یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که می‌توانند به سفر بروند، نسبت به افرادی که نمی‌توانند از سلامتی بهتری برخوردار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اطلاعاتی که پیش از ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح Samah.haj.ir قرار گرفته است، با استناد به نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد اربعین و با توجه به شرایط خاص گرمای هوا، شماری از بیماران از انجام پیاده‌روی اربعین منع شده‌اند.
بدنه i ۷ Protection از فولاد زرهی ساخته شده و طبق گفته بی‌ام‌و، می‌تواند مهمات ۷.۶۲ X ۵۴ R را نگه دارد که گلوله‌های زره‌پوش هستند. برای محافظت در برابر گلوله، نمای بیرونی از آلیاژ فولادی تشکیل شده است، در حالی که سقف و زیر بدنه نیز از مواد زره پوش برای محافظت در برابر حملات هوایی و مواد منفجره ساخته شده است.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
گورستانی به نام «سفیدچاه» در بهشهر مازندران قرار گرفته که از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با دیگر گورستان‌های کشور دارد. خاک این گورستان سفید است، سنگ قبر‌های آن همه به‌صورت عمودی هستند و بعد از نام و نام پدر، شغل افرادی که فوت شدند به‌صورت نمادین روی این سنگ‌ها تراشیده شده است.
فالوده شیرازی یکی از دسر‌های معروف این شهر است؛ بسیار‌ی از افرادی که به شیراز سفر می‌کنند، برای یکبار هم شده این دسر را امتحان می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران این دسر هستید، برای دانستن طرز تهیه فالوده خوشمزه شیرازی در خانه با ما همراه باشید.
تجربه جت‌لگ بین افراد متفاوت است. این به این دلیل است که همه ما ریتم‌های درونی مختلف و متفاوتی داریم.
سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه این اقدام با هدف پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل افراد در سفر انجام شده است، گفت: همانطور که با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، هرگونه جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تأیید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد، طبیعی است که اگر افرادی بدون مجوز دست به چنین کاری بزنند، پلیس نسبت به متوقف کردند بار اقدام خواهد کرد.
افراد و مسافران دقت داشته باشند که با گذرنامه زیر شش ماه اعتبار نمی‌توان سفر کرد چرا که کشور‌های دیگر از ورود مسافران با گذرنامه‌های با اعتبار کمتر از ۶ ماه ممانعت می‌ورزند.
بلینکن در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای‌اش گفت: «ما اطمینان داریم که خیلی زود هر دو کشور را رسما در جمع ناتو می‌پذیریم. وقتی این اتفاق بیفتد، امنیت همه کشور‌های عضو از جمله ایالات متحده و ترکیه، تقویت می‌شود.» در برابر چاووش اوغلو گفت: «متاسفانه حامیان پ‌ک‌ک همچنان در سوئد حضور دارند. آن‌ها افرادی را به خدمت می‌گیرند و برای اقدامات تروریستی تامین مالی انجام می‌دهند و در خاک سوئد تبلیغ ترور می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که سوئد عضو ناتو شود.»
بلینکن در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای‌اش گفت: «ما اطمینان داریم که خیلی زود هر دو کشور را رسما در جمع ناتو می‌پذیریم. وقتی این اتفاق بیفتد، امنیت همه کشور‌های عضو از جمله ایالات متحده و ترکیه، تقویت می‌شود.» در برابر چاووش اوغلو گفت: «متاسفانه حامیان پ‌ک‌ک همچنان در سوئد حضور دارند. آن‌ها افرادی را به خدمت می‌گیرند و برای اقدامات تروریستی تامین مالی انجام می‌دهند و در خاک سوئد تبلیغ ترور می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که سوئد عضو ناتو شود.»
این دو فضانورد، «ریحانه برناوی» (Rayyanah Barnawi) و «علی القرنی» (Ali AlQarni)، اعضای کلاس فضانوردان عربستان هستند. آن‌ها نخستین افراد از عربستان سعودی خواهند بود که به ایستگاه فضایی بین‌المللی سفر می‌کنند و دومین و سومین نفر از مردم این کشور هستند که تاکنون به فضا رسیده‌اند. برناوی، نخستین زن سعودی خواهد بود که به مرز نهایی راه می‌یابد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمع‌بندی سفر به استان سیستان و بلوچستان گفت: در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.
علی صدری‌نیا (مستندساز) گفت: در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شد «خرید» ممنوع است. آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد.
شلمچه- فرمانده کل نیروی انتظامی از خروج ۲.۹ میلیون زائر و بازگشت بیش از ۹۵۰ هزار زائر خبر داد و تاکید کرد: افرادی که بلیط تهیه کردند با مراجعه به ادارات مربوطه برایشان گذرنامه‌ای صادر بشود.
شلمچه- فرمانده کل نیروی انتظامی از خروج ۲.۹ میلیون زائر و بازگشت بیش از ۹۵۰ هزار زائر خبر داد و تاکید کرد: افرادی که بلیط تهیه کردند با مراجعه به ادارات مربوطه برایشان گذرنامه‌ای صادر بشود.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
فراجا: شرایط پذیرش زائران در پایانه‌های مرزی از طرف عراقی اصلا وجود ندارد/ به هیچ عنوان در حال حاضر برگ گذر موقت برای سفر اربعین صادر نمی‌شود/ هر کسی در هر نقطه از مسیر است و قصد سفر زمینی به عراق را دارد در همان نقطه متوقف شود و جلوتر نیاید/ افرادی که هنوز حرکت نکرده‌اند از سفر زمینی به عراق منصرف شوند/ هر قدم حرکت به سمت پایانه‌های مرزی باعث به خطر افتادن جان زائران خواهد شد
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجاگفت: افرادی که به هر دلیلی وارد غیبت شده‌اند به هیچ عنوان چه در شرایط عادی و چه غیر عادی و ویژه مانند سفر اربعین اجازه خروج از کشور را ندارند.
اکثریت قریب به اتفاق فوتبالیست‌های خارجی که راهی ایران می‌شوند؛ ترجیح می‌دهند به صورت انفرادی راهی کشورمان شوند و خانواده‌های‌شان همراه با آن‌ها سفر نمی‌کنند، اما ماجرای لوکادیا متفاوت است. خانواده این بازیکن، نقشی بسیار زیاد در پرسپولیسی شدن او داشتند.
سردار مهدی حاجیان: افرادی که متقاضی سفر به کشور عراق هستند باید حتما گذرنامه معتبر داشته باشند. طبق توافق صورت گرفته در مورد لغو روادید میان ایران و عراق افراد بدون اخذ ویزا می‌توانند به کشور عراق سفر کنند.
حکم رسیدگی هیات مدیره بورس‌ها به تخلفات انضباطی سهامداران از سوی دیوان عدالت اداری، خارج از حدود اختیار و مغایر با ماده ۳۵ قانون بازار اعلام و ابطال شد.
رئیس جمهور در ادامه تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد.
آن طور که از نمایندگان جناح‌های مختلف مجلس شنیده می‌شود، به رغم همه واکنش‌های عمومی به ماجرای سفر جنجالی و همچنین همراهی برخی جناح‌های داخل مجلس و افرادی در داخل دولت در افشای این ماجرا و عمومی شدن آن، محمد باقر قالیباف برای یک سال دیگر هم در قامت ریاست مجلس شورای اسلامی حضور خواهد داشت؛ اما...
رئیس‎جمهور در جدیدترین سفر استانی خود اعلام کرد: می توان به صورت تصویری در جریان مشکلات استان ها قرار گرفت اما شنیدن کی بود مانند دیدن. تا روزی که در دولت باشم بنا دارم که سخن مردم را از نزدیک بشنوم. ممکن است برخی از افرادی که این دیدارها را مورد سرزنش قرار می‎دهند تجربه این دیدارها را نداشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ