اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان در تحقیقی تازه دریافته‌اند که تغییر اندازه مردمک چشم احتمالاً می‌تواند نشان دهد که عملکرد مغز شما در اثر ورزش چه تغییری می‌کند.
منچسترسیتی امشب برابر آرسنال نتوانست از توانایی‌های ارلینگ هالند در خط حمله بهره ببرد.
پرتقال سرشار از ویتامین C است و در بهبود توانایی‌های شناختی و تقویت سلامت مغز نقش دارد. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که از سلول‌های مغز در برابر آسیب‌های ناشی از بالا رفتن سن محافظت می‌کند. هم‌چنین این ویتامین به پیشگیری از اختلالات روانی مانند افسردگی، اضطراب و اسکیزوفرنی کمک می‌کند. برخی از منابع سرشار از ویتامین C عبارتند از: کیوی، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، سیب زمینی، انبه، آناناس.
یکی از مهم‌ترین توانایی‌های مارمولک‌ها به چشم‌های آن مربوط می‌شود که البته هر گونه‌ای از مارمولک‌ها ویژگی‌های خاص خود را در این مورد دارند. آفتاب پرست‌ها می‌توانند تخم دو چشم شان را مستقل از هم حرکت دهند تا همزمان به دو جهت متفاوت نگاه کنند.
زن رباتیک که میتواند آشپزی کند، تمیز کند، با لطافت صحبت کند و حتی می‌تواند با رحم مصنوعی باردار شود.
دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال ژیل ویسنته از توانایی‌های مهاجم ایرانی پورتو تمجید کرد و گفت: طارمی بازیکنی بود که بیشترین مشکل را در مقابلش داشتم.
هافبک مورداعتماد امیر قلعه‌نویی به دنبال اثبات توانایی‌های خود در جمع ملی‌پوشان است.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی، به انتقال احتمالی مهاجم ایران به میلان پرداخت.
تست هوش می‌تواند توانایی‌های ذهنی افراد را تقویت کند. محققان پی برده اند که تست هوش تشخیص‌دهنده زودهنگام آلزایمر است.
رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند سابقه‌ای طولانی از رقابت و دیدن توانایی‌های یکدیگر دارند.
توانایی‌های آفرود سیتروئن ۲ سی‌وی یا همان ژیان خودمان فراتر از آن چیزی است که از یک خودرو مقرون به صرفه قدیمی انتظار دارید.
مدافع باتجربه استقلال فرصت مناسبی در بازی با هوادار برای نشان دادن توانایی‌های خود خواهد داشت.
سیستم‌هایی با توانایی‌های بیش از ظرفیت انسانی رها شده اند. اگر شرکت‌های بزرگ فناوری از مشاهده خطرات خودداری کنند دولت‌ها باید وارد عمل شوند.
به طور کلی تعریف عزت نفس این است که من نسبت به توانایی‌های خود، چه دیدگاهی دارم و تا چه اندازه خود را ارزشمند می‌دانم و برای خود احترام قائل هستم. به طور کلی عزت نفس و اعتماد به نفس قدرتمندترین و مهم‌ترین بخش شخصیت هر انسان را تشکیل می‌دهند. با دانستن تعریف عزت نفس و تفاوت‌های آن با اعتماد به نفس می‌توان اهمیت هر‌کدام را در زندگی متوجه شد تا بتوانیم با قدرت بیشتری به سمت رویاهایمان حرکت کنیم.
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکید کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد
مهاجم بلندقامت سپاهان بار دیگر توانایی‌های خود در گلزنی را به رخ کشید.
گل اول دیدار تداکارتی سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس نمودی از توانایی‌های شهریار مغانلو یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است.
یک شاهین در اعماق صحرای قطر توانایی‌های خود را برای پیش‌بینی برنده بازی انگلیس با آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
صالح حردانی به دنبال استفاده از فرصتی است که بتواند توانایی‌های خود را به کارلوس کی‌روش ثابت کند.
به نظر می‌رسد ژوزه مورایس علاقه ویژه‌ای به یاسین سلمانی و توانایی‌های این بازیکن مستعد دارد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش مدعی شد: «ایران در سال 2031 که توافق به پایان می‌رسد قادر به دستیابی به سلاح هسته‌ای خواهد بود».
موتور سوار تهرانی با توانایی‌های ویژه در کنترل موتورسیکلت، اقدام به انجام حرکات نمایشی در بزرگراه امام علی (ع) کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ