مربی مس کرمان می‌گوید این تیم با یارگیری در نیم فصل، نقاط ضعف خود را پوشش می‌دهد و تیم متفاوتی را راهی مسابقات می‌‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گذشت زمان داوران سرشناس فوتبال ایران کت و شلوار پوشیده و حالا بخشی از مدیریت فوتبال ایران را به عهده دارند.
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
متولدین 1357 حالا به پایان زمان قانونی کار خود در قضاوت فوتبال رسیده‌اند و باید سوت را کنار بگذارند.
میدان توپخانه در خیابان امام خمینی (ره) فعلی در دوره ناصرالدین شاه ساخته شده است. تصویری نایاب و تاریخی از میدان توپخانه را می‌بینید. نام خیابان امام‌خمینی (ره) کنونی، در دوران تاریخی مختلف دستخوش تغییر شده است. اسم این خیابان ابتدا «سپه» بود و در دوره قاجار به «باغشاه» و «مریضخانه» معروف شد. حالا اینجا را به نام امام خمینی (ره) می‌شناسیم.
گری نویل در گفتگو با بی بی سی معتقد است تا زمان روشن شدن تحقیقات در خصوص مالکیت باشگاه چلسی باید فروش بازیکن از لیگ جزیره به لیگ عربستان سعودی متوقف شود.
رستوران خانواده لیونل مسی در شهر زادگاه او روزاریو از زمان قهرمانی لئو و آرژانتین در جام جهانی سه بار بازسازی شده و حالا به رستورانی شیک و گران‌قیمت تبدیل شده است.
از کارتون‌های زمان بچگی‌یادگرفتیم که خوردن اسفناج انرژی ما را چندبرابر می‌کند حالا فکرکنید با گوشت هم‌همراه شود؛ چه‌خانه‌تکانی راحتی خواهیم داشت!
مهدی رحمتی بعد از سپری کردن روزهای خوب در پدیده و تکرار آن روزهای خوب در آلومینیوم حالا در سومین تجربه سرمربیگری هدایت تیم نساجی را برعهده گرفته است.
حدود یک دهه بازی با لباس پرسپولیس و بی سر و صدا رکورد زدن: نام امید عالیشاه حالا در تاریخ این باشگاه ثبت شده.
قیمت خودرو دیروز تعیین تکلیف شد و طبق تجربه قطعا بازار با یک شوک قیمتی مواجه خواهد شد؛ بنابراین حالا دیگر زمان اجرای وعده های خودرویی وزارت صمت رسیده و باید عرضه به صورت محسوس افزایش یابد.
بعد از تعویق یک‌ ساله بازی‌های آسیایی چین، حالا در سال 2023 هم مسابقات آسیایی و هم اروپایی برگزار می‌شوند اما اروپایی‌ها هرگز با مشکلی که کشتی آسیا و ایران با آن مواجه است، رو در رو نیستند.
حالا بیش از هر زمان دیگر برای همگان آشکار شده که اولویت در حل مشکلات اقتصادی و معیشت جامعه ایرانی از دریچه سیاست خارجی خواهد گذشت. طی سال‌های متمادی این در آمد‌های چند ده میلیارد دلاری از صادرات و فروش نفت بوده که کشور را مدیریت کرده و نه جادوی مسئولین
نگاهی به نقد‌هایی که علیه دولت روحانی می‌کردید و وعده‌هایی که می‌دادید، بیندازید، ماجرا روشن خواهد شد. کافی است سری به توییتر بزنید؛ تازه در آن زمان از مصونیت هم برخوردار بودید و کسی نمی‌توانست بگوید بالای چشم شما ابروست و فراتر از نقد، چوب هم لای چرخ می‌گذاشتید، آن‌هم چه چوبی! حالا که خوشبختانه به هر دلیلی کسی یا جرات چنین کار‌هایی را ندارد یا آنقدر انصاف دارند که چنین رفتاری را پیشه نکنند. با این مقدمه بد نیست که به برخی از آن رفتار‌ها اشاره شود. اول مساله ارزپاشی و فروش ارز فردایی و تثبیت نرخ ارز است.
سرمربی استقلال نسبت به تعویق یکروزه بازی با پیکان ناراحت بود و حالا احتمال دارد یکروز دیرتر به تهران برگردد.
حالا ۵۴ روز از زمان وعده رئیس جمهور، سپری شده و با وجود آرام بودن شرایط کشور، هنوز تصمیمی درباره برداشته شدن محدودیت‌ها اتخاذ نشده است. اگرچه وزیر ارتباطات بار‌ها اعلام کرده تصمیم گیری درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ، بر عهده نهاد‌هایی غیر از دولت است، اما بالطبع رئیس جمهور، می‌تواند نقش اثرگذار خود را در این زمینه ایفا کند و شرایط را تغییر دهد.
پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی، ژاپن به یک هدف بزرگ می‌اندیشد: ورود به جمع مدعیان جهان فوتبال.
از زمان حضور گراهام پاتر روی نیمکت چلسی، این تیم موفق به کسب نتایج درخشانی شده است.
از زمان حضور گراهام پاتر روی نیمکت چلسی، این تیم موفق به کسب نتایج درخشانی شده است.
در حالت ایده‌آل افراد باید بین اواسط سپتامبر (۱۰ شهریور تا هشت مهر ماه) تا اواسط اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان ماه) واکسینه شوند، اما دریافت واکسن حداکثر تا پایان اکتبر همچنان می‌تواند محافظت در برابر ویروس را تضمین کند. تزریق واکسن تقویت‌کننده به تقویت سطح ایمنی قبل از افزایش احتمالی عفونت‌ها در زمستان کمک می‌کند.
گانتز ادعا کرده است که ایران در حال تقویت و توسعه توانمندی هسته‌ای خود است.
پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، حالا بسیاری از اشیای نمادین، نشانه‌ها و عنوان‌ها در بریتانیا باید عوض شوند. سکه‌ها، تمبرها و مدال‌ها، دیگر به نیمرخ برجسته ملکه مزین نخواهند بود، بلکه نقش پسر و وارث او، شاه چارلز سوم را بر خود خواهند داشت. پرچم و نشان خانوادگی جدیدی برای پادشاه جدید طراحی خواهد شد و البته که معروف‌ترین سرود ملی نیز کمی تغییر می‌کند.
پس از هفته اول، حالا زمان برگزاری دیدار هفته دوم استقلال نیز دستخوش تغییرات شد.
ژول کُنده برای پیوستن به بارسلونا زمان زیادی صبر کرد ولی شروع کار او در این باشگاه مطابق انتظاراتش نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ