استفانو پیولی،‌سرمربی میلان می‌‎گوید او و شاگردانش رویای رویارویی با اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید از اینکه دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را در تیمش ندارد، غمگین است.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری خود درباره تمدید قرارداد لیائو حرف زد و هم‌چنین با ارزیابی فصلی که میلان پشت سر گذاشت، به آن نمره داد.
بر اساس اعلام مسئول برگزاری جام حذفی فوتبال شرایط برگزاری مسابقه دربی به صورت یکسان میان دو تیم تقسیم خواهد شد.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری قبل از بازی با یووه تاکید کرد، تیمش در همین مسابقه سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا از رسانه‌ها و هواداران خواست فعلا از انتقاد خودداری کرده و در سه بازی باقی‌مانده پشت تیم‌شان باشند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که قهرمان این فصل لیگ قهرمانان از بین رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهد بود.
استفانو پیولی،‌ سرمربی میلان، در آستانه بازی حساس مقابل اینتر درباره وضعیت تیمش صحبت می‌کند.
فیلیه اینزاگی و استفانو پیولی 11 بازیکن اصلی خود را برای حضور در دربی میلان مشخص کردند.
استفانو پیولی با اطمینان می‌گوید میلان قادر است باخت دو بر صفر در بازی رفت برابر اینتر را جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان برسد.
هواداران میلان اعتراض خود را بعد از شکست امشب مقابل اسپتزیا به صورت رودررو به گوش بازیکنان تیم رساندند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 2-0 مقابل اسپتزیا به دیدار برگشت تیمش با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اشاره کرد و گفت میلان می‌تواند و باید اینتر را حذف کند.
روزنامه‌های ایتالیا از عملکرد استفانو پیولی، مربی میلان در یورو دربی ناراضی بودند و از او و تیمش به دنبال باخت دو بر صفر مقابل اینتر انتقاد کردند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، با وجود شکست 2-0 در دیدار رفت دربی اروپایی دلامادونینا معتقد است که شاگردان توان جبران در بازی برگشت را دارند.
استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از برتری 2-0 مقابل لاتزیو توضیح می‌دهد که شاگردانش با آمادگی کامل به مصاف اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو به شانس قهرمانی همزمان منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که علی رغم شکست تیمش، از تصمیماتی که در دربی مقابل اینتر گرفت، پشیمان نیست.
رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان با معاون نخست‌وزیر و همچنین رئیس‌کل بانک مرکزی امارات متحده عربی دیدار کرد. تقویت همکاری‌های دوجانبه در بخش مالی و بانکی محور این گفتگوها بود.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از تساوی در دربی، مسبت به صحبت‌های درباره پاداش بازیکنان تیم ملی مطرح می‌شود، انتقاد کرد.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: وقتی مدیر یا مسئولی حقوق بالای ۵۰ میلیون تومان می‌گیرد قدرت درک بیکاری، بی پولی، تورم، اجاره مسکن و سایر مشکلات را ندارد.
استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، برتری در دربی برابر اینتر را مهم توصیف کرده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، اطمینان دارد که اگر بازی همیشگی‌شان را انجام دهند، اینتر را شکست خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ