دیدار بشیکتاش در جام حذفی ترکیه با حاشیه همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلویزیون مرکزی چین امروز پنجشنبه از پرتاب موفقیت آمیز هفت ماهواره چینی به فضا به صورت همزمان خبر داد.
صادق بیت سیاح به مدال نقره مسابقه پرتاب نیزه در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.
این دومین تلاش هند برای تبدیل شدن به چهارمین کشوری است که به ماه فضاپیما فرستاده است. این فضاپیما طبق برنامه پس از ۴۲ روز بر سطح ماه فرود خواهد آمد.
چین ماهواره جدیدی را برای آزمایش‌های فناوری اینترنتی پرتاب کرد.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
ارتش اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز جمعه یک فروند پهپاد حامل سلاح که از اراضی سوریه به سوی اردن پرتاب شده را سرنگون کرده است.
دوومیدانی کاران تیم ملی ایران در رقابت‌های جوانان آسیا از رقیبان خود در کسب عنوان عقب ماندند.
روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد.
فرزاد حسین خانی با وجود بازی خوب تیمش مقابل سپاهان با دست خالی ورزشگاه را ترک کرد.
اسپیس‌ایکس در روز دوشنبه مجوزی را به کمیسیون ارتباطات فدرال ارائه کرد و درخواست مجوز برای انجام عملیات در اسرع وقت در روز ۱۵ ژوئن را داد. با این وجود امکان پرتاب آن در بازه‌ی زمانی ۱۵ ژوئن تا ۱۵ دسامبر وجود دارد.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی از عملیات امروز موشکی مقاومت ارائه کرد.
خبرنگار شبکه صهیونیستی ریشت کان از پرتاب ۱۰۰ راکت به سوی اراضی اشغالی تنها در یک ساعت و نیم گذشته خبر داد.
کینژال موشک بالستیک هایپرسونیک هوا پرتابی است که از جنگنده میگ ۳۱ شلیک می‌شود. در نگاه نخست به کینژال به راحتی می‌توان شباهت این سلاح خطرناک به موشک مشهور اسکندر را مشاهده کرد چرا که این موشک بر اساس موشک زمین به زمین ۹K۷۲۰ Iskander-M طراحی و ساخته شده است.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از حملات موشکی جدید مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی و همچنین حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
در ساعت۰۱:۱۰ بامداد امروز (۸ اردیبهشت ماه) در محور بابایی به غرب قبل ازجاده تلو، یک دستگاه پژو۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بود، واژگون می‌شود.
طبق اسناد افشاشده، پهپاد فوق‌پیشرفته چین از یک بمب‌افکن پرتاب می‌شود و می‌تواند با سه‌برابر سرعت صوت حرکت کند که کمی از پهپاد مرموز لاکهید مارتین SR-۷۲ Blackbird آمریکا سرعت پایین‌تری دارد. سرعت پهپاد آمریکا ظاهراً برابر ۶ ماخ است.
این پرنده از معدود هواپیماهای هند با قابلیت پرتاب سلاح هسته‌ای است و از این رو برای هندی‌ها که ۴۸ سلاح هسته‌ای هواپایه طراحی کرده‌اند، ارزش فراوانی دارد.
به‌نظر می‌رسد «هرمان گورینگ»، فرمانده کل وقت نیروی هوایی آلمان دستیابی به بمب‌افکنی با قابلیت پرتاب ۴.۵ تن بمب روی نیویورک را در سر داشت. به‌عقیده او، با چنین اقدامی می‌توانستند جایی برای هیچ‌گونه زورگویی باقی نگذارند.
باشگاه نساجی مازندران فیلم پرتاب تیغ موکت‌بری به سمت بازیکنان این تیم در دیدار با نفت مسجد سلیمان را منتشر کرد.
سایر قدرت‌های خاورمیانه که به صورت اسمی با منافع ایالات متحده همسو هستند نیز تسلیحات کره شمالی را خریداری کرده اند. در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد که بازرگانان مصری ۳۰۰۰۰ نارنجک راکتی (یک سلاح موشکی است که راکت‌های مجهز به کلاهک انفجاری را پرتاب می‌کند) به پیونگ یانگ (کره شمالی یکی از بزرگترین صادرکنندگان مخفی تسلیحات سبک در جهان است) به عنوان بخشی از یک معامله ۲۳ میلیون دلاری از طرف ارتش مصر سفارش داده اند.
قاچاق سلاح و مهمات پدیده عجیب و غریبی نیست؛ اما در این روزها کشف محموله‌های متفاوتی از دوش پرتاب گرفته تا دوشکا حاکی از برنامه ریزی دشمن برای ناامن کردن کشور است.
در شصت و یکمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت یک دوش پرتاب تک آوری از خانواده آرپی‌جی‌ها کشف شد.
روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ