سخنگوی شرکت ملی گاز ضمن تکذیب استعفای مدیرعامل شرکت ملی گاز از مصرف ۶۳۶ میلیون متر مکعبی گاز در شبانه روز گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موافقت چین با فاینانس پروژه‌های بزرگ اقتصادی، افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری، ۳۱ واحد جدید نیروگاهی به شبکه برق کشور متصل از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۱ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به زمان مشابه هفته پیش، ۱۲ درصد افزایش یافته است.
اعظمی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز در بخش خانگی ۶۲۵ متر مکعب بود که از این میزان استان‌ تهران با مصرف ۱۲۰ میلیون متر مکعبی بیشترین مصرف در این بخش را به خود اختصاص داده است.
اعظمی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز در بخش خانگی ۶۲۵ متر مکعب بود که از این میزان استان‌ تهران با مصرف ۱۲۰ میلیون متر مکعبی بیشترین مصرف در این بخش را به خود اختصاص داده است.
وزیر نفت از افزایش ۱۵۰ میلیون متر مکعبی مصرف گاز بخش خانگی در برخی از روزهای دی‌ماه خبر داد و گفت: طی ۳۳ سال سابقه کاری‌ام در صنعت نفت تاکنون چنین سرمای پایداری درکشور شاهد نبوده‌ام.
طی روز گذشته مصرف گاز تهرانی ها از ۱۲۵ میلیون در بخش خانگی گذر کرد یعنی ۱۴ درصد مصرف گاز خانگی در کل کشور در تهران است که این مساله درخور توجه است.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با وجود آنکه ترکمنستان سواپ گاز خود را قطع کرده است و مصرف گاز به مرز هشدار رسیده در هیچ کجا حتی روستا ها قطعی گاز در بخش خانگی نداشته است.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با وجود آنکه ترکمنستان سواپ گاز خود را قطع کرده است و مصرف گاز به مرز هشدار رسیده در هیچ کجا حتی روستا ها قطعی گاز در بخش خانگی نداشته است.
اواسط هفته گذشته مصرف گاز در بخش خانگی از ۶۵۰ میلیون متر مکعب گذر کرد و در پایان هفته به ۷۰۰ متر مکعب رسید این در حالیست که تولید روزانه گاز ۸۵۰ میلیون متر مکعب است.
اوجی گفت: در هیچ کشوری مصرف بخش خانگی ، تجاری و صنایع غیر عمده به ۶۳۰ میلیون متر مکعب نمی رسد،ما معتقدیم که یک رقم عظیمی از این ۶۳۰ میلیون متر مکعب اسراف می‌شود.
جولایی گفت: (۱۶ دی‌ماه) با وجود اینکه جمعه و روز تعطیل بوده، ۷۶۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده است و هموطنان باید در این روزهای سرد بهینه‌سازی مصرف را در دستور کار داشته باشند.
کارشناس مرکز راهبری گاز کشور گفت: مصرف ۶۳۰ میلیون مترمکعب در حوزه خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف شده که تقریبا ۷۴ درصد از کل گاز کشور را شامل می شود.
در روزهای اخیر مصرف گاز در بخش خانگی رکورد شکست به طوری که مصرف گاز به بالای 600 میلیون متر مکعب رسید.
مصرف گاز بخش خانگی در ۲۴ ساعت گذشته با سه درصد افزایش در روز شنبه (دهم دی‌ماه) به ۶۱۰ میلیون مترمکعب رسید.
بیش از ۷۰ درصد گاز مصرفی مربوط به بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده است که این روزها افزایش مصرف داشته و نگرانی هایی را برای جایگاه های سوخت و پتروشیمی ها به وجود آورده است.
جولایی اعلام کرد که با ورود یک جبهه هوای سرد و سامانه بارشی به کشور از روز پنجشنبه (یکم دی‌ماه)، پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به بیش از ۶۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسد.
با نزدیک شدن به زمستان و سردی هوا مصرف گاز در بخش خانگی به صورت تصاعدی بالا رفته است که ممکن است در بخشی از آلودگی هوا هم بی تاثیر نباشد.
وزیر نفت از افزایش بی سابقه ۶۰ میلیون مترمکعبی مصرف روزانه گاز در بخش خانگی و تجاری نسبت به مدت مشابه خبر داد .
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از پیش‌بینی برای افزایش مصرف گاز کشور در بخش خانگی به روزانه ۶۵۰ میلیون مترمکعب در دی‌ماه امسال خبر داد.
کارشناس مرکز راهبردی گازگفت: در ۲۴ ساعته گذشته مصرف در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به ۶۰۴ میلیون مترمکعب رسید و این مقدار مصرف نزدیک به ۷۰ درصد از کل گاز تحویلی به خطوط کشور می‌باشد.
معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که با کاهش دمای هوا، ۷۲ درصد تولید گاز کشور در بخش خانگی و تجاری مصرف می‌شود.
قائم مقام سابق مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هر جایی که صحبت از تعرفه به میان می‌آید، منظور مدیریت است. مثلاً تعرفه در واردات، تعرفه در گمرک و تعرفه در هر بخشی به معنای مدیریت چیزی است. در بخش انرژی نیز تعرفه گذاری به معنای مدیریت مصرف است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران معتقد است: افزایش قیمت در بخش پرمصرف گاز، باعث کاهش مصرف این مشترکین می‌شود و با ارائه تخفیف در بخش مشترکان عادی و درون الگوی مصرف، انگیزه کاهش مصرف را نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.
رییس مرکز کنترل دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت:میزان افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری نسبت به هفته گذشته، یک درصد بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ