با رای کمیته فنی و رای هیات داوران هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران، اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت به عنوان محصول فناورانه برتر سال معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوه‌های گوناگون و نوین کلاهبرداران و سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه خود هموطنان به این موضوع توجه داشته باشند که دانلود نرم‌افزار همراه بانک را تنها از سایت اصلی بانک انجام دهند.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک، از دستگیری متهم ۲۴ ساعت بعد از وقوع سرقت خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سرقت مسلحانه از یکی از شعبات بانکی در منطقه شمال تهران خبر داد و گفت: متهم ۲۴ ساعت پس از ارتکاب سرقت مسلحانه و در نقطه صفر مرزی کشور دستگیر شد.
پاشایی با اشاره به اینکه این فرآیند مجرمانه با در اختیار قرار گرفتن کارت بانکی هموطنان و قرار دادن در دستگاه اسکیمر و دریافت رمز امکان پذیر می‌شود از هموطنان خواست که تمام مراحل عملیات بانکی شامل کشیدن کارت در دستگاه عابر بانک و وارد کردن رمز کارت بانکی را شخصا انجام دهند و از قرار دادن کارت بانکی در اختیار سایر افراد حتی برای چند ثانیه اکیدا خودداری کنند.
‌همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش رونمایی شد.
​همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش  با حضور عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیران و فعالان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و مدیران ارشد بانک صادرات ایران در این نمایشگاه رونمایی شد.
با رای کمیته فنی و رای هیات داوران هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران، اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت به عنوان محصول فناورانه برتر سال معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اهدای تسهیلات به مشتریان خود با نام "انتخاب پلاس" معادل ۳ برابر میانگین موجودی سپرده را آغاز کرد.
مدیرعامل بانک تجارت و تعدادی از معاونان این بانک ضمن حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، در جلسه ای با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تعامل بین دو مجموعه به گفتگو نشست.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آغاز ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک خبر داد و گفت: ثبت درخواست تسهیلات اعطایی از طریق "همراه شهر پلاس" امکان پذیر است.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آغاز ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک خبر داد و گفت: ثبت درخواست تسهیلات اعطایی از طریق "همراه شهر پلاس" امکان پذیر است.
مسابقه پیش بینی بازی‌های جام جهانی ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
مسابقه پیش بینى بازى‌هاى جام جهانى ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
به پاس حمایت‌های اثربخش بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت از جمله سلامت غذایی، نشان ویژه سومین جشنواره ملی سلامت غذایی به این بانک اهداء شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ناگفته هایی از پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی را بیان کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: هدف از راه اندازی ملی پلاس، ایجاد و معرفی یک فضای ارتباطی جدید به مشتریان بود و این شعب، مظهری از آینده شعب بانک ها هستند.
مسابقه مشترک نقاشی بانک ملی ایران و پلیس راهور فاتب به مناسبت گرامیداشت ۹۴ سالگی بانک و هفته فراجا با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ معتقد است که نظام بانکی و صدور کارت‌های بانکی باید به سمت‌وسویی برود که در نهایت هرفردی بتواند با کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی خرید کند. این در حالی است که معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی می‌گوید تقریباً نمونه‌ای در سطح دنیا از تجمیع کارت‌های بانکی با این قبیل کارت‌ها وجود ندارد.
هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ