تیک تاک اعلام کرد استفاده از برچسب برای حساب های کاربری متعلق به دولت ها در پلتفرمش گسترده تر می شود. در همین راستا رسانه های دولتی چینی نیز برچسب دریافت می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های دولتی چین از سفر وزیر دفاع این کشور به روسیه و بلاروس خبر دادند.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه کشور ما موفق شده تحریم ها را پشت سربگذارد، گفت:در آینده نیز حتما با حمایت نخبگان، جنگ رسانه ای، جنگ های اقتصادی نوین و ترکیبی را حتما می توانیم پشت سر بگذریم.
یکی از مفاد دستورالعمل تازه آن است که هنگام حضور در بالی به ویژه زمانی که آنلاین هستید و در حال انتشار تصاویر لایو از خود می باشید حق ندارید رفتار تهاجمی داشته باشید و هم چنین نمی توانید از واژگان تند در مورد مردم محلی و بومی آنجا مقام های دولتی و یا سایر گردشگران استفاده کنید. این امر نشان دهنده نقش رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از مشکل در رفتار بد گردشگران است.
رسانه های دولتی چین روز چهارشنبه گزارش دادند که یک کشتی ماهیگیری چینی با ۳۹ خدمه در اقیانوس هند واژگون شده است.
دولت هلند تصمیم دارد برای حفاظت از امنیت ملی محدودیت های جدیدی بر صادرات فناوری نیمه رسانا وضع کند و به این ترتیب به آمریکا می پیوندد که سعی دارد صادرات تراشه به چین را محدود کند.
بنا بر گزارش رسانه های آمریکا، دولت این کشور احتمالا به بهانه های امنیتی ممنوعیت های تجاری بیشتری را علیه شرکت چینی هواوی اعمال خواهد کرد.
به گزارش رسانه های دولتی چین، در پی ریزش یک معدن زغال سنگ در آلکسا لیگ در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در شمال چین، حداقل دو نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر گرفتار شدند.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
دولت ژاپن پس از اصلاح قانون مبادلات ارزی، صادرات تجهیزات تولید نیمه رساناهای پیشرفته به چین را محدود می کند.
تولید کنندگان ژاپنی ماشین آلات تولید نیمه رسانا و مواد مورد استفاده برای ساخت تراشه ها از تصمیم این دولت برای وضع محدودیت های صادراتی به چین آگاه نیستند.
وحیدی با اشاره به قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: این قرارداد یکی از دستاوردهای خوب دولت سابق بود، اما در فضای رسانه‌ای ابهامات نسبت به این قرارداد شکل گرفت که لازم است در این ارتباط احزاب به شکل منصفانه و علمی موضوع و اهمیت قرارداد و تاثیرات مثبت آن را برای اقتصاد کشور برای مردم تشریح کنند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نکته قابل تأمل، چگونگی انعکاس اخبار تظاهرات مردم چین و سرکوب شدن آن توسط دولت این کشور در رسانه‌های ایرانی است. رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و دولتی کشور ما متأسفانه از کنار این موضوع با کم‌اعتنائی عبور کردند .
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نکته قابل تأمل، چگونگی انعکاس اخبار تظاهرات مردم چین و سرکوب شدن آن توسط دولت این کشور در رسانه‌های ایرانی است. رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و دولتی کشور ما متأسفانه از کنار این موضوع با کم‌اعتنائی عبور کردند .
تمام اخبار و اطلاعات خارج از کشور در چین به شدت سانسور شده و تمام اطلاعات داخلی به شدت کنترل می‌شوند. افسران پلیس یونیفرم‌پوش در دفاتر شرکت‌های بزرگ فناوری چین و نیروهای شبه نظامی در هر محوطه دانشگاهی مستقر هستند. خنده‌دار بود که رسانه‌های دولتی چین در تلاش برای مرتبط دانستن اعتراضات با «رسانه‌های غربی» بود رسانه‌هایی که تقریبا به طور کامل در چین مسدود شده‌اند و امکان دسترسی به آن یا وجود ندارد و یا بسیار دشوار است.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند، شی جینپینگ، در اولین جلسه عمومی کمیته مرکزی جدید حزب حاکم کمونیست برای سومین دوره به عنوان دبیرکل حزب انتخاب شد.
این روز‌ها رسانه‌های دولتی چین به جنگ پوتین علیه اوکراین می‌پردازند. با حرکت روسیه به سمت بسیج نیرو‌های ذخیره و تهدید به استفاده از تسلیحات هسته‌ای تغییر لحن در سرمقاله مطبوعات دولتی و رسانه‌های چین آشکار است.
نشریه هیل در گزارشی نوشت که اکثر آمریکایی‌ها دیگر به دولت و نهادهای دولتی و رسانه‌های این کشور اعتماد ندارند.
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.
رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین خواسته خود از اتحادیه اروپا خواستار ممنوعیت فعالیت همه رسانه‌های دولتی روسیه شده است.
بیش از ۵۰ وعده ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت اقتصاد، حالا در معرض قضاوت عمومی قرار گرفته است. برخلاف تبلیغات رسانه های دولتی، مردم کوچه و خیابان از کوچک تر شدن سفره خود در این مدت ناراضی هستند.
در ادامه اقدامات تقابلی دولت چین در برابر سفر تنش‌زای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، رسانه‌های آمریکا می‌گویند مقامات پکن به تماس‌های مکرر مقامات ارشد واشنگتن پاسخ نمی‌دهند.
مرگ ۳ کودک و یک معلم داخل هوتک در دشتیاری
انجمن‌ مدیران پایگاه های خبری استان تهران و انجمن صنفی مدیران رسانه، در پیام‌های جداگانه از ابلاغ قانون آگهی‌های دولتی، توسط معاون اول رییس جمهوری و افزایش بودجه یارانه مطبوعات در سال ۱۴۰۱ قدردانی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ