سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس تلاش می‌کنیم که بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا پایان سال به اتمام برسانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
میلاد فخرالدینی پس از شکست برابر پرسپولیس واکنش متفاوتی به صحنه گل پیروزی سرخپوشان داشت.
ملی‌پوش کومیته تیمی کاراته ایران گفت: اعضای جوان تیم ملی تلاش می‌کنند تا جایگزین خوبی برای بزرگان کاراته ایران باشند.
رئیس مجلس با تاکید بر لزوم جمع‌سپاری در بررسی لایحه عفاف و حجاب، تصریح کرد: با جمع‌سپاری این موضوع تلاش می‌کنیم دیدگاه‌های نخبگان و صاحب‌نظران این حوزه شنیده شود.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو به تنهایی به تلاش یوگنی پریگوژین، بنیان‌گذار و فرمانده گروه پیمانکار نظامی واگنر برای شورش مسلحانه رسیدگی می‌کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، گفت: تلاش ما آن است که در نهایت تا اواخر شهریور ماه گزارش بررسی‌های خود درباره برنامه هفتم توسعه را به شورای نگهبان ارائه دهیم.
سلامتی برای همه ما بسیار مهم است، اما متاسفانه بسیاری از ما به دلیل شلوغی‌های روزمره و فشارهای کاری، به سلامتی خود بی‌توجهی می‌کنیم. در این مقاله به بررسی چند راه ساده برای رسیدن به سلامتی با حداقل تلاش می‌پردازیم.
رئیس مجلس گفت: تلاش می‌کنیم تا در برنامه هفتم توسعه، اشکالات برنامه‌های گذشته تکرار نشود و اگر درست عمل کنیم، این توان را داریم تا ثبات اقتصادی را به کشور بازگردانیم.
آقای گل مس کرمان از انگیزه‌های تیمی‌اش برای موفقیت می‌گوید و مدعی است شاید کفش طلا افتخاری رویایی باشد، اما اولویت او موفقیت نارنجی‌پوشان خواهد بود.
مهاجم تیم فوتبال ملوان می‌گوید در نیمه دوم بازی با فولاد فشار زیادی را تحمل کرده‌اند.
قائم مقام باشگاه فولاد گفت: تلاش می‌کنیم الهلال عربستان را هم شکست بدهیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نمایندگان استیضاح‌های متعددی را امضا کردند و ممکن است برای یک وزیر چند استیضاح جداگانه در دست باشد اما با نمایندگان تعامل می‌کنیم.
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر به دنبال رقم خوردن اتفاقات خوب در بازی‌های آسیایی هستیم، باید شرایط را برای برگزاری دو، سه اردوی خوب در روسیه و بلاروس فراهم کنیم.
مهدی تارتار معتقد است دو بازی ذوب آهن و مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی، تجربه‌های خوبی به آنها داده است.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بدون شکست قهرمان سوپر لیگ کاراته شویم.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای شروع ساخت خانه بسکتبال منتظر اتمام کار ساخت سالن کشتی هستیم.
نایب رئیس مجلس گفت: همه تلاش مجلس انقلابی این است که بتوانیم بودجه را به موقع و قبل از اتمام سال ۱۴۰۱ تقدیم دولت کنیم تا دولت به عنوان عمل به قانون این لایحه را پیش ببرد.
مهرداد عبدی می‌گوید پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی دیدگاه‌ها نسبت به این تیم عوض شده و آنها برای تکرار این عنوان تلاش می‌کنند.
توانایی بارداری یوزپلنگ‌ها باید سال به سال بررسی شود چرا که در اسارت هم مراحل رشد و هم توانایی برای جفت‌گیری متفاوت از شرایط طبیعت است. تا جایی که ایران و فیروز توانایی بارداری داشته باشند، سعی می‌کنیم از آن‌ها موالیدی را به دست بیاوریم.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم که لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تمام تلاش ما در معاونت علمی رئیس‌جمهور این است که شرکت‌های دانش بنیان بتوانند وارد عرصه عمومی اقتصاد کشور شوند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد احتمال دارد هفته دوازدهم لیگ برتر بعد از جام جهانی برگزار شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با توجه به اینکه اسفند سال آینده انتخابات مجلس برگزار خواهد شد، تلاش می‌کنیم هر چه زودتر بررسی این طرح در مجلس به اتمام برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ