«کریستوفر جوهانسون» محقق زیست‌شناسی در دانشگاه لوند، توضیح داد که بال رباتیک آن‌ها می‌تواند بیشتر از ربات‌های قبلی مانند یک پرنده تکان بخورد. این تحقیق می‌تواند برای کاربرد‌هایی مانند خدمات ارسال محموله استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
دارندگان پرندگان هدایت پذیر از دور (پهپادهای) غیر نظامی تنها دو ماه فرصت برای پلاک کردن پهپاد خود دارند و بعد از این تاریخ، فقط در موارد خاص ثبت پلاک صورت می‌گیرد.
مقامات روسیه اعلام کردند یک نفتکش این کشور در دریای سیاه هدف حملات پهپادی ارتش اوکراین قرار گرفته است.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که پرواز پهپادهای آمریکایی در حریم هوایی عراق سؤال برانگیز است.
امیر نعمتی با بیان اینکه سامانه پدافندی شهید مجید در نیروی زمینی مورد تست و ارزیابی عملیاتی قرار گرفته است، عنوان کرد: این سامانه امروز وارد چرخه عملیاتی پدافند هوایی نیروی زمینی شده است.
داده های یک پایگاه رهگیری نشان می دهد که پس از سقوط یک پهپاد ارتش آمریکا در دریای سیاه، این کشور مسیر پهپادهای خود را تغییر داده است.
پهپاد‌ها پرندگان هوایی هستند که در ابتدا توسط یک فرد از راه دور کنترل می‌شدند، اما اکنون بدون کنترل انسان به صورت مستقل کار می‌کنند.
«مرسک» بخشی از نیروی انسانی خود را با پهپاد‌های خودکار جایگزین می‌کند تا از چشمان غیرخطاپذیر آن‌ها به جای توجه خطاپذیر انسانی استفاده کند.
در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپادهایی نیروهای نارنجی حمله‌ور سازماندهی شده که قصد ورود به منطقه عمومی رزمایش را داشتند، توسط سامانه‌های راداری سرنگون شدند.
تصاویری از پهپادهای مختلف در جریان رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تایوان تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۰۰ پهپاد مشابه شاهد-۱۳۶ ایران را شبیه سازی و تولید خواهد کرد.
پهپادهای یمنی با نفوذ به سپر دفاعی آمریکا در حضرموت، قاچاق محموله نفتی جدید از این منطقه را در شرق یمن را ناکام گذاشتند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با وزیر خارجه اوکراین توافق کردیم هرگونه مستندی که در اختیار دارند که روسیه از پهپاد ایرانی در اوکراین استفاده کرده، آن را در اختیار ما قرار دهند.
پس از حمله پهپادی روز گذشته به بارزترین بندر نفتی در جنوب یمن زنگ خطر برای کشتی های خارجی به صدا درآمده و این حمله آثار خود را نمایان ساخته است به طوری که کشتی های غارتگر از منطقه می‌گریزند.
الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: امروز خوشبختانه فناوری‌ها و توانمندی‌های فضایی و همچنین پهپادهایی که به کمک نیروهای مسلح آمده می‌تواند به پیشرفت کشور در این عرصه کمک کند.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: امروز خوشبختانه فناوری‌ها و توانمندی‌های فضایی و همچنین پهپادهایی که به کمک نیروهای مسلح آمده می‌تواند به پیشرفت کشور در این عرصه کمک کند.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی استفاده از پهپادهای تهاجمی برای کشتار فلسطینیان در کرانه باختری را تأیید کرد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آمریکایی نوشت که ارتش روسیه هم اکنون به طور گسترده از پهپادهای انتحاری ایرانی به ویژه شاهد ۱۳۶ در عملیات‌های نظامی هر روزه خود استفاده می‌کند.
خبرنگار شبکه آلمانی اعلام کرد: پهپادهای انتحاری ایرانی بسیار قدرتمند بوده و کارآیی بالایی دارند.نیروهای روسی از این پهپادها در زاپروژیا برای هدف قرار دادن تسلیحات آمریکایی استفاده می کنند.
وزیر دفاع طالبان بر این باور است که پاکستان به پهپادهای آمریکا اجازه داده تا از طریق حریم هوایی این کشور، وارد افغانستان شوند.
قم- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پهپادهای ارتش امروز مسلح هستند و رادارهای بومی با برد ۳ هزار کیلومتری داریم.
این پهپاد جزو پهپادهایی با ارتفاع پروازی پایین و مداومت پروازی کوتاه با ماموریت هدف، شناسایی و مراقبت هوایی از مواضع دشمن عنوان شده است. روش پرتاب آن نیز به شکل پرتاب از روی پرتابگر ریلی Jato، نیوماتیکی و خودرویی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ