شماری از مردم در پایتخت فرانسه با حضور در خیابان ها، اعتراض خود را نسبت به تصمیمات اخیر دولت در قبال بازنشستگان اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روزها فرانسه شاهد اعتراضات گسترده‌ای است که به نظر می‌رسد فراتر از اعتراض مردم به یک موضوع باشد.
پلیس فرانسه امروز به تظاهرات مسالمت آمیز مردم در اعتراض به قتل یک نوجوان در «نانتر»، گاز اشک آور شلیک کرد.
تظاهرکنندگان در ژاپن با بنرهایی علیه سلاح‌های هسته‌ای در این اعتراضات شرکت کردند.
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
تصاویر تکان دهنده از اعتراضات فرانسه را مشاهده نمائید. چند روزی است که پایتخت فرانسه به دلیل اعتراض به قانون بازنشستگی با تظاهرات مردم این کشور روبرو شده است.
در پی اعتراض به اصلاحات قانون بازنشستگی دولت مکرون مردم به خیابان رفته و مجسمه مکرون را به آتش کشیدند.
تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
رسانه‌ها و مقامات فرانسه اعلام کردند در چهارمین شنبه اعتراضی، نزدیک به یک میلیون نفر از مردم این کشور در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
مردم فرانسه بار دیگر در اعتراض به اصلاحات جدید در قانون بازنشستگی این کشور تجمع اعتراضی برپا کردند.
شماری از مردم آلمان در اعتراض به تصمیم این دولت برای ارسال تانک به اوکراین، به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار دادند.
تظاهرات اعتراضی مردم فرانسه به اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور به درگیری خشونت آمیز به پلیس منتهی شد.
تجمع مردمی- دانشجویی بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) مقابل سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تهران شکل گرفت. این تجمع در اعتراض به اقدام سازمان یافته دولت فرانسه در پی توهین به ساحت مرجعیت صورت گرفت.
طلاب و روحانیون در کنار مردم ولایتمدار تهران در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مقام مرجعیت شیعه امروز یکشنبه 18 دی در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
مردم فرانسه در اعتراض به عضویت این کشور در ناتو و سیاست‌های ضدروسی دولت کنونی در خیابان‌های پاریس تجمع کردند.
گروهی از مردم در پاریس در اعتراض به پیش‌نویس قانون جدید مهاجرت در فرانسه تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
مطهری نوشت: مردم اعتراض دارند که چرا منتقد باید بازداشت شود درحالی که رهبر انقلاب گفته‌اند: «ممکن است کسی از من انتقاد داشته باشد، باید بتواند حرفش را بزند.» افرادی که تصمیم به بازداشت کسانی مانند آقای تاجزاده می‌گیرند چه کسانی هستند؟ چرا این رویه همچنان ادامه دارد؟
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
مشکل اساسی اینست که عده‌ای خاص، سال‌ها و بلکه دهه‌هاست که هر وقت اراده کنند، در هر مکانی که بخواهند و هرگونه که مایل باشند، راه‌پیمائی می‌کنند، تجمع می‌کنند، شعار می‌دهند و هر کاری که مایل باشند انجام می‌دهند بدون آنکه مجوزی داشته باشند و البته بدون آنکه پیگرد قانونی شوند.
منابع خبری از اعتراض مردم الجزایر به سفر رئیس جمهور فرانسه به کشورشان خبر دادند.
نماینده مردم بابل در مجلس ضمن قدردانی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت زمینه‌سازی برای راه‌اندازی شبکه ملی مجازی، از وی خواست تا اعتراضات مردمی پیرامون قطع اینترنت را پیگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ