محققان برای نخستین بار با استفاده از اشعه لیزر رعد و برق را هدایت کردند. آنها امیدوارند با کمک این روش از صاعقه های مرگبار اجتناب کنند و یا حتی در آینده آنها را به وجود بیاورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی موفق فوتبال ایران در لیگ دسته اول هم به جمع گزینه‌های هدایت تیم امید اضافه شده است.
کریستوف دام در بخش مراقبت های ویژه در نیویورک بستری شد. سرمربی آلمانی مبتلا به سرطان است.
سرمربی مس رفسنجان طی جلسه‌ای که با روسای کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال داشت، انصراف خود از سرمربیگری تیم امید ایران را اعلام کرد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یک میلیون و ۷۹ هزار هنرجو در سه پایه تحصیلی عدد قابل توجه و قابل قبولی است که تاکنون چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب این عدد به دست نیامده بود.
خبرگزاری تسنیم در گزارشی، اقدام به انتشار نام 6 مربی به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ملی المپیک ایران کرده است.
فدراسیون فوتبال بلژیک همچنان به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی این کشور است و حالا گزینه‌های نام آشنایی برای هدایت این تیم مطرح شده است.
اراک- رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در یک نظام توحیدی هدف اساسی تربیت و هدایت است.
رئیس جمهور گفت: جایگاه و مأموریت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عبارت است از هدایت فرهنگی و این بسیار اهمیت دارد.
قبل از فراگیر شدن تولید یخ و تهیه آن به شیوه مصنوعی، وقتی یخ‌ها به شیوه «چال‌شدنی» تهیه می‌شدند، یخچال طبیعی روستای جعفرآباد جنگل که حالا حکم یکی از بنا‌های تاریخی منطقه ۱۹ را دارد، کارکرد پرمخاطبی داشت.
رسانه‌ها از احتمال انتخاب فدراسیون فوتبال برزیل از بین سرمربیان سابق و فعلی رئال برای جانشینی تیته خبر می‌دهند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اصلاح و نصب تابلوهای هدایت مسیر، اسامی معابر و تابلوهای تجمیعی اطلاع رسانی بوستان سرخه حصار جهت رفاه حال گردشگران خبر داد.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه‌ساز هدایت انسان و ارتقای فرهنگ نسل ها و عصر هاست.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه‌ساز هدایت انسان و ارتقافرهنگ نسل ها و عصر هاست.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه ساز هدایت انسان و ارتقاع فرهنگ نسل ها و عصر هاست.
وزیر امور خارجه گفت: آنچه را که ملت ما در هفته‌های اخیر شاهد بودند، همه‌ی پلن بی آمریکایی‌ها بود و الحمدالله در این مسیر با بصیرت ملت و هدایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری از ۵ پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی همزمان با یازدهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، دریافت جایزه توپ طلا و یاشین را به کریم بنزما و تیبو کورتوا تبریک گفت.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: جلوگیری از انحراف منابع و هدایت بهینه به سمت تولید و اشتغال در بانک صادرات ایران به عنوان یک مسئولیت مهم مورد پیگیری است و تعیین تکلیف مطالبات نقش مهمی در ارتقای توان تسهیلات‌دهی، اشتغال‌آفرینی و حمایت از تولید دارد.
شکست مقابل بنفیکا در تورین، کار مکس آلگری برای ادامه حضور در یوونتوس را دشوار ساخته است.
اینطور که پیداست احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از حضور در مسابقات جهانی بلگراد، هدایت تیم دانشجویان را در ترکیه برعهده خواهد داشت.
وزیر اقتصاد گفت: گام دومی که امسال برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی برداشته خواهد شد، برقراری ارتباط نهادی شبکه بانکی با نهادهایی است که در ایجاد اشتغال سابقه و تجربه خوبی دارند.
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.
تولاّ، مؤمنان را به سوی نیکیها و نیکان جذب می کند و به مانند نیروی جاذبه ای قوی، خواه ناخواه آنان را در مسیر حق نگاه می دارد. از این روی، مؤمنان با تولاّ هم حرمت نیکان رانگاه می دارند و هم خود را در مسیر آنان قرار می دهند و به سوی حق می روند. و تبرّا آنان را از بدیها و بدها دور می سازد و به مانند نیروی دفع کننده ای خواسته و ناخواسته آنان را از مسیر باطل که علامتش ناپاکان امت هستند، دور می سازد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ