سرپرست هیات فوتبال استان تهران از برگزاری انتخابات ریاست این هیات تا دو هفته آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افشاگری براتی از جعل مدرک در داوری تهران
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس عراب براقی برای پرسپولیس و مهدوی برای استقلال سوت خواهند زد.
روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد پاری سن ژرمن بعد از درخواست نیمار برای جدایی از این باشگاه قیمت مد نظرش برای واگذاری او را 150 میلیون یورو اعلام کرده است.
براتی: تخلف در فوتبال تهران سال‌ها عادی‌ شده بود
حمله براتی به شایعه‌سازان در آستانه انتخابات هیات فوتبال
سرپرست هیات فوتبال استان تهران گفت: فرصت در حال سپری شدن است و امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت انتخابات هیات را برگزار کنیم.
اقدام سریع براتی برای ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فوتبال تهران
عضو هیات رییسه فدراسیون از پاسخ به سوالی در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی خودداری کرد.
براتی: در رای‌گیری کناره‌گیری شیرازی شرکت نکردم
مراسم تودیع و معارفه احمدرضا براتی به عنوان سرپرست جدید هیئت فوتبال استان تهران برگزار شد.
براتی در دیدار با جوادی: اصلاحات در فوتبال تهران انجام خواهد شد
سرپرست هیئت فوتبال استان تهران اولین صحبت خود در جایگاه جدید را انجام داد.
اولین جلسه براتی در هیات‌فوتبال؛ دیدار با مدیرکل ورزش تهران
در روزهای آینده به طور رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال داور دربی اعلام خواهد شد.
طبق اعلام بانک مرکزی، در هفت ماهه امسال حدود ۱۱۳.۳ میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن ۵۷.۳ درصد افزایش نشـان می‌دهد.
نفر نخست پیشین تنیس حرفه‌ای جهان اعلام کرد که حاضر به بازگشت به میدان نیست.
داوران هفته هشتم لیگ برتر ایران اعلام شدند در حالی اعلام شدند که سوت بازی پرسپولیس و استقلال در اختیار عرب براقی و حاج ملک خواهد بود.
امیر عرب براقی داور بازی گل گهر – استقلال در ثانیه های پایانی این بازی تصمیم شجاعانه ای گرفت و پنالتی درست به زعم کارشناسان داوری را اعلام کرد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: تلعیق جودو ایران در پی احترام به آرمان های انقلاب است و مشخص نیست چرا یک ایرانی پای حکم دادگاه حکمیت ورزش را امضا کرد.
مخالفت براتی با برداشت کامرانی‌فر درباره تأیید صلاحیت‌ نامزدها
بیت‌الهی با اشاره به رشته طولانی قنوات در تهران تاکید کرد: از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده شاهد افزایش نشست در تهران باشیم وجود بیش از ۵۰۰ کیلومتر قنات شناسایی شده است و احتمالا به همین اندازه قنات مخفی، بی‌صاحب و مخفی وجود دارد. مطالعات انجام شده بر روی شرق تا غرب تهران نشان می‌دهد، در هر ۴۰۰ متر یک رشته قنات از شمال به جنوب شهر وجود دارد و در زمان گذشته باغات جنوبی تهران از طریق همین قنوات آبیاری می‌شدند و امروز این اراضی به ساختمان تبدیل و این قنوات هم رها شدند.
مساله رسمیت هیات رییسه به طور دقیق بررسی شود و من الان شرایط پاسخگویی نسبت به این مساله را ندارم. آقای کامرانی‌فر اگر چیزی گفتند، باید خودشان صحبت کنند و من تا موقعی که مطالعه نکنم، نمی‌توانم درباره چیزی صحبت کنم.
براتی: خدا نکند فوتبال ما دست کمیته انتقالی بیفتد
احمدرضا براتی رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، با صدور حکمی از سوی حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو به عضویت دومین دوره دوسالانه کمیته ملی «ورزش و تربیت بدنی» وابسته به کمیسیون ملی یونسکو درآمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ