رییس هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: هدف از راه اندازی ملی پلاس، ایجاد و معرفی یک فضای ارتباطی جدید به مشتریان بود و این شعب، مظهری از آینده شعب بانک ها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشکان دژاگه فعلا از راه دور و مثل یک پلیس به طور نامحسوس اتفاقات لیگ برتر را رصد می کند و مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود دارد.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی در کافا در حالی مقابل افغانستان به برتری 6-1 رسید که نزدیک به 700 پاس را در این بازی ثبت کرد.
اگر خودرویی با پلاک گذرموقت بیش از مجوز صادرشده در کشور بماند کالای قاچاق محسوب و توقیف می‌شود؛ فردی هم که مجوز به‌نامش صادر شده به مرجع قضایی معرفی می‌شود.
کمپ ورزشی تیم‌های ملی آرژانتین به لیونل آندرس مسی تغییر نام داد. این کمپ قبلاً خولیو گروندونا نام داشت.
علی قلی‌زاده یکی از لژیونرهایی است که در دسترس قلعه‌نویی برای دو بازی تدارکاتی فروردین ماه خواهد بود.
اگر دنبالش بگردیم، یک لامبورگینی هوراکان با رنگ خاص نارنجی‌اش، در کیش پیدا می‌کنیم. رنگ ابتدایی این لامبورگینی، ابتدا نارنجی بود که با کاور نارنجی براق با جزئیات مشکی رنگ پوشانده شده بود و اخیرا کاور قبلی آن ریموو شده و کاور سبز رنگی روی آن نصب شده است.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران موفق به کسب پیروزی پرگل در دیدار دوستانه امروز شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با وجود جراحی انشت دست خود توانست برای باشگاه خود پاس گل دهد.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت از واگذاری ۱۹۱ پلاک زمین مسکونی در این شهرها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو ۵ با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.
مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودروئی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته گفت: خودروهای برقی تا پلاک گذاری یک سال فاصله دارند.
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
لوییز فیلیپه اسکولاری که برزیل را در قهرمانی‌اش در جام جهانی ۲۰۰۲ رهبری کرد، در مصاحبه با وب‌سایت فیفا پلاس از "نیمار باشکوه" تمجید کرد، از برزیل برای کسب مجدد قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حمایت کرد و تیم ملی پرتغال را به دلیل حضور کریستیانو رونالدو در آن یک مدعی در جام جهانی ۲۰۲۲ دانست.
تیم فوتبال پورتو در هفته سیزدهم لیگ پرتغال به یک پیروزی پرگل دست یافت و سهم مهدی طارمی در این برد یک پاس گل بود.
بعد از آنکه نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس، از فهرست تیم ملی غنا خط خورد مدیر برنامه‌های او واکنش بسیار تندی به فدراسیون فوتبال این کشور نشان داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ناگفته هایی از پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی را بیان کرد.
ماجرای دیسکالیفه شدن سجاد غلامی یکی از اتفاقات عجیب این روز‌های کشتی بود که به نظر برای تعیین میزان قصور و اشتباه افراد باید تأمل بیشتری کرد.
در پی تصمیم اوپک‌ پلاس مبنی بر کاهش‌ تولید نفت، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا بر لزوم ارزیابی مجدد روابط واشنگتن با عربستان سعودی تأکید کرد.
مسابقه مشترک نقاشی بانک ملی ایران و پلیس راهور فاتب به مناسبت گرامیداشت ۹۴ سالگی بانک و هفته فراجا با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و برایان دیز مدیر شورای ملی اقتصاد آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند بایدن با انتقاد از تصمیم کاهش تولید نفت توسط اوپک پلاس، ادعا کرد این کار تبعات منفی بر کشورهای فقیر و در حال توسعه خواهد گذاشت.
شباب الاهلی با نمایش درخشان ملی‌پوش ایرانی خود و پاس گل او توانست به نخستین پیروزی فصل برسد.
سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در بخش «فیفا پلاس» به معرفی پنج بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پرداخت که باید بازی‌های آن‌ها در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دید.
هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.
قتل جنجالی دروازه‌بان تیم ملی ایران با لباس پلیس!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ