آمریکا با تایید ارسال پاسخ به اتحادیه اروپا: بررسی نظرات ایران به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا اعلام کرد ریسک های هوش مصنوعی برای امنیت ملی و اقتصاد باید بررسی شود وی در این زمینه خواستار مشاوره کارشناسی خواهد شد.
یک کمیته سنای آمریکا ایمنی انبارهای آمازون را بررسی می کند. برنی سندرز رییس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی(HELP) با ارسال نامه ای به اندی جسی مدیر آمازون از آغاز تحقیق خبرداده است.
دولت بایدن روز سه شنبه از بررسی نظرات عموم مردم برای وضع قوانینی در مورد سیستم‌های هوش مصنوعی خبر داد.
ایالات متحده و اتحادیه اروپا هردو در حال بررسی ممنوعیت تیک تاک هستند. آن‌ها در حال محدود کردن نحوه مدیریت داده‌های کاربر و به طور کلی افزایش نظارت روی این اپلیکیشین در مقایسه با مثلا فیسبوک یا اینستاگرام هستند. این دو نهاد پا را از این هم فراتر گذاشته اند و از ترس جاسوسی نصب این برنامه را برای کارمندان دولتی قدغن کرده اند.
گرگ جیکوب در نامه مورخ ۱۸ ژانویه به آرشیو ملی آمریکا گفته است: «بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره پیدا شدن اسناد محرمانه در اقامتگاه بایدن، پنس از سر احتیاط اقدام به بررسی مدارکی کرد که در منزلش وجود داشت. مشاور حقوقی، یک تعداد سند را که احتمالا حاوی اطلاعات حساس یا محرمانه هستند، در میان اسناد شناسایی کرد. مایک پنس فورا آن‌ها را به مکان امنی منتقل کرده و برای جابجایی بهتر منتظر نظرات آرشیو ملی شد.
مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قانون ممنوعیت برافراشتن پرچمی غیر از پرچم آمریکا را بر فراز سفارتخانه ها و کنسول گری های این کشور در سراسر جهان بررسی می کند.
وزارت دارایی آمریکا از بررسی تحریم های غربی علیه روسیه با متحدان اروپایی واشنگتن خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد واشنگتن سطح حضور نظامی این کشور در جنگ اوکراین را بررسی و بازبینی می‌کند.
در صورت شکست دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای کنگره، بایدن ممکن است سیاست «فشار حقوق بشری» را علیه کشورهای عربی به کار گرفته و زمینه افزایش آشوب‌های اجتماعی را در غرب آسیا فراهم آورد.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که دولت جو بایدن کاهش تحریم هایی نفتی علیه ونزوئلا را در مقابل ازسرگیری مذاکرات کاراکاس با مخالفان بررسی می کند.
آمریکا در حال برنامه ریزی برای اعمال تحریم های جدید علیه چین در ارتباط با تایوان است.
یک مقام دولت آمریکا اعلام کرد هماهنگی با طرف اروپایی درباره پاسخ ایران به متن پیش نویس توافق مربوط به احیای برجام ادامه دارد.
نشریه  آمریکایی «نشنال اینترست»گزارش داد: به تازگی رهبران نظامی آمریکا پیش بینی کرده‌اند که نبردهای بعدی شهری در کلان شهرها خواهد بود.
نورنیوز نوشت: بررسی پاسخ‌های آمریکا دست‌ِکم تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
وزیر امور خارجه درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها، گفت: آمریکا روز گذشته به پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران پاسخ داد و اکنون همکارانم در حال بررسی آن هستند.
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد: بررسی ما از نظرات ایران اکنون به پایان رسیده است. ما امروز به اتحادیه اروپا پاسخ دادیم.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بررسی پیشنهادهای ایران به پایان رسید و پاسخ خود را به اتحادیه اروپا ارسال کردیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه از دریافت پاسخ آمریکا به نظرات ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها طی عصر امروز خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن پاسخ ایران به پیشنهاد نهایی اتحادیه اروپا را دریافت کرده و مشغول بررسی آن است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ما به طور منظم با اتحادیه اروپا در تماس هستیم و گفتگو‌های ما با آن‌ها خصوصی است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان در حال بررسی پاسخ ایران است و با شرکای اروپایی خود در این زمینه رایزنی خواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان در حال بررسی پاسخ ایران است و با شرکای اروپایی خود در این زمینه رایزنی خواهد کرد.
نحوه مقابله دولت آمریکا با فناوری‌ و تلفن‌های همراه هوشمند چین به اذعان بسیاری از کارشناسان غربی، با شکست مواجه شده است. شکستی راهبردی که درس‌های بیشماری در آن نهفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ