اینتر میامی در فاصله یک روز به برگزاری مراسم رونمایی لیونل مسی شکست دیگری متحمل شد تا همچنان قعرنشین کنفرانس شرق MLS باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان چگونگی اعتیاد مغز به نیکوتین را کشف کرده اند و از این رو احتمالا به زودی درمانی برای سیگار کشیدن نیز ابداع می شود.
روز گذشته ماجرای دله آلی و اعتیادش به قرص، دنیای فوتبال را تکان داد.
ستاره فوتبال انگلیس از اعتیاد خود پرده برداشت و عنوان کرد که به مدت ۶ هفته در بخش توانبخشی بستری بوده است.
اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اعتیاد، خشونت و سرقت سه آسیب اجتماعی عمده در استان اردبیل است که فراوانی بیشتری دارد.
روزنامه عبری زبان معاریو با اشاره به اعتیاد سران رژیم صهیونیستی به استفاده از گنبد آهنین اذعان کرد که این رژیم عملاً طرف بازنده نبرد با گروه‌های مقاومت به شمار می‌رود.
یک بررسی جدید تحقیقاتی نشان می‌دهد که ورزش ممکن است به افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کند تا با اعتیاد مقابله نمایند.
زنان معتاد در جامعه آسیب پذیرتر از مردان هستند، زیرا مصرف مواد در زنان اغلب با آسیب‌های اجتماعی دیگری همچون فرار از خانه، روسپیگری و فقر توام است. اعتیاد زنان عوارض خطرناک‌تری نسبت به مردان ایجاد می‌کند.
کشا معتقد است اعتیاد او به ترومای دوران کودکی‌اش مرتبط است، زیرا هنگامی که کلاس ششم بود از خانه خودشان نقل مکان کرد تا با مادربزرگ و عمه‌اش زندگی کند. او گفت: «فکر می‌کنم ولعش را دارم، چون عاشق احساسی هستم که دستمال توالت روی زبانم ایجاد می‌کند، آن‌طور که وقتی به زبانم می‌خورد حل می‌شود.»
سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!
یک متخصص گوش و حلق و بینی، گفت: هر نوع عمل جراحی عارضه‌های خاص خود را دارد و هیچ پزشکی در دنیا نمی‌تواند ادعا کند که عمل جراحی بدون هیچ عارضه‌ای انجام می‌دهد.
مغز ما انسان‌ها طوری برنامه‌ریزی شده که عشق شیداگونه را همچون مواد اعتیادآور کنترل کند. وقتی به عشق اعتیاد پیدا می‌کنید، تمام فراز و فرود‌های آن را درست شبیه افراد مبتلا به اعتیاد تجربه می‌کنید.
مغز ما انسان‌ها طوری برنامه‌ریزی شده که عشق شیداگونه را همچون مواد اعتیادآور کنترل کند. وقتی به عشق اعتیاد پیدا می‌کنید، تمام فراز و فرود‌های آن را درست شبیه افراد مبتلا به اعتیاد تجربه می‌کنید.
کارشناسان تاکید می‌کنند، اعتیاد به مواد غذایی ناسالم به همان اندازه اعتیاد به الکل، تنباکو یا مواد مخدر خطرناک است و باید در همین لیست قرار بگیرد.
برای هر کسی که مشکل خواب را تجربه می‌کند، قرص‌های خواب یک توصیه رایج برای رسیدن به یک استراحت شبانه خوب است. این قرص‌ها همچنین برای افرادی که مستعد بیدار شدن در نیمه شب هستند مفید هستند.
سمنان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه «اعتیاد» عامل ۵۵ درصد طلاق ها است، گفت: با آگاهی بخشی در جامعه می توان از بروز اعتیاد بین جوانان پیشگیری کرد.
اعتیاد در نوجوانان و جوانان یکی از خطرناک‌ترین مشکلات اجتماعی است که می‌تواند برای جامعه تهدید کننده باشد. باید به دنبال راهکار‌هایی برای کاهش مصرف اعتیاد باشیم.
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: نرخ اعتیاد زنان در ایران بسیار پایین است و اصلاً با کشورهای اروپایی قابل ملاحظه نیست.
به بهانه درخشش مدافع باشگاه آینتراخت فرانکفورت یعنی ماکوتو هاسبه در مقابل تاتنهام، در این متن به نحوه درخشش او و سایر ژاپنی های شاغل در بوندسلیگا می پردازیم.
نتیجه پژوهشی تازه بر روی موش‌ها نشان می‌دهد که امکان مسدود کردن یک مسیر سیگنالی می‌تواند برای کمک به کاهش میل به خوردن غذا‌های چرب موثر باشد.
متولدین سال‌های ۷۳ تا ۸۹ شمسی را متولدین نسل Z نام‌گذاری می‌کنند. این نسل در بدو تولد با ابزارهای دیجیتال آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که کارهای خود را با آن‌ها انجام دهند. به این نسل، نسل اینترنت، نسل نت، بومی‌های دیجیتال یا دیجیتال‌های مادرزادی نیز می گویند. آنها در کودکی با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به عنوان جزئی از زندگی خود آشنا می‌شوند. آنها تصوری از دنیای قبل از تکنولوژی ندارند.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: زمینه بسیاری از سرقت ها در جامعه، اعتیاد و موادمخدر است.
رئیس مرکز ملی فضای مجازی، معتقد است گرچه توسعه فضای مجازی موجب توسعه ابعاد مختلف اجتماعی زندگی بشری می‌شود اما در هین حال شاهد نوعی فردیت گرایی افراطی در این فضا هستیم که از آن با تعبیر "انزوا در جمع" یاد می‌کنند.
رئیس مرکز ملی فضای مجازی، معتقد است گرچه توسعه فضای مجازی موجب توسعه ابعاد مختلف اجتماعی زندگی بشری می‌شود اما در هین حال شاهد نوعی فردیت گرایی افراطی در این فضا هستیم که از آن با تعبیر "انزوا در جمع" یاد می‌کنند.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سن اعتیاد در ایران ۲۴ سال است این در حالی است که میانگین جهانی ۱۹ سال است. البته مواردی هست که کمتر از این سن هم مصرف مواد مخدر را شروع کرده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ