امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس با خبرنگاران در حال برگزاری است. در این نشست خبری چه می‌گذرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از توافق داوطلبانه ایران با آژانس برای فعال‌سازی و نصب مجدد ۱۰ دوربین در «تاسیسات اصفهان» خبر داد.
«رونی جکسون» که علاوه بر سابقه طبابت در کاخ سفید یکی از نماینده‌های کنگره آمریکا هم هست در گفت‌وگویی با شبکه خبری فاکس‌نیوز از کاخ سفید بابت نامزد شدن مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ انتقاد کرد.
صبح روز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان سفری را به این استان داشت. در ادامه عکس های اختصاصی نبض بورس از نشست خبری با خبرنگاران و بازدید از شرکت فروسیلیس ایران (فروس) تقدیم می شود.
سرمربی تیم پرسپولیس بار دیگر در نشست خبری تیمش شرکت نکرد.
نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس و معاونین با خبرنگاران امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد. در این نشست خبری مجید عشقی به سئوالات خبرنگار نبض بورس پاسخ داد.
چندی پیش مجید عشقی اعلام نمود که سه شرکت پالایش نفت بندرعباس، مجتمع فولاد مبارکه و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سود خود را واریز نکرده اند و به محض واریز سود این ۳ شرکت، مرحله دوم سود سهام عدالت برای دارندگان واریز خواهد شد. امروز مجید عشقی در نشست خبری با خبرنگاران زمان دقیق واریز سود سهام عدالت را اعلام نمود.
سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ژیل ویسنته به حمایت از مهاجم ایرانی خود پرداخت.
هوادار معروفی که فصل گذشته با فرهاد مجیدی به نشست خبری آمده بود، مهمان تمرین امروز آبی‌ها بود.
مجیدی مهر در نشست خبری سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت:در سی و نهمین دوره مسابقات المللی قرآن ۳۳ کشور با رقابت ۵۲ قاری و حافظ و ترتیل خوان برگزار می شود.
فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش گفت که تیم او برای پیروزی باید تمام تلاشش را به کار بگیرد.
خشم شدید فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر البطائح، به سوژه رسانه های اماراتی تبدیل شد.
فرهاد مجیدی بعد از بازی در نشست خبری بازی با البطائح به شدت از قضاوت‌های داور عصبانی بود. سرمربی سابق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من در جایی که عدالت رعایت نمی‌شود، صحبتی ندارم.
فرهاد مجیدی که از تصمیمات داور دیدار تیمش برابر البطائح به شدت خشمگین بود، محل نشست خبری را با عصبانیت ترک کرد.
فرهاد مجیدی که از تصمیمات داور دیدار تیمش برابر البطائح به شدت خشمگین بود، محل نشست خبری را با عصبانیت ترک کرد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بخش ابتدایی صحبت‌هایش در نشست خبری را به خداحافظی کاپیتان تیمش اختصاص داد.
رئال مادرید علاقه ای به جذب مجدد کریستیانو رونالدو ندارد و شایعات مطرح شده دور از حقیقت است.
این خبر عجیب هیچ منبعی ندارد و مشخص نیست از اطرافیان فرهاد مجیدی کسب شده است یا فدراسیون فوتبال ایران چنین بررسی انجام داده؟
فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت که انتظار دارم یک بازی جذاب را شاهد باشیم.
رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: هیچ فایده‌ای برای دیدار با بایدن نه برای ایران و نه برای ملت ایران وجود ندارد.
عباس عبدی نوشت: این یادداشت برای روزنامه کیهان مفید است. اینکه اگر بخواهید یک خبر منفی را اصلاح کنید نیاز به تهمت زدن به این و آن و درشت‌گویی نیست، فقط کافی است، قدری زحمت بکشید و خبر درست را منتشر کنید.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ