تیم هندبال پسران نوجوان ایران دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را با برتری برابر جزایر فارو به پایان رساند و صعود خود را به دور بعد را هموار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال نوجوانان با شکست مقابل اسلوونی در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.
تیم هندبال نوجوانان ایران آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را برابر اسلوونی شکست خورد تا به عنوان شانزدهمی این مسابقات بسنده کند.
تیم ملی هندبال نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان، به دیدار برزیل رفت و با شکست روبرو شد.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر تیم برزیل در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب رتبه پانزدهم و شانزدهم یک مسابقه دیگر پیش رو دارد.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر نایب قهرمان جهان از صعود به مرحله یک چهارم بازماند تا در ادامه رقابتها به مصاف تیم برزیل برود.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دیدار دوم خود در مرحله یک هشتم نهایی را مقابل نایب قهرمان دوره قبل و تیم سوم اروپا واگذار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران اولین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی را با شکست مقابل تیم عربستان پشت سر گذاشت.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران مسابقه نخست خود در مرحله یک هشتم نهایی را واگذار کرد.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان را با برتری پر گل برابر تیم بروندی پشت سر گذاشت و به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت.
تیم هندبال نوجوانان ایران در حاشیه جام باشگاه‌های آسیا، دیدار دوستانه برابر تیم جونیور چین را واگذار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با تیم جونیور چین دیدار دوستانه‌ای برگزار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با تیم جونیور چین دیدار دوستانه‌ای برگزار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان با شکست برابر تیم مقتدر کره جنوبی نایب قهرمان مسابقات آسیا شد و سهمیه دیدارهای جهانی را از آن خود کرد.
سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان ایران، در گفتگو با "ورزش سه" شرایط این تیم پیش از دیدار فینال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی را تشريح کرد.
تیم هندبال نوجوانان ایران نتیجه نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را برابر تیم کره جنوبی واگذار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان مقابل رومانی نتیجه را واگذار کرد.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان دومین مسابقه خود درمرحله میانی رقابت های قهرمانی جهان را برابر دارنده یک طلا و عنوان چهارمی دوره قبل این دیدارها واگذار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان، با نتیجه 39 بر 19 مقابل سوئد شکست خورد.
اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان بعد از قبول شکست مقابل مقدونیه و پیش از آغاز رقابت برابر ایسلند دلایل این باخت را سبک سرعتی و اروپایی این تیم عنوان کردند.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان در مسابقات جهانی مقابل مقدونیه شکست خورد.
تیم ملی هندبال دختران ایران در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان مقابل میزبان شکست خورد.
تیم هندبال نوجوانان دختر کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل مقدونیه شمالی میزبان رقابتها شکست خورد.
خطر فروپاشی بخش ریزش نکرده متروپل آنقدر زیاد است که برای دوری جستن از آن، رصد مداوم سازه در دستور کار امدادگران قرار گرفته و سیستم هشداری در محل حادثه دایر شده که هربار میزان انحراف‌های آن بحش سازه زیاد شد، وضعیت قرمز اعلام شود، امدادگران به سرعت محل را تخلیه کنند و این توقف در عملیات تا بازگشت ایمنی نسبی ادامه داشته باشد.
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ