مقامات روسیه اعلام کردند یک نفتکش این کشور در دریای سیاه هدف حملات پهپادی ارتش اوکراین قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که ارسال محموله جدید نظامی حامل پهپاد به اوکراین آغاز شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی باردیگر به پایتخت روسیه حمله کردند.
حمله پهپادهای اوکراینی به انبار نفت روسیه در شهر کراسنودار را مشاهده می‌کنید؛بر اساس گزارش ها، یک پهپاد با موفقیت رهگیری شد و دیگری به انبار اصابت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ادعاها در مورد پهپادهای ایرانی به کار گرفته شده در اوکراین نادرست است.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد جنگ در اوکراین، تغییرات اساسی را در معادلات میدان‌های نبرد نظامی ایجاد کرده است.
بنا به تازه ترین گزارش وزارت دفاع روسیه، شماری از نظامیان اوکراینی در درگیری های شبانه روز گذشته با ارتش روسیه کشته شدند.
آژانس اطلاعات مستقل اوکراین (UNIAN) گزارش داد پهپاد‌هایی که روسیه قصد داشت برای حمله به زیرساخت‌های حیاتی اوکراین استفاده کند، از قطعات پلاستیکی غیرمقاوم در برابر یخ زدگی مونتاژ شده بودند و به نظر می‌رسید در زمستان بی‌استفاده باشند.
این فیلم که توسط نیرو‌های ویژه اوکراین از واحد امگا منتشر شده است، ظاهراً نشان می‌دهد که پهپادهای اوکراینی در حال پرتاب بمب بر روی نیرو‌های روسیه در نزدیکی دونتسک هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری خود با اشاره به وارد شدن سلاح‌های آمریکایی و اسرائیلی به کشور گفت: ۷۶ مرکز تروریستی در اقلیم کردستان فعال شدند.
کارشناسان ایرانی و اوکراینی به منظور شفاف‌سازی درباره اتهامات مبنی بر استفاده از پهپادهای ساخت ایران علیه کی‌یف در جنگ روسیه با اوکراین، با یکدیگر ملاقات کردند.
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک نظامی روسی که در سنگر خود استراحت می‌کند، ناگهان با اصابت بمبی از یک پهپاد اوکراینی روبرو می‌شود، اما به طرز معجزه آسایی نجات پیدا می‌کند.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت از مقامات اوکراین دعوت می‌کنیم در یک نشست دوجانبه در سطح متخصصان فنی ایرانی و اوکراینی در خصوص ادعای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ سند ارائه کنند.
الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
در رسانه های غربی، پهپادهای انتحاری ایران (شاهد 136)، به نام پهپادهای کامیکازی معروف شده اند.
در رسانه های غربی، پهپادهای انتحاری ایران (شاهد 136)، به نام پهپادهای کامیکازی معروف شده اند.
موجی از حملات پهپاد‌های کامیکازه (انتحاری) بامداد دوشنبه کی‌یف پایتخت اوکراین را درنوردید و آژیر‌های هشدار را در سرتاسر پایتخت در حالی که مردم به سمت محل کار خود می‌رفتند به صدا درآورد. به گفته مقامات اوکراینی، کی‌یف چهار بار مورد حمله نیرو‌های روسی با استفاده از پهپاد‌های کامیکازه قرار گرفت. حداقل چهار نفر در این شهر کشته شدند.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه انهدام تانکهای اوکراین را منتشر کرد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آمریکایی نوشت که ارتش روسیه هم اکنون به طور گسترده از پهپادهای انتحاری ایرانی به ویژه شاهد ۱۳۶ در عملیات‌های نظامی هر روزه خود استفاده می‌کند.
خبرنگار شبکه آلمانی اعلام کرد: پهپادهای انتحاری ایرانی بسیار قدرتمند بوده و کارآیی بالایی دارند.نیروهای روسی از این پهپادها در زاپروژیا برای هدف قرار دادن تسلیحات آمریکایی استفاده می کنند.
داستان پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین چیست؟ این ویدئو را ببینید. / پارسینه
در ادامه سیاست‌ها و اقدامات جنگ‌افروزانه آمریکا در اوکراین، تارنمای وزارت دفاع این کشور اعلام کرد که ظرف یک ماه آینده، پهپادهای کامیکازه، به ارتش اوکراین تحویل داده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ