فیلم افشاگری بی‌سابقه فردوسی‌پور علیه کارشکنی صداوسیما
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
فیلم کتک کاری شدید در دربی لیگ روسیه
فیلم با کیفیت از لحظه خلع سلاح تروریست حمله شاهچراغ(ع) توسط نیروی خدماتی حرم مطهر را مشاهده می‌کنید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ(ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین تصویر از تروریست دستگیر شده که اقدام به حمله کور به زائران حرم شاهچراغ کرده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توپخانه منطقه نظامی غرب روسیه با شلیک خمپاره ۸۲ میلی متری یک خودروی رزمی پیاده نظام نیروهای مسلح اوکراین را در محور کوپیانسکی منهدم کرد.
اقدام به‌موقع کارکنان مترو در ایستگاه میدان جهاد، جان یک مسافر را نجات داد.
اعترافات عامل حمله کور به روحانیون گفت: با دیدن پست‌های شبکه اینترنشنال در اینستاگرام تشویق شدم که یک روحانی را با چاقو بزنم تا خبر آن همه‌جا پخش شود.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست لیگ برتر امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد) برابر هم قرار گرفتند که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.علی نعمتی (۳۸) برای سرخپوشان گل زد.
بر اثر انفجار شدید در بندر درینجه در ترکیه تاکنون ۴ نفر زخمی شده‌اند. شدت این انفجار به حدی بوده است که شیشه برخی منازل را خرد کرده است.
لحظه فروریختن ساختمان‌های منطقه خلازیر در ناحیه ۳ منطقه ۱۹ که منجر به فوت ۴ تن از هموطنان شد.
رئیس دادگستری تهران در واکنش به این فیلم به دادستان اسلامشهر دستور داد که به‌صورت فوری این سارقان شناسایی و دستگیر شوند.
در پی وقوع سرقت مسلحانه موبایل فروشی در خیابان شهید بهشتی زاهدان توسط سه نفر مسلح، پلیس وارد عمل شد و سارقان مسلح دستگیر شدند.
روایت مادر یکی از اعضای گروهک منافقین از فساد اخلاقی مسعود رجوی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اشپیتیم آرفی: بعد از اولین بازی در ایران رفتم استخر ریکاوری، بازیکنان در جکوزی جمع شدند دورم و من رو می‌مالیدند!! سی سال در آلمان زندگی کردم یک مرد به من دست نزد!
رئیس جمهور روسیه در نشست دیروز با هیئت آفریقایی که با هدف میانجی‌گری مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف راهی روسیه و اوکراین شده است، از توافقی پرده برداشت که کی‌یف به آن پایبند نماند!
افشاگری جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس درباره استخدام‌های سفارشی در شرکت‌های خودروسازی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
افشاگری‌های پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا درباره حمله ۳ سال قبل ایران به عین‌الاسد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یکی از نامزدهای انتخابات پارلمانی فرمایشی بحرین در یک کلیپ ویدیویی از دستکاری در شمارش آرای این انتخابات و شرایط ظالمانه و ناعادلانه انتخابات سخن گفت.
افشاگری عجیب مجری برنامه فوتبال یک و محسن بنگر سرمربی شهر خودرو مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ