وزارت کشور دولت نجات ملی یمن از خودروی زرهی جدید ساخت این کشور با نام بأس ۲ در صنعاء پایتخت رونمایی کرد. در ویدئو مشخصات این خودروی زرهی که با وجود جنگ تحمیلی و محاصره یمن در شرایطی استثنایی و به طور کامل در یمن ساخته شده، بازگو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس‌بنز به رسم یادبود از کانسپت ویژن ۱۱۱ رونمایی کرد. این خودرو یادآور مدل C ۱۱۱ است که هیچگاه تولید نشد. این خودرو صرفا یک کانسپت بوده و نشان‌دهنده آینده مرسدس‌بنز است.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
رونمایی از لوکسترین خودرو GLS مدل ۶۰۰ در خیابان‌های تهران که چشم همه را خیره میکند، مشاهده کنید.
تصاویری جذاب و تماشایی از خودرو شگفت انگیز BMW که قابلیت تغییر رنگ دارد، واکنش‌های زیادی را در برداشته است. منبع: خبرفوری
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
ناو هواپیمابر تی‌سی‌جی آنادولو به عنوان بزرگترین کشتی نظامی ترکیه، با حضور اردوغان در استانبول به فرماندهی نیروی دریایی تحویل داده شد.
این هایپرخودرو هیبریدی جدید لامبورگینی با ۲۱۸ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. نام ریولتو برگرفته از نام گاو مبارزی است که در سال ۱۸۸۰ در میادین گاو بازی بارسلون ظاهر شد.
مرسدس بنز از طرح ژاکت پف دار رونمایی کرد! این خودروی تک ساخت،”پروجکت موندو جی” نام دارد. شعار این پروژه “هنر نبوغ” است. با این تغییرات پهنای خودرو به 3.4 متر و ارتفاع آن به 2.5 متر رسیده است. عناصر عجیبی مثل زیپ بزرگ روی سقف به چشم می‌خورد! منبع: خبرآنلاین
یک شخصی در منطقه جمیرا دبی ماشینی به سبک خودرو بتمن درست کرده و سوار آن شده است.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
مرسدس بنز از اولین خودروی «آینده» چهارصندلی مفهومی سازگار با محیط زیست خود که با الهام از فیلم «آواتار» در بخش توسعه پایدار با عنوان «بلندپروازی ۲۰۳۹» رونمایی کرد.
توالت فرنگی هوشمند «کوهلر نومی» با قابلیت باز و بسته شدن خودکار، پخش موسیقی، سیستم خوشبو کننده هوا و خشک کردن تولید شد.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
آئودی مفهوم یک خودروی الکتریکی کراس‌کوپه Activesphere EV با سیستم واقعیت افزوده را معرفی کرد.
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این کوروت، ۲.۵ ثانیه است. موتور بنزینی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری این خودرو، ۴۹۵ اسب بخار تولید می‌کند. موتور برقی هم معادل ۱۶۰ اسب بخار خروجی دارد که مجموع نیروی تولید شده توسط پیشرانه این خودرو را به عدد جذاب ۶۵۵ اسب بخار می‌رساند.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
در نمایشگاه الکترونیک مصرفی امسال که در لاس‌وگاس در حال برگزاری است، BMW اقدام به رونمایی از iVision Dee خود با قابلیت تغییر رنگ با استفاده از هوش مصنوعی کرد!
یک خودروی اسپرت و مدرن ساخته شده در افغانستان در خیابان‌های کابل به حرکت درآمد.
یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین کفش فوتبال جهان در دهکده فرهنگی کاتارا در دوحه به نمایش گذاشته شده است.
مرسدس بنز از خودروی نمایشی مجازی خود رونمایی کرد. همانطور که از نامش پیدا است، تنها در دنیای دیجیتالی وجود دارد. این اولین خودروی تمام‌مجازی این خودروساز است که به عنوان بخشی از سه‌گانه دیجیتالی پیرامون مسابقات جهانی لیگ آو لجندز ۲۰۲۲ ساخته شده است. این مدل همچنین حاصل همکاری مداوم مرسدس بنز و رایت گیمز، شرکت سازنده سری بازی‌های محبوب لیگ آو لجندز است.
یک لگو لامبورگینی در اندازه واقعی در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد. این ابرخودرو دقیقاً همان ابعاد واقعی را دارد.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
خودروی مجهز به فناوری شناور مغناطیسی (maglev) در بزرگراهی در چین با موفقیت آزمایش شد. این خودرو ۳۵ میلی‌متر بالاتر از سطح جاده و با استفاده از نیروی مغناطیسی، معلق است و به کمک ریل‌های رسانای نصب‌شده در کنار جاده هدایت می‌شود. خودرو‌های مگلو در مقایسه با سایر خودروها، طول عمرشان به میزان قابل توجهی بیشتر است و در حالی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، دارای سرعت بیشتری برای حرکت هستند. چین در سال‌های اخیر با رونمایی از اولین قطار مگلو در شانگهای، به پیشروترین کشور در فناوری حمل‌ونقل مگلو تبدیل شده است. چینی‌ها قصد دارند به زودی قطار سریع‌السیری که قادر به حرکت با سرعت ۶۰۰ کیلومتر در ساعت است را هم برای استفاده عموم افتتاح کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ