وینگر کرمانی مس می گوید هدف گذاری شان بقا در لیگ برتر بعد از سال ها دوری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسیح زاهدی معتقد است گل‌گهر در دیدار برابر پیکان خوش شانس بود که با نتیجه مساوی زمین را ترک کرد.
تیمی که در دیدار نخست خود برابر پرسپولیس هم سه امتیاز را از دست داد و هم سرمربی اش را محروم دید، باید در ورزشگاه خانگی به فکر گرفتن سه امتیاز باشد. پیکان هم کار سختی برابر گل‌گهر دارد.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
بازی آلومینیوم و پیکان در فصل جدید یکی از ویژه‌ترین تقابل‌های فصل بین مربیان و تیم‌ها خواهد بود.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
شکار تصویری از برگه‌هایی که مربی پیکان در دست داشت، نشان می‌دهد خودروسازان برای بازی با پرسپولیس برنامه تاکتیکی ویژه‌ای داشتند.
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
کارگروه عالی نظارت بر مسابقات اعلام کرد که تمام بازیهای باقیمانده لیگ باید با حضور تماشاگران برگزار شود.
مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد این تیم از نظر هزینه و مبلغ قراردادها در جایگاه شانزدهم لیگ برتر قرار می‌گیرد.
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
تیم های فولاد و پیکان در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند.
هافبک پیکان ابراز امیدواری کرد نفرات جوان خودروسازان در 9 بازی آینده جواب اعتماد مجتبی حسینی را بدهند و در جدول بالا بیایند.
پیکان با همه موجودی خود در کادر بازیکنان به ارومیه سفر کرده و امیدوار است به جمع 8 تیم برتر حذفی برسد.
تیم والیبال پیکان در هجدهمین هفته لیگ برتر م سه بر صفر فولاد سیرجان را شکست داد.
مس رفسنجان و پیکان که هفته قبل برابر استقلال و سپاهان نتایج خوبی کسب کردند، امروز در هفته پایانی نیم فصل نخست به مصاف هم می روند.
هافبک سابق استقلال در روزهایی که دوران اوج فوتبال خود را به نمایش می‌گذاشت با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.
مجتبی حسینی با برد مقابل سپاهان یک رکورد ویژه دیگر را به نام خود و تیمش ثبت کرد؛ متوقف کردن سه مدعی قهرمانی لیگ برتر.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
مدافع پیکان تهران می گوید وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به ضرر تیمش شده اما تلاش خواهند کرد لیگ را با قدرت شروع کنند.
هافبک استقلال مدعی است علیرغم انتقاداتی که هواداران به شیوه بازی این تیم برابر پیکان داشتند، آنها یک نمایش موفق را برابر حریف پشت سر گذاشتند.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به اینکه باید همه به شهر مسجدسلیمان کمک کنیم، گفت: میزبانی نفت در شهر مسجد سلیمان حق مسلم این تیم و مردم این شهر است.
سرمربی پیکان در جریان بازی با مس کرمان از عملکرد شاگردان خود کلافه شده بود، او باور نمی‌کرد بازیکنانش اینگونه بازی را واگذار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ