فهد بن سعد بن نافل، مالک باشگاه الهلال عربستان واکنشی جنجالی به انتقال لیونل مسی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام کمیته انضباطی سه امتیاز دیگر از شمس آذر قزوین کسر شد تا این تیم با منفی 5 امتیاز تا مدتی قعرنشین لیگ بیست و سوم باشد
واکنش جنجالی به کسر امتیاز با بسته‌های یورو
محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور جملاتی درباره پیوستن اسدی به سپاهان به کار برد، که سبب واکنش این باشگاه شد.
ایلان ماسک نوشته است: من نمی گویم موجودات فضایی وجود دارند اما…
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید تصمیم این باشگاه برای انتخاب نکردن او به عنوان کاپیتان برایش مهم نیست.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال نسبت به اظهارات جواد نکونام رمربی استقلال واکنش نشان داد.
واکنش اینستاگرامی علیرضا بیرانوند به جنجال اخیر بار دیگر هواداران پرسپولیس را نگران کرد. این حرفها نشان می‌دهد او با مدیران پرسپوليس برای ماندن به توافق مالی نرسیده است
کامنت های پست آخر علیرضا بیرانوند که او را با جام کافا نشان می دهد به شدت ملتهب است و هوادارن هر دو تیم در حال کری خواندن درباره انتقال احتمالی او هستند.
روح‌الله مومن نسب ادعا کرده‌است که استفاده از فیلترشکن برای حضور در شبکه‌های فیلتر شده خلاف قانون و خلاف فتوای رهبری است.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش جدیدی به اتفاقات اخیر داشته است.
بهروز عطایی به شایعه ی جنجالی در مورد امیر غفور واکنش نشان داد.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، که با اتهام درگیری و مشت زدن به الکس بائنا، هافبک ویارئال، مواجه است برای اولین بار به این ماجرای جنجالی واکنش نشان داد.
مجری تلویزیون به رجزخوانی‌های الهام علی‌اف واکنش نشان داد.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، از این باشگاه در برابر اتهامات وارد شده به آنها در روزهای اخیر حمایت کرد.
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه و پرداخت طلب استراماچونی به صحبت پرداخت.
نکته جالب این است که بار قبل هم جایی این ابرها دیده شدند که فاصله بسیاری از محل زلزله داشت و اصلا در آن شهر زلزله احساس نشد. بر این اساس به نظر می سد شایعات درباره ارتباط میان این ابرها و زلزله نمی تواند واقعیت داشته باشد.
ابطحی نوشت: آقای طائب فرمودند باید شرایط حفظ جان، اما زمان از ترور را آماده کرد. باور نکردم، ولی ظاهرا گفته! مرحله بعدی حفاظت از خود خدا است؟ خدایا خودت و امام زمانت را از دست این‌ها نجات بده!
انس حقانی عضو ارشد طالبان در واکنش به اظهارات شاهزاده هری از خاندان سلطنتی انگلیس که گفته بود در دوران خدمت در افغانستان، "۲۵ افغان را مثل مهره‌های شطرنج از زمین بازی حذف کرده است"، گفت: آن‌هایی که شما کشتید انسان بودند و خانواده داشتند.
واکنش دشان به اظهارات جنجالی کریم بنزما
ادعای یک روزنامه پرتغالی مبنی بر تصمیم رونالدو برای ترک تیم ملی به ایجاد بحران در این تیم منجر شد و حتی رونالدو و سلسائو را مجبور به واکنش رسمی کرد.
مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهاراتی که از طرف «روبرتو مارتینز» سرمربی بلژیک بعد از حذف از جام جهانی مطرح می‌شود واکنش تندی نشان داد.
۱۰۰ هزار یورو از مطالباتم را بخشیدم. زمانی که در پرسپولیس بودم برخی بی‌دلیل حرف‌های بدی به من نسبت می‌دادند اما همه آن‌ها را بخشیدم.
حمید حاج ملک، داور دیدار استقلال و فولاد به ادعای استقلالی‌ها مبنی بر گرفته نشدن ۴ پنالتی واکنش نشان داد.
مگر دایى، عابدزاده، مهدوى کیا، کریم باقرى یا خداداد و على کریمى در موضوعات فنى و مدیریتى فوتبال مداخله مى کردند در حالى که بهترین و محبوب‌ترین‌ها بودند؟... مگر تیم ملى ملک شخصى ماست که به خاطر منافعمان با آبروى کشور بازى کنیم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ