سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی از تعرض چند دختر بدحجاب به احدی از بانوان آمر به معروف در خیابان ساحلی بوشهر، پیگیری موضوع با هماهنگی قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانفشانی است.
سردار رادان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در ۲۵ روز گذشته شخصی در این زمینه دستگیر شده است یا خیر، اظهار کرد: بله افرادی در این زمینه دستگیر شدند؛ اما دستگیری‌ها بسیار کم بوده است، دلیلش هم این است که این اکثر خانم‌ها و دخترانی که حجابشان ایراد داشته از روی غفلت بوده و بعد از تذکر پلیس حجابشان را رعایت کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پایتخت دو شهید داد تا از احداث خانه‌های عنکبوتی در تهران جلوگیری شود؛ خانه‌هایی که اگر ساخته می‌شد، با کوچک‌ترین زلزله یا حادثه‌ای فرو می‌ریخت.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین احتیاجی به «اجازه محضری» همسران نیست و زنان می‌توانند به همراه شوهران خود به ادارات پلیس گذرنامه مراجعه کنند و همان جا زوجیت آن‌ها توسط مامور مورد نظر تایید و اجازه همسر اخذ شود.
پلیس آلبانی محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل مقر منافقین در تیرانا اعمال کرده است که براساس آن هیچ‌کس بدون اجازه پلیس حق ورود و خروج در این اردوگاه را ندارد.
پلیس ترکیه برای بازداشت مظنونان به‌عضویت در گروهک تروریستی داعش به ۴ منطقه در استانبول یورش برد.
پلیس «باجور» در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه‌ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.
جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: ۹۹ درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می‌شدند نیز برخورد خواهد شد.
نمک‌شناس گفت: طی بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی مشخص شد تاکنون هیچ‌گونه طرح شکایت یا تماسی با موضوع خبر منتشره به پلیس تهران بزرگ واصل نشده است.
متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به همراه خواهرش آن‌ها را زندانی می‌کرد.
اهواز - رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به اغفال دختر بچه‌ای کرده بود و قصد داشت از او سوءاستفاده کند، شناسایی و بازداشت شد.
متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از مالباخته و چند خانواده دیگر در شمال تهران، با شگرد تقلید صدای دخترانه تحت عنوان گروگان گرفته شدن فرزند خانواده اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال و آزار دختران جوان به بهانه ازدواج خبر داد.
به گفته مقامات، یک افسر پلیس که وظیفه حفاظت از یک مدرسه خصوصی دخترانه در شمال غربی پاکستان را بر عهده داشت، به سمت اتوبوس مدرسه حامل معلمان و دانش‌آموزان تیراندازی کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رویکرد پلیس نسبت به اشخاص بدححاب گفت: قلیل افراد بدپوشش زنان و دختران میهن ما هستند که ممکن است غفلت کرده باشند.
اواسط تیر ماه سال ۱۴۰۱ خانواده این دختر ۲۲ ساله به پلیس اعلام کردند که دخترشان مفقود شده است. سما به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفته بودند، تا عمه‌شان را ببینند. روزی که سما برای فروش تکه طلای ۲ الی ۳ میلیون تومانی به «معالی‌آباد» شیراز می‌رود دیگر از او هیچ خبری نمی‌شود و گوشی‌اش هم خاموش می‌شود.
روزنامه کیهان نوشت: در این تقابل و به تعبیری تهاجم و جنگ فرهنگی که افتادن هر روسری و حجاب از سر دختران و بانوان ایرانی به عنوان افتادن عَلَم و پرچم یک سرباز و میدان‌دار تلقی می‌شود، انتظار از دختران و بانوان این سرزمین آگاه بودن به فلسفه این تقابل و تفکر درخصوص نیت پلید جبهه دشمن است.
سارق سابقه‌دار پس از آزادی از زندان با ترفند ازدواج و سرمایه‌گذاری به سراغ دختران و زنان جوان رفت و از آن‌ها سرقت کرد.
وکیل یک زن سوئدی در اداره پلیس گفت: موکل من چند سال قبل با مرد ایرانی که در سوئد مشغول به‌کار بود ازدواج کرد. او از همسر ایرانی‌اش صاحب ۲ دختر شده، اما پس از مدتی آن‌ها با یکدیگر دچار اختلاف و در نهایت از هم جدا شدند. براساس توافق انجام شده، ۲ دختر چند روز نزد پدرشان بودند و چند روز هم نزد مادرشان. اما بعد از مدتی شوهر سابق موکلم به همراه بچه‌ها ناپدید شدند و موکلم پس از جست‌وجوی بسیار متوجه شد که دخترانش در تهران هستند.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره ماجرای رخ داده در مجاورت یک هنرستان رخ داده در خیابان کارون توضیحاتی را ارائه کرد.
صالح نیکبخت وکیل پرونده مهسا امینی گفت: اگر برای مهسا اتفاقی افتاده باشد یا داخل ون بوده یا در سالن وزرا. طبیعتا، چون تعداد شاهدان ساختمان وزرا بسیار زیاد است، احتمال اینکه واقعه‌ای در آنجا رخ داده باشد، پایین است و اگر اتفاقی افتاده باشد، باید در داخل ون رخ داده باشد. در این میان خانواده مهسا مدعی هستند برای دخترشان در داخل ون اتفاقی رخ داده است. هر ون گشت ارشاد دو مأمور مرد دارد و دو مأمور زن. به همراه راننده ون، پنج نفر از نیرو‌های پلیس امنیت اخلاقی در داخل ون حضور دارند.
صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ