بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، مدارس برخی مناطق، فردا سه‌شنبه، پانزدهم آذر به علت برودت هوا و یخبندان به‌صورت غیرحضوری به امر آموزش دانش‌آموزان می‌پردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت چینی یک دوچرخه برقی با نام Urtopia معرفی کرده است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. در این محصول از دستیار هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی استفاده شده که با دستیار صوتی به فردی که سوار دوچرخه است، خدمات می‌دهد. در Urtopia کاربر با فشار دکمه‌ای دستیار صوتی #چت‌جی‌پی‌تی را وارد مدار می‌کند. با فعال‌شدن این سیستم هوشمند، کاربر با دستیار صوتی شروع به گفتگو می‌کند و این دستیار صوتی به‌صورت هوشمند توان راهنمایی کاربر دوچرخه را دارد و به سؤال‌های او جواب می‌دهد. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار معرفی نشده است.
اصفهان- مدارس برخی شهرهای شهرستان کاشان و همچنین تیران و کرون به علت بارندگی و شرایط جوی فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن غیر حضوری است.
اصفهان- مدارس برخی شهرستان‌های استان اصفهان به علت بارش شدید برف فردا سه‌شنبه ۲۵ بهمن غیر حضوری برگزار می‌شود.‌
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا جز در موارد استثناء مدارس کشور تعطیل نخواهند شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا همه مدارس کشور باز است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا همه مدارس کشور باز است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تهران و ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهر‌های کشورمان و لزوم تمهید تصمیلات ضروری برای کاهش میزان مصرف گاز، احتمال تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در برخی از شهر‌ها از جمله در تهران بسیار بالاست.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
کلیه فعالیت‌های مدارس استان قم در روز شنبه ۱۷دیماه به صورت حضوری خواهد بود.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا همه مدارس اصفهان باز است.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا همه مدارس اصفهان باز است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس برخی نقاط استان شامل شاهرود، افتر و شهمیرزاد در برخی مقاطع تحصیلی فردا با تاخیر آغاز به کار می‌کنند.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
در آستانه امتحانات نیم سال اول، آلودگی هوا در برخی شهر‌ها اوج گرفته و موجب تشکیل جلسه کارگروه‌های شرایط اضطرار هوا شده است. جلساتی که تقریبا می‌شود خروجی آن‌ها را پیش از اعلام حدس زد؛ از تعطیلی پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک تا غیرحضوری شدن آموزش در مدارس و منع ورزش در فضای باز. تصمیماتی که تا چند سال قبل شامل منع تردد زوج و فرد خودرو‌ها هم می‌شد که حالا برچیده شده!
ساعاتی بعد از آنکه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری «غیر حضوری» مدارس ابراز تاسف کرد و یادآور شد که امکان استفاده از شبکه شاد موجب شده که دانش آموزان از درس عقب نمانند و این موضوع جای خوشحالی دارد، در مراکز برخی استان های کشورمان جلساتی برگزار شد که با توجه به تداوم آلودگی هوا و شدت گرفتن آن، رای به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای فردا و حتی پس فردا دادند.
مدارس این شهرها و استان‌ها فردا تعطیل هستند/ تعطیلی برخی مراکز آموزش عالی در پی افزایش آلودگی هوا
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، مدارس برخی مناطق، فردا دوشنبه چهاردهم آذرماه به علت برودت هوا و یخبندان به صورت غیرحضوری به امر آموزش دانش آموزان می پردازند.
با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
عده ای اغتشاشگر بعداز ظهر روز جمعه در برخی نقاط زاهدان اقدام به تخریب اموال عمومی و آتش زدن لاستیک کردند که با حضور ماموران انتظامی و همکاری مردم اکنون آرامش در شهر برقرار است.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود؛ سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌هایی کرده است.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود. سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به اتخاذ تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌های کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ