اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فیورنتینا، در توییتر به طور رسمی اعلام کرد که فصل آینده در لیگ کنفرانس اروپا حاضر خواهد بود.
یوفا به صورت رسمی یوونتوس را از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا حذف کرد.
جدول نهایی سری‌آ با قهرمانی تاریخی ناپولی و صعود این تیم همراه لاتزیو، اینتر و میلان به لیگ قهرمانان تکمیل شد. لیگ اروپا 2024 هم آتالانتا و آاس‌رم را خواهد دید و یوونتوس با ۱۰ امتیاز جریمه به لیگ کنفرانس اروپا رفت. سمپدوریا، کرمونزه و هالاس ورونا به سری ب سقوط کردند
سویا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا یوونتوس را 2-1 شکست داد و به مرحله فینال راه پیدا کرد.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است که برنده دیدار یوونتوس برابر سویا می‌تواند فاتح لیگ اروپا شود.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی با اسپورتینگ در لیگ اروپا گفت پیروزی در این مسابقه بسیار مهم است هر چند یک چشم یووه به حکم دادگاه درباره کسر 15 امتیاز خواهد بود.
یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۱-۰ اسپورتینگ لیسبون را شکست داد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی تیمش با هلاس ورونا گفت یوونتوس در جام حذفی و لیگ اروپا شانس قهرمانی داشته و در سری آ هم با وجود کسر امتیاز می‌تواند به رتبه‌های بالا برسد.
درحالیکه یوونتوس فردا در لیگ اروپا به مصاف فرایبورگ می‌رود امروز در تمرین این تیم آنخل دی‌ماریا به صورت انفرادی به تمرین پرداخت تا هواداران بیانکونری را نگران کند.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، قهرمانی در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا را هدف تیمش در مقطع فعلی دانست.
یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل نانت با تساوی 1-1 متوقف شد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار فردای تیمش با نانت در لیگ اروپا می‌گوید قهرمانی در این لیگ دشوار است و بیانکونری فعلا هدفی جز پیروزی در تک‌تک بازی‌ها نخواهد داشت.
رسانه ایتالیایی از احتمال محرومیت بانوی پیر از رقابت‌های اروپایی خبر داد.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. گل کیلیان امباپه به یوونتوس هم بهترین گل برگزیده شد.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. گل کیلیان امباپه به یوونتوس هم بهترین گل برگزیده شد.
ووچیک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس، مدعی شد هدف این تیم فتح لیگ اروپا خواهد بود.
پس از ناکامی های آلگری در لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس راهیِ لیگ اروپا شد و سرمربی ایتالیایی از همین حالا ادعا کرده که می خواهد قهرمانی در این تورنمنت را تجربه کند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش باید روی سری A تمرکز کند.
حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.
لیگ قهرمانان اروپا: اولین باخت رئال و حذف یوونتوس
در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال منچسترسیتی ، میلان و رئال مادرید و بنفیکا مقابل دورتمند، دیناموزاگرب،لایپزیش و یوونتوس به پیروزی رسیدند.
درچارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن توانست مقابل تیم یوونتوس با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.
این سومین فصل حضور طارمی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن پورتو است. او در این لیگ هنر گل‌زنی‌اش را چندین بار با گشودن دروازه تیم‌هایی از قبیل چلسی، لیورپول و یوونتوس به رخ کشیده و گلی که به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا زده هنوز هم یکی از زیباترین گل‌های این لیگ محسوب می‌شود.
در مهمترین بازی شب اول لیگ قهرمانان اروپا از گروه H تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه برابر یوونتوس با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ