فرهاد دانشجو نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: لازم است عامل نهفته خشم و بستری که برای آن مهیا بود تا مورد سوء استفاده دشمن قرار بگیرد،‌ مورد بررسی قرار گیرد و الگوهای ذهنی که باعث ایجاد خشم می شود، شناسایی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
راننده پیشین فرمول یک راهکار جلوگیری از نهمین پیروزی مکس ورشتپن در گرندپری هلند را تشریح کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، در یک مهمانی شام دونفر توانست کایل واکر، مدافع تیمش را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.
محمدرضا زنوزی می‌گوید باشگاه تراکتور به دنبال جذب بازیکنانی خواهد بود که با فرهنگ ایران سازگار باشند.
در حالی که یکی از دغدغه‌های اصلی این روزهای پرسپولیس، جذب مهاجم است، خبر جدیدی در مورد این مساله به گوش می‌رسد.
هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس این روز‌ها با چالش حضور در خدمت سربازی مواجه شده و به دنبال راهکاری برای عبور از آن است.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد می‌کند ابتدا روی پله می‌گذاریم.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: شفافیت و درج تمامی دخل و خرج دولت در سقف بودجه عمومی اقدام مؤثری در عملیاتی شدن برنامه هفتم توسعه است.
معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: توجه مردم و مطالبه‌کنندگان بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی است، اما اگر بخواهیم برآورد دقیقی انجام دهیم حل مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بیشتر بر عهده دستگاه‌های فرهنگی و جریان فرهنگی کشور است.
راهکار متضاد دولت و مجلس برای حل بحران ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی!
رئیس جمهور با بیان اینکه راهکار حل مشکلات را در دست بیگانگان دنبال نمی‌کنیم، گفت: از تجربه بیگانگان استفاده می‌کنیم، اما نسخه‌هایی که برای ما می‌پیچند را استفاده نمی‌کنیم.
سرمربی استقلال قصد دارد محمد نادری را برای پستی غیر از دفاع چپ به استخدام باشگاه در بیاورد.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اعطای تخفیف مالیاتی به مودیانی که مالیات خود را به صورت هوشمند پرداخت می‌کنند، می‌تواند به روند جلوگیری از فرار مالیاتی کمک کند.
صنعت برق یکی از مهمترین صنایع زیربنایی و راهبردی برای توسعه و پیشرفت کشور است که گردش چرخ‌های اقتصادی، توسعه صنعتی و تأمین رفاه اجتماعی به پایداری و دوام آن وابسته است.
رضا عنایتی یاسین سلمانی را در نیمه دوم دیدار برابر فلسطین وارد زمین کرد.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به ارائه روش جدیدی برای چرخش و کنترل الکترونیکی پرتو خروجی آنتن‌های نوری شدند که می‌تواند در توسعه رادارهای نوری مورد استفاده قرار گیرد.
پژوهشگران مدرسه پزشکی دانشگاه نیویورک، با مطالعه روی سلول‌های بنیادی ملانوسیت در موش، فرایند جدیدی برای رنگ‌بخشی به مو‌ها پیدا کرده‌اند.
مطالعه اخیر پژوهشگران دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران، امکان استفاده از سامانه اسکوتر برقی اشتراکی در تهران و شرایط پذیرش اجتماعی این فناوری را مورد سنجش قرار داده است.
رابینز استاد دانشگاه بیرمنگام توصیه می‌کند که تمام مدت زمان قبل از خواب را تشریفاتی کنید؛ شاید چای داغ بنوشید، یا شاید کمی حرکات کششی انجام دهید و به دنبال آن یک حمام سریع و یک لباس راحت بپوشید. روال هر چه باشد، ماهیت تکراری آن مهم است.
شیمیدان‌ها این روز‌ها بیش از پیش به بازیافت سیم‌کارت‌های قدیمی و دور ریخته شده می‌اندیشند و هدفشان از این کار، استفاده مجدد از بخش‌های این سیم کارت‌ها، نه در حیطه الکترونیک، بلکه در صنعت داروسازی است. سیم‌کارت‌ها دارای قطعات ریزی از نیکل، مس، نقره و طلا هستند و حالا محققان امپریال کالج لندن و دانشگاه کالیاری ایتالیا راهکاری آسان برای استخراج طلا از این زباله‌های الکترونیکی و استفاده مجدد از آن در فرآیند‌های شیمیایی برای تولید دارو یافته‌اند.
همتی توییتی را درباره فراخوان رئیسی از دانشگاه ها برای «ارائه راهکار برون‌رفت کشور از وضعیت فعلی منتشر کرد.
رشد آمار سرانه تولید مقالات لزوما به معنای تحقق اقتصاد دانش بنیان نیست و برای تحقق این امر باید به دنبال یک راهکار و سیاستی بود که سطح تعامل میان دانشگاه و صنعت کشور افزایش یابد.
«حسین علایی» استاد مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران با اشاره به ابرچالش‌های موجود در کشور که سبب نارضایتی و اعتراض مردم شده، گفت: مجموعه این موارد سبب شده اوضاع ایران در یک چرخه معیوب و حلقه باطل قرار گیرد اما در چنین شرایطی باید اقداماتی انجام داد تا سیستم وارد چرخه مطلوب شود.
استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها تنها یک مُسکن است، که اثر موقتی و مقطعی دارد، گفت: همواره دولت‌ها در برهه‌های مختلف راحت‌ترین راهکار را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل است که امروز شاهد هستیم وضعیت اقتصادی کشور در بدترین وضع ممکن است، از سوی دیگر دولت برای بهبود اوضاع باید بتواند تورم را کنترل کند، در غیر این صورت ما هر زمان ممکن است با شوک‌های تورمی مواجه شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ