نه تاکتیک جنگی به آن‌ها می‌آموزند. گفته‌اند که خودشان باید همه این‌ها را یاد بگیرند. من تاکنون فردی که برای «انتحاری» خودش را آماده کرده باشد، ندیده‌ام و هیچ کدام از دوستانم هم به آن معنا جهادی نیستند، ولی شنیده‌ام که هیچ کس نمی‌داند که قرار است برای عملیات انتحاری انتخاب شود.
کاپیتان تیم ملی هلند که سابقه خوبی در زدن ضربات پنالتی دارد جو غیرقابل توصیف ورزشگاه را در شکست تیمشان بی‌تاثیر نمی‌داند.
آخرین تمرین تیم ملی با نکات ویژه‌ای به پایان رسید. از آموزش پرتاب اوت توسط کی‌روش تا مهاجم شدن شجاع خلیل‌زاده در بازی دوستانه.
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین این تیم تاکید کرد که سرمربی پرتغالی نه تنها این فصل بلکه سال آینده هم در راس کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین این تیم تاکید کرد که سرمربی پرتغالی نه تنها این فصل بلکه سال آینده هم در راس کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت.
نه تیبو کورتوا و نه آنتونیو رودیگر نتوانستند امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شوند تا به احتمال زیاد شانس بازی برابر بارسا را از دست بدهند. فردا همه چیز مشخص می شود.
مدافع مشهدی استقلال امروز با لباس شخصی در تمرین آبی‌ها حاضر شد.
پس از قرارگیری شرزود تمیروف در لیست مازاد، حالا پرسپولیس پروژه جذب مهاجم دوم را پیش می‌برد.
در تفسیر روزنامه دولتی چینی "گلوبال تایمز" کارشناسان مانور اخیر چین را تمرینی برای "اتحاد مجدد چین و تایپه" ذکر کرده اند. در صورت وقوع یک درگیری نظامی این احتمال وجود دارد که برنامه‌های عملیاتی که در حال حاضر تمرین می‌شوند به طور مستقیم به عملیات رزمی تبدیل شوند. علیرغم این لفاظی ها، اکثر کارشناسان می‌گویند نه چین و نه ایالات متحده دست کم در کوتاه مدت خواستار جنگ در تایوان نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ