سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هیات مدیره امروز باشگاه حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از شرایط پیش آمده در این تیم و فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند عصبانی است، بعد از پایان جلسه هیات مدیره گفت: اتفاق خاصی نیفتاد و به نتیجه خوبی نرسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمجید از بازیکن تیمش سنگ تمام گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر نایب قهرمانی فصل گذشته تحت فشار انتقادات زیادی قرار داشت و لیگ بیست و دوم را هم با اتفاقات پراسترسی سپری کرد، در آستانه کسب یک قهرمانی شیرین است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برنده دربی لزومان قهرمان لیگ نخواهد شد و تیم برنده باید منتظر لغزش سپاهان هم باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حساسیتی نسبت به درز اطلاعات از ترکیب اصلی تیمش برای دربی ۱۰۰ ندارد.
رسانه‌های کرواسی خبر دادند دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال جوانان کرواسی انتخاب شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شروع دوباره اخبار نقل و انتقالاتی درباره این تیم ناراحت است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای بازگشت به ترکیب این تیم برای بازی با ملوان بندر انزلی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان است و برای این تیم و هواداران آن آرزوی موفقیت می‌ کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی صورت گرفته، گفت: طوری که سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده است تیم‌های رقیب اینقدر خوب نمی‌توانستند این کار را کنند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به عنوان تیم، ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم و با همه سختی‌ها ولی بازیکنانم خوب بازی کردند.
از لیگ پانزدهم، تنها سه سرمربی مختلف روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌اند تا این تیم باثبات‌ترین باشگاه فوتبال در لیگ برتر ایران لقب بگیرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با شفافیت در گفتار خود وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم را بیان کرد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، به نشست خبری پیش از دیدار برابر گل گهر سیرجان نمی‌رسد.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیش بینی کرد که تیم ملی کشورش عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به خود اختصاص می دهد.
از دستیار سرمربی تیم ملی اسپانیا به عنوان گزینه جدید فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور یاد می شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شد.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی با ملوان بندر انزلی شرکت نکرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جلسه هیات مدیره درخواست‌هایش برای بهتر شدن شرایط تیم را مطرح کرد. گمانه‌زنی‌هایی هم که در مورد برکناری مدیرعامل سرخپوشان مطرح شده بود فعلا منتفی شد!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با کارلوس کی روش تنها قصد بررسی شرایط ملی پوشان در آستانه برگزاری جام جهانی قطر دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با کارلوس کی روش تنها قصد بررسی شرایط ملی پوشان در آستانه برگزاری جام جهانی قطر دارد.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس تیم شایسته‌ای است اما این تیم را مدیریت کرده و گل زدیم اما فشاری که به داور وارد شد باعث شده تا ۱۰ نفره بازی کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث مجوز حرفه‌ای برای ما مهم است و نباید استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیرون باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ