همه ما فواید پیاده‌‌‌روی را می‌‌‌دانیم که چقدر برای سلامت جسمی و روحی انسان مفید است. قرنطینه‌‌‌های سال‌های اخیر باعث شد که بیشتر قدر آن را بدانیم و افراد بیشتری را برای لذت بردن از پیاده‌‌‌روی به عنوان راهی برای ارتباط مجدد با طبیعت آشنا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو سالی که از انتخابات گذشته است،جامعه اسلامی مهندسین در بررسی عملکرد دولت سیزدهم یک بیانیه صادر کرده‌اند که آن هم در تعریف و تمجید از عملکرد دولت بوده است. در بخشی از این بیانیه که ۷ شهریور ۱۴۰۱ صادر شد، آمده است: دولت سیزدهم حقیقتاً دیگر بار شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند. در بُعد اقتصادی نیز جرأت و جسارت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اصلاح این قیمت‌ها در اقتصاد ما ضروری است، از دیگر جنبه‌های مثبت عملکرد دولت است.»، اما پس از این بیانیه، آن‌ها نیز وارد روند سکوت شده‌اند.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز با روند کاهشی همراه شده است و سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۷ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
از نظر طراحی باید گفت چری eQ۷ چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ۷ را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوار‌های باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.
شهردار تهران گفت: ۷ رود دره در تهران داریم که آنها هم مشکلات خاص خودشان را دارند، همچنان که خطر سیلاب و فرونشست زمین؛ مشکلاتی برای پایتخت ایجاد کرده است.
جولایی گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیون متر مکعب واردات گاز از ترکمنستان وجود دارد که در قالب سوآپ در حال انجام است و از این میزان ۷ میلیون تنها به آذربایجان تحویل داده می‌شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی روند شاخص کل و شاخص کل هموزن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو شاخص در روزهای آینده بورس است.
ایران از سال ۱۳۵۸ با موج گسترده‌ای از تحریم‌های تسلیحاتی به‌ویژه در بخش شکاری بمب‌افکن‌ها مواجه شد و این روند تا امروز ادامه دارد. در این مدت به‌جز تعداد محدودی میگ ۲۹، سوخو ۲۴، سوخو ۲۵، اف ۷ چینی و میراژ‌های عراقی چیزی به دارایی هوایی کشور اضافه نشد.
درحالی‌که انتظار می‌رود رشد قیمت در سال۲۰۲۳ کاهش یابد، رشد اقتصادی در کنار افزایش نرخ‌های بهره نیز به‌شدت کاهش خواهد یافت. صندوق بین‌المللی پول تخمین زده است که اقتصاد جهانی در سال۲۰۲۳ تنها ۷/ ۲درصد رشد خواهد کرد؛ درحالی‌که در سال۲۰۲۲ این رقم ۲/ ۳درصد بود.
ما در تهران به چیزی حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز داریم. اگر قیمت هر دستگاه ۵ میلیارد تومان باشد، برای تامین این تعداد اتوبوس به چیزی حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان نیاز است، ولی قرار نیست همه این بودجه را شهرداری بپردازد و براساس قانون ۷۵ تا ۸۰درصد آن باید ازسوی دولت پرداخت شود. دولت هم الان پای کار آمده است ولی باز هم روند تامین اتوبوس‌های نو کند است.
پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.
روند تحولات انتخاباتی در سرزمین‌های اشغالی نشان از تشدید شکاف‌ها در جامعه اسرائیلی و احتمالا تدام بحران در سطح سیاسی است.
همان طور که بزرگ می‌شوید و به ۳۰ و ۴۰ سالگی می‌رسید مغز شما نیز تغییر می‌کند. مغز شروع به کوچک شدن می‌کند و این روند در بقیه عمر ادامه می‌یابد. این کاهش قادر است تغییراتی در توانایی‌های شناختی شما ایجاد کند که می‌تواند دلیلی برای نگرانی درباره زوال عقل و بیماری آلزایمر باشد.
افزایش محدوده دامنه نوسان در کنار مزایای متعدد خود نیازمند تقویت بازارگردانی است، تقویت بازارگردانی می‌تواند در شرایط هیجانی بازار وارد مدار شده و از انحراف شدید روند با ثبات سهم‌ها جلوگیری کند.
شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ضریب جینی که شاخصی از نابرابری اقتصادی است در دولت گذشته افزایش یافت که نشان دهنده تشدید شکاف طبقاتی است اما دولت سیزدهم تنها طی حدود ۷ ماه توانست روند نابرابری اقتصادی را معکوس کند.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۹۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۸۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
باز هم یک انتصاب در دولت ابراهیم رئیسی حاشیه‌های زیادی را برای اصولگرایان ایجاد کرده است. این بار آش آنقدر شور شده که حامیان تندرودولت نیز لب به انتقاد گشوده‌اند.
سود سهام عدالت که قرار است در سال جاری به حساب سهامداران واریز شود حدود سه برابر سود سال گذشته است و مبلغ قابل توجهی است. در این مطلب سعی شده است نکات بسیار مهمی درباره سود سهام عدالت در سال جاری و نحوه دریافت آن عنوان شود.
پس از مدت‌ها ریزش بیت کوین موفق شد کاهش قیمت به زیر ۴۰ هزار دلار را جبران کند و این سطح را مجددا فتح کرد، در ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین در ادامه روند صعودی خود وارد کانال ۴۱ هزار دلاری شد و قیمت اتریوم هم در رشد دو روز اخیر، جهش خوبی داشته و به بالای ۳۰۰۰ دلار رسیده است
با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) معارفه شدند.
مدت ‌هاست برجام از ریسک‌ های مهم بازار سرمایه به شمار می‌رود، ادامه ‌دار شدن فرآیند مذاکرات در آخرین دور خود، ابهامات زیادی را برای بورس به همراه داشته، اما لغو برخی تحریم‌های هسته‌ای در روز جمعه کمی از این ابهامات کاست.
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ