در اولین شب از حضور آلوس در زندان، گزارش هایی به بیرون درز کرده که جالب هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوید گفت: چی بگم آقا برو از یگانه بپرس تا بهت بگه چه کارا می‌کنه که منو خسته کرده. برو ازش بپرس چرا آن‌قدر بچه‌بازی از خودش درمیاره. آخه کسی که ازدواج کرده باید عروسک‌بازی کنه؟ باید بره شهربازی؟ باید با بچه‌ها خاله‌بازی کنه؟ من ازدواج کردم به این فکر که زندگی خوبی داشته باشم از سر کار میام همسرم همه چیزش آماده باشه؛ اما الان برعکس شده من همه کارا رو می‌کنم!
شلیک‌های شوم شیطان خانه متروکه/ درخواست طلاق به‌خاطر ‌ساعت ‌خواب/ ربودن کودک ۳ ساله تب‌دار از بیمارستان/ آخرین بازیچه!/ قتل زن دوم از ترس افشای راز نزد زن اول/ ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!/ دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
بعد از اینکه همسر دنی آلوز بخاطر اتهام تجاوز طلاق گرفت، این ستاره برزیلی درخواست کرده تا در سلول انفرادی حبسش کنند.
3 روز پیش اعلام شد، درحالی‌که دنی آلوز به اتهام تجاوز در زندان به‌سر می‌برد، همسرش درخواست طلاق از او را به دادگاه ارائه کرده و می‌گوید به ادعاهای قربانی این پرونده اعتماد دارد.
کلیر روپیو، همسر کریستین آتسو، خواهان ارسال ابزار و وسایل لازم برای آواربرداری از ساختمان محل زندگی این بازیکن شد.
دنی آلوز در تماسی تلفنی با همسرش خوانا سانز، از او درخواست کرده فعلا از جدایی منصرف شود.
دنی آلوز در تماسی تلفنی با همسرش خوانا سانز، از او درخواست کرده فعلا از جدایی منصرف شود.
جوانا سانز اخیرا عکس‌های دنی آلوز را از حساب اینستاگرامی خود پاک کرده بود تا مشخص شود موضع او درباره اتهامات همسرش چیست.
همسر دنی آلوز، که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد، درخواست طلاق از او را به دادگاه ارائه کرده و می‌گوید به ادعاهای قربانی همسرش اعتماد دارد.
چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.
همسران بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران متوفی بعد از ثبت درخواست خود، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب تأمین‌اجتماعی ندارند و مستمری آنان به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر
اگر نام خانوادگی از واژه‌های مستهجن و ناپسند ترکیب شده باشد مانند (گدا پور، پدر سوخته، لش) و یا نام خانوادگی از واژه‌های خارجی باشد مانند (علی اف برای ایرانیان غیر مهاجر یا آراکلیان برای مسلمانان)، فرد می‌تواند درخواست تغییر نام خانوادگی را بدهد.
متهم گفت: همسر مقتول مدام از من درخواست می‌کرد تا نصرا... را از میان بردارم. او مدعی بود شوهرش مردی خشن است که او را کتک می‌زند! من هم که به منزل دوستم رفت و آمد می‌کردم از این ماجرا بسیار ناراحت شدم و نقشه قتل او را کشیدم.
عفت مرعشی همسر مرحوم هاشمی رفسنجانی با تقاضا از رهبر انقلاب گفت: از آیت‌الله خامنه‌ای می‌خواهم نه به‌عنوان رهبری، بلکه به‌عنوان کسی که از ۶۰ سال پیش با او همزیستی و همکاری در مبارزه داشته‌ایم که از بدرفتاری با زندانیان پرهیز شود.
همسر مصطفی تاج‌زاده می‌گوید: بنده درباره خروج تاج‌زاده از انفرادی درخواست کردم اما شاید قوه قضائیه توان انجام این کار را ندارد که اتفاق مثبتی نیفتاده است.
همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم میلاد از صبح با محمود همسرم بر سر پول مواد مخدر جر و بحث می‌کردند. محمود به هیچ عنوان حاضر نبود که پول به پسرم بدهد و همین موضوع سبب شد تا آن‌ها پس از جر و بحث باهم درگیر شوند و در نهایت هم میلاد با چند ضربه چاقو پدرش را از پا درآورد و بعد هم از خانه فرار کرد.
درخواست طلاق به خاطر سفرهای همسر
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.
در بازار سرمایه ایران بیش از ۷۰۰ نماد در حال معامله می‌باشند که از این تعداد برخی سهام با یکدیگر صعود یا سقوط می‌کنند و به اصطلاح همبستگی یا کرولیشن دارند. با این سهام آشنایی شوید!
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ