«برات الکترونیک» بانک آینده، ابزار اعتباری نوین تأمین مالی در زنجیره تأمین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال اندونزی گفت: برد و باخت برای اندونزی اهمیتی ندارد و منتظر مشخص شدن حریف مرحله بعدی خود هستیم.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران از برگزاری انتخابات ریاست این هیات تا دو هفته آینده خبر داد.
براتی: تخلف در فوتبال تهران سال‌ها عادی‌ شده بود
ولسلی ننکا با انتشار یک پست در اینستاگرام از احمد گوهری خداحافظی کرد.
قیمت نفت در پی انتشار درآمدهای مثبت شرکت‌های انرژی و آمار آمریکا که نشان داد تولید نفت کاهش و تقاضا برای سوخت افزایش پیدا کرده است، در معاملات روز جمعه، بیش از دو درصد صعود کرد اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
یولیان برانت، هافبک تهاجمی دورتموند، معتقد است که از دست دادن موقعیت های گل متعدد بیش از اشتباهات داوری در تساوی مقابل بوخوم نقش داشت.
فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با خانواده معظم شهید علی اکبر معصومی نژاد ، گفت: برکت ، بقاء و دوام نظام مدیون خون شهداست.
مراسم احیا شب نوزدهم شامگاه یک شنبه ۲۰ فروردین در حرم امام خمینی با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و سخنرانی ایشان برگزار شد.
براتی: در رای‌گیری کناره‌گیری شیرازی شرکت نکردم
مراسم تودیع و معارفه احمدرضا براتی به عنوان سرپرست جدید هیئت فوتبال استان تهران برگزار شد.
براتی در دیدار با جوادی: اصلاحات در فوتبال تهران انجام خواهد شد
سرپرست هیئت فوتبال استان تهران اولین صحبت خود در جایگاه جدید را انجام داد.
با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای تربت حیدریه گفت: از روز گذشته تا امروز ۱۰ هزار نفر جهت زیارت اهل قبور و شب‌های چراغ و برات وارد بهشت جواد الائمه شدند.
فروزنده با بیان اینکه مناطق شهرداری تهران مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که برآرود ما این است که در بررسی ها میزان بدهی حدودا ۳۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مورد پرداخت بدهی پیمانکاران به جمع بندی ارائه «برات کارت» رسیدیم تا بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
خوان برنات با انجام خطای شدید بر روی سالم الدوساری، در نیمه اول از زمین مسابقه اخراج شد.
تهران- استاندار تهران در پیامی اعلام کرد: مرحوم شیبانی در دوران حیات خود منشأ خدمات ارزنده و والایی بوده که برکات آن برای همگان مشهود است.
طبق اعلام بانک مرکزی، در هفت ماهه امسال حدود ۱۱۳.۳ میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن ۵۷.۳ درصد افزایش نشـان می‌دهد.
مردم چقدر سفته و برات خریدند؟
وزير ورزش و جوانان با حضور در كنفرانس خبرى برنامه هاى وزارت ورزش را در رويدادهاى پيش رو تشريح كرد.
قیمت نفت در معاملات روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافت،
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شرکت‌های دولتی، سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت را موظف کرد ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌ای از قبیل اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و برات الکترونیکی را بپذیرند.
پاری سن ژرمن در دیدار دشوار در خانه برست با نتیجه 0-1 به برتری رسید.
رئیس فدراسیون جودو گفت: تلعیق جودو ایران در پی احترام به آرمان های انقلاب است و مشخص نیست چرا یک ایرانی پای حکم دادگاه حکمیت ورزش را امضا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ