با اعلام سازمان لیگ فوتبال، تماشاگران می توانند از هفته هفدهم لیگ برتر به ورزشگاه ها برگردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی توضیحاتی را درباره زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی ارائه کرد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان، تماشاگر ویژه دیدار نوجوانان فولاد و سپاهان بود.
استقلال خوزستان شب گذشته در اهواز و در حضور پرشور تماشاگرانش نمایش خوبی در برابر ون پارس داشت و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت.
با وجود فعال‌شدن امکان خرید بلیت برای تماشاگران زن برای مصاف دوستانه تیم ملی ایران مقابل روسیه وجود ندارد.
مالک باشگاه تراکتور تماشاگر ویژه دیدار تراکتور و فولاد خوزستان بود.
دروازه‌بان سپاهان از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها ابراز خوشحالی کرد.
بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه‌های ایران در شرایطی در حال رقم‌خوردن است که در سه سال اخیر، آن‌ها دل چندان خوشی نداشته‌اند؛ در این بازه زمانی، بازی‌های بسیاری بدون حضور آن‌ها برگزار شده که سه دلیل عمده برایش لحاظ شده است: اول کرونا، بعد اعتراضات و این اواخر هم آلودگی.
فدراسیون فوتبال در تلاش است مقدمات بازگشت زنان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال را فراهم کند.
مهاجم برزیلی آرسنال که تماشاگر پیروزی شیرین هم تیمی هایش مقابل یونایتد بود، زمان تقریبی بازگشت خود به میادین را فاش کرد.
سازمان لیگ فوتبال ایران از تصویب ۱۰ مورد برای برگزاری بهتر مسابقات لیگ برتر با حضور هواداران خبر داد.
نخستین جلسه ستاد حضور تماشاگران در مسابقات لیگ فوتبال در سازمان لیگ برگزار و مقرر شد هفته هفدهم این رقابت‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود.
بعد از حضور تماشاگران در بازی تیم‌های نساجی و مس رفسنجان، دستور حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی نهادهای مربوطه صادر شد.
رئیس فدراسیون در نامه ای به سازمان لیگ خواهان برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاهها در رقابت های هفته های آتی لیگ برتر شد.
گروه طالبان افغانستان در یک ورزشگاه و در مقابل چشمان صدها تماشاگر، سه زن و ۹ مرد را شلاق زد و این نشانگر از سرگیری مجدد رویکردهای این گروه است که مشخصه‌ای از حکومت آنها در دهه ۱۹۹۰ بود.
وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت به ایران دوباره عازم قطر شد تا تماشاگر دیدار ایران و ولز باشد.
تماشاگران تیم‌های لیگ برتر می‌توانند بعد از جام جهانی برای تماشای بازی‌های لیگ برتر برنامه ریزی کنند.
شب گذشته (سه‌شنبه) تعداد محدودی از آشوب‌گران در برخی از خیابان‌های شهر اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که با حضور نیروهای انتظامی فضا به سمت آرامش بازگشت.
کمی دردناک است، ملوان بعد از سال های سال به لیگ برتر بازگشته و حال باید در استادیوم پیر انزلی که نامش شده سیروس قایقران در غیاب تماشاگر! پذیرای استقلال باشد.
در فصل جاری برگزاری مسابقات، حضور تماشاگران به میزان یک‌سوم خواهد بود
این اثر بازگشتی به سنت‌های نئورئالیست کلاسیک در خلق یک تصویر متفاوت از مهاجرانی است که پا به نیویورک می‌گذارند؛ تصویری که برای تماشاگران حرفه‌ای بکر نیست اما نوع پرداختی که فیلمساز در نخستین ساخته‌اش به کار گرفته، جذاب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ