بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، مدارس برخی مناطق، فردا دوشنبه چهاردهم آذرماه به علت برودت هوا و یخبندان به صورت غیرحضوری به امر آموزش دانش آموزان می پردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به تکمیل ظرفیت برخی مدارس در نواحی یک و دو یزد و شهرستان‌های اردکان و میبد، عدالت بخشی و تقویت ۵۶ مدرسه حاشیه شهر را اولویت این سال تحصیلی برشمرد.
حیدر زندیه، معلم و فعال صنفی می‌گوید: هرچند این کار از اساس اشتباه است، اما مدارس برای مدیریت هزینه‌هایشان مجبور هستند که به دلار شهریه بگیرند. هر سال اگر مدرسه استیجاری باشد حدود ۴۰ درصد به هزینه اجاره آن اضافه می‌شود، هزینه‌های جاری از جمله تفریحات و سرگرمی دانش‌آموزان این مدارس و مواد خوراکی هم که مدام در حال افزایش است، پس از دید آن‌ها منطقی است که وقتی اقتصاد مملکت با نرخ دلار بالا و پایین می‌شود، هزینه را هم به دلار بگیرند که بتوانند مدیریت کنند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اجازه ورود مدارس به برخی از محتواها را نخواهیم داد و برخی رویکردهای مورد نظر خود را بر همین مبنا قرار دادیم.
تعدادی از دانش آموزان برخی مدارس دخترانه در اردبیل و استان خوزستان با بدحالی راهی مرکز درمانی شدند.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
با تداوم بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، تمامی مقاطع تحصیلی فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری و "آموزش از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد" دنبال خواهد شد.
اصفهان- مدارس برخی شهرهای شهرستان کاشان و همچنین تیران و کرون به علت بارندگی و شرایط جوی فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن غیر حضوری است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
صفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان اراک در نوبت عصر به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد. مدارس ابتدایی در شهرستان‌های فراهان و شازند در نوبت عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.
نیک بین با اظهار تأسف از اینکه نتوانستیم نسل جوان را به خوبی بشناسیم و با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم، افزود: حتی اینکه بعضاً گفته می‌شود مدیران برخی مدارس در شهرستان‌ها به گشتن کیف دانش آموزان می‌پردازند نه تنها کار اشتباه و غلط و ممنوع است بلکه معتقدم تفتیش عقاید و آدم‌ها ممنوع است.
اصفهان- مدارس برخی شهرستان‌های استان اصفهان به علت بارش شدید برف فردا سه‌شنبه ۲۵ بهمن غیر حضوری برگزار می‌شود.‌
همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.
تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های بیجار ـ قروه و دهگلان در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی [شبکه شاد]برگزار می‌گردد.
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد
با توجه به بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی نواحی یک و دو ارومیه امروز در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در برخی شهرهای استان در روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن خبرداد.
سرما از یک سو و آلودگی هوا از سوی دیگر بازهم فعالیت مدارس برخی شهرها را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات و مدارس با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
در پی سرما و یخبندان مدارس نوبت عصر امروز برخی شهر‌های تهران به علت غیرحضوری شد
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید برخی از فعالیت‌های مدارس به دانش آموزان واگذار شود که یکی از این کارها می‌تواند بخشی از فعالیت‌های آموزشی و تدریس در مدارس باشد.
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، مدارس برخی مناطق، فردا سه‌شنبه، پانزدهم آذر به علت برودت هوا و یخبندان به‌صورت غیرحضوری به امر آموزش دانش‌آموزان می‌پردازند.
معاون آموزش و پرورش متوسطه گفت: ورود برخی اقلام توسط دانش آموزان به داخل مدارس ممنوع است.
معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی به دنبال سوءاستفاده از هیجانات در مدارس هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ