مدرن‌ترین میدان پایتخت در زمان بهره‌برداری یعنی سال ١٣٠٩ به‌دلیل ۸ گنبدی که دور تا دور میدان موجود بود به میدان «هشت گنبد» معروف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
کارخانه لینگوتو فیات دارای یک ویژگی منحصر به فرد بود و آن پیست تست خودرو‌ها روی پشت بام ساختمان کارخانه بود.
غیر معمول‌ترین ویژگی گرگ یال‌دار بوی ادرار آن است که بوی ماری جوانا می‌دهد. به اندازه کافی عجیب، دانشمندان بر این باورند که این بو هشداری برای سایر گرگ‌های یال دار است تا از چمن خود دوری کنند.
عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین شکارچیان قاره آفریقا است. طول بال این پرنده باشکوه تا ۲.۶ متر می‌رسد و با وزن ۶ کیلوگرم با پر‌های تیره و تاج متمایز قابل تشخیص است. پر‌های سفید شکم دیگر ویژگی متمایز این شکارچی بی‌نظیر است.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
پس از اضافه‌شدن قابلیت ویرایش پیام‌های ارسالی در پیام‌رسان واتس‌اپ، صفحه توییتر تلگرام به آن واکنش نشان داد. تلگرام نوشت: «۷ سال بعد. اکنون اینجاست. ویرایش پیام‌ها حالا ارائه شد.»
زن ایده آل کیست و چه ویژگی هایی دارد. از دید هوش مصنوعی زن ایده آل موی بلوند با اندام انحنادار و ظاهری جدی و حتی همراه با اخم دارد.
میگو تپانچه‌ای نام خود را از یک ویژگی بسیار عجیب کسب کرده است که این حیوان را به سوژه‌ای جذاب و با ارزش برای مطالعه تبدیل می‌کند.
Noise ColorFit Pulse ۳ دارای چندین ویژگی است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. یکی از این ویژگی‌ها Noise Buzz است که امکان تماس مستقیم از صفحه شماره گیری، دسترسی به گزارش تماس‌ها و امکان ذخیره حداکثر ۱۰ مخاطب در ساعت هوشمند را فراهم می‌کند. همچنین دارای DND هوشمند است که از اعلان‌ها در هنگام خواب برای یک شب آرام‌تر جلوگیری می‌کند و تشخیص خودکار ورزش برای ادغام یکپارچه با سبک زندگی فعال کاربران را نیز در خود جای داده‌است.
ویژگی خاص این بسته Samsung Galaxy S ۲۳ Ultra Limited قیمت آن است. قیمت محصولات گنجانده شده در بسته کمتر از مبلغی است که اگر آن‌ها را جداگانه خریداری کنید، یعنی (۱،۳۶۵ دلار / ۱،۲۴۵ یورو / ۱۱۲،۱۶۵ INR) به جای (۱،۷۵۵ دلار / ۱،۶۰۰ یورو / ۱۰۲۴ INR).
این نوع کوسه، علاوه بر آنکه محفظه تخم منحصر به فردی دارد، دارای چشمانی با عنبیه‌های سفید براق و غیرمعمولی نیز هست. ویل وایت نویسنده اصلی این مقاله که گونه‌شناس سازمان تحقیقات علمی و صنعتی است گفته: «این ویژگی مشترکی در بین گونه‌هایی که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند نیست و تنها یک گونه دیگر، یعنی Apristurus nakayai که در کالدونیای جدید و پاپوآ گینه نو زندگی می‌کند، از این ویژگی برخوردار است.»
در طول خورشید گرفتگی کامل سال۱۸۶۹ (هم ترازی خورشید و ماه و زمین، که جلوی نور خورشید بطور کامل گرفته شد)، دانشمندان توانستند تاج کم نور خورشید را مشاهده کنند. این مشاهدات یک ویژگی را در تاج نشان داد و آن‌ها این پدیده را به عنوان شاهدی از حضور یک عنصر جدید در نظر گرفتند: کرونیوم یا تاج (coronium). تئوری‌های پیشرفته مکانیک کوانتومی بیش از ۶۰ سال بعد نشان داد که این "عنصر جدید"، همان آهن ساده قدیمی است، که تا دمایی بالاتر از دمای سطح خورشید گرم شده است.
آمریکایی‌ها لقب «سیاه‌چاله» را به این زیردریایی داده‌اند چرا که در سکوت کامل و با ایجاد کمترین ارتعاش در آب حرکت می‌کند. با این ویژگی کشف و شناسایی این زیردریایی‌ها برای ناوگان دشمن همانند پیدا کردن سیاه‌چاله در آسمان است.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند نمایش زمان خواندن پیام‌ها و همچنین ارسال لینک دعوت به گروه از طریق پیامک روبه‌رو هستیم.
شناسایی مار‌های زنگی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ویژگی فیزیکی و نشانه‌های رفتاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان مار‌های زنگی را شناسایی کرد. مار‌های زنگی دارای سر‌های مثلثی شکلی هستند که بسیار پهن‌تر از گردن آن‌ها است. آن‌ها همچنین دارای حفره‌های حساس به گرما بین چشم‌ها و سوراخ‌های بینی خود هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعمه را پیدا کنند.
این ویژگی فعلا در آخرین نسخه بتا واتس‌اپ برای آیفون مشاهده شده است و مشخص نیست چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت.
نمی‌دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت. نمی‌دانم از اتفاق خوشی که در حال وقوع است بنویسم یا از اینکه چرا باید کسی با این همه معلومات و ویژگی در زندان از رساله دکتری‌اش دفاع کند. نمی‌دانم باید از مسئولان زندان بابت فراهم کردن شرایط تحصیل تشکر کنم یا بگویم نمی‌شد به مددجو مرخصی دهند تا در دانشگاه از پایان‌نامه‌اش دفاع کند؟
تنها ویژگی کریستیانو رونالدو که نسبت به سال‌های اوج او تغییر نکرده، همین پرش‌های بلند است.
دی‌اف ۱۷ سال ۲۰۱۹ در هفتادمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست در رژه ارتش آزادی‌بخش خلق چین، رونمایی شد. این موشک بالستیک به کلاهک گلایدر هایپرسونیک DF-ZF مجهز است. این موشک هایپرسونیک بر پرتابگر متحرک سوار است و همین ویژگی به ترسناک بودن آن می‌افزاید، چرا که با قابلیت تحرک بالا کشف و نابود کردنش پیش از پرتاب دشوارتر می‌شود.
مربیان دروازه‌بانی استقلال و هوادار یک ویژگی مشترک جالب دارند.
گوشی‌های جدید سری پیکسل ۷ گوگل از ویژگی به نام «Guided Frame» بهره می‌برند که به افراد نابینا و کم بینا اجازه می‌دهد بدون کمک دیگران عکس سلفی بگیرند.
اسنپ چت به تازگی ویژگی دوربین دوگانه را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو دوربین جلو و پشتی دستگاه خود به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می‌گوید دوربین اسنپ چت یکی از پرکاربردترین دوربین‌های جهان است.
علی اصغر مجرد با یک ویژگی مثبت از مصدومیت برگشت و در دفاع ایران قرار گرفت.
علی اصغر مجرد با یک ویژگی مثبت از مصدومیت برگشت و در دفاع ایران قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ