رژیمی است که در آن تعادل مصرف مواد غذایی مختلف، حفظ شود؛ رژیمی که در آن به اندازه کافی میوه و سبزیجات، پروتئین، لبنیات و با احتیاط غذا‌های حاوی شکر و چربی قرار گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهاب زاهدی قرار است چهارشنبه شب مهاجم نوک پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک باشد، مهاجمی که درباره او و البته مدل فوتبالش تقریباً هیچ چیز نمی‌دانیم. علت این کمبود اطلاعات هم به همان مسأله غیبتش در فوتبال ایران مربوط است.
رژیم گولو یک رژیم ساده و در عین حال سالم برای کاهش وزن است فقط نکاتی دارد که در زمان رژیم برای نتیجه بهتر باید آنهارا رعایت کنید.
مهم‌ترین نکته درباره بیرانوند: هیچ قطعیتی در هیچ تصمیمی وجود ندارد.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود‌.
درخت اوکالیپتوس همانند یک پمپ هیدرولیک عمل می‌کند و ده‌ها متر به عمق زمین فرو می‌رود و ذرات طلا را بالا می‌کشد
اشکان خورشیدی برای دومین مرتبه قضاوت دربی را برعهده خواهد داشت. در مسابقه قبلی این پرسپولیس بود که با یک گل با پیروزی از زمین خارج شد.
ولادیمیر آیراپتیان، اخترفیزیکدان ارشد بخش هلیو فیزیک از پرواز‌های فضایی گودارد ناسا، و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: «حتی در ۱۵ درصد متان، نرخ تولید اسید‌های آمینه توسط رعد و برق، یک میلیون برابر کمتر از پروتون است.» او همچنین در سال ۲۰۱۶ روی مطالعاتی درباره علوم زمین و طبیعت کار کرده است.
عملکرد جالب مغز کودک هنگامی که یک سال دارد: تلفن منزل را برداشته و در آن فوت می کند و البته ما بسیار لذت می بریم. او بارها این کار را تکرار می کند، اما بسیاری اوقات ناگهان سکوت می کند و بادقت به گوش دادن می پردازد...
محققان به این نتیجه رسیدند که روغن و عصاره زوفا پتانسیل انهدام سلول‌های سرطانی دهانه رحم را در اختیار دارد. با این حال مطالعه مذکور در شرایط آزمایشگاهی انجام شده بود و نمونه‌های انسانی در نتایج آن دخیل نبودند...
یکی از دردناکترین عارضه‌هایی که هر انسانی ممکن است به آن مبتلا شود، بیماری فتق است. همه ارگان‌ها و بافت‌های بدن داخل یک لایه قرار دارند که فتق درنتیجه خروج قسمتی از بافت یا ارگان داخلی از این لایه دربرگیرنده است.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
لوپوس یک بیماری خودایمنی است که ۹۰ درصد مبتلایانش را زنان تشکیل می‌دهند؛ بیماری‌های خود ایمنی به بیماری‌هایی گفته می‌شود که در آن سیستم ایمنی، بافت‌های سالم بدن را به عنوان یک عامل خارجی فرض می‌کند و به آن‌ها حمله می‌کند.
اگرچه رنگ موردعلاقه‌اش صورتی است، اما در مواقعی که «کیمِ پدر و پسر» درگذشتند یک «هانبوک» سراسر مشکی به تن کرد و در تلویزیون چنان می‌گریست که گویی عزیزترین عضو خانواده خود را ازدست‌ داده است.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
بیشترین شکستگی‌های مربوط به پوکی استخوان، در ناحیه لگن، ستون مهره‌ها، مچ یا قسمت بالای بازو رخ می‌دهد. در دنیا در افراد بالای ۵۰ سال، از هر سه زن یک نفر و از هر پنج مرد یک نفر به این بیماری مبتلا هستند.
باید توجه کرد که بانوان نیمی از جامعه انسانی هستند که باید توانایی آن‌ها در اهدای خون را یادآوری کنیم. شرایط عمومی اهدای خون مانند سن، وزن، فشار خون، درجه حرارت، نبض و ... در حوزه اهدای خون در بانوان و آقایان یکسان است. برخی جوامع اهدای خون را یک عمل مردانه می‌پندارند. این در حالی است که بانوان نیمی از جمعیت‌های سالم و مناسب در زمینه اهدای خون هستند و می‌توانند جزو اهداکنندگان مستمر خون باشند.
همان گونه که اغلب در مورد دیکتاتوری‌ها رخ می‌دهد کیش شخصیتی که حول محور یک رهبر رشد می‌کند نیاز به فاصله گرفتن شخص دیکتاتور از هرگونه خبر بد را ضروری می‌سازد به خصوص در زمانی که همه چیز به شکل اجتناب ناپذیری دچار اشتباه می‌شود و به درستی پیش نمی‌رود. فرقه پوتینیسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
رسانه‌ها در موقعیتی نیستند که مستقلا بتوانند مسئولیت یک عملیات تروریستی را متوجه کسی بکنند. ما در این مورد، بیشتر و پیشتر از همه چیز به آنچه توسط منابع رسمی منتشر می‌شود متکی هستیم. با این وجود همیشه ادعاهایی وجود دارد که با اندکی جست‌وجو می‌شود در مورد صحت آن‌ها به نتیجه رسید.
مردمک چشم با یک غشای نازک به نام ملتحمه پوشانده شده است. هنگامی که ملتحمه تحریک یا ملتهب شود، ممکن است التهاب ملتحمه اتفاق بیفتد که به نام آلرژی چشم نیز شناخته می‌شود.
عبور از مرز هزار امتیاز برای هر مربی شاغل در هر لیگی یک هدف رویایی است.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.
«سیاه‌باز» را در خلاصه داستان فیلمی درباره ماجراهای یک بیت‌کوین باز می‌شناسیم اما همه ماجرا این نیست. داستان این فیلم از یک تصادف آغاز می‌شود که همه چیز آن مشکوک است، قصه از آغاز به ما یادآوری می‌کند که حواستان جمع باشد، این‌ها همه واقعیت نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ